Leuk Githa, hier precies hetzelfde tafereel! Lief toch, die dansende mannen?!quote:Op maandag 18 december 2006 12:40 schreef Githa het volgende:
Jordy kijkt op tv een clip van K3 'ojah lé lé' en nu staat hij met zijn stijve heupjes het wiegen na te doen![]()
![]()
compleet met arm bewegingen.

Ik zat van de week nog te denken, dat ik het 2e jaar eigenlijk veel sneller vond gaan dan het eerste. Iedereen zegt altijd dat het 1e jaar zo snel gaat, en je denkt steeds "hij is al 1 maand, 2 maanden, een half jaar, etc" waardoor je er zelf ook meer mee bezig bent en er bewust bent van dat het zo snel gaat. Het 2e jaar wordt dat al veel minder. Tenminste zo was het bij mij welquote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef Saffier het volgende:
Ik bedoel meer dat ze in het tweede jaar weer zo snel gaan en zo veel erbij leren (net als het eerste jaar van bijna niets tot bijna lopen en met de pot mee-eten). Op dit moment lijkt het allemaal nog zo 'ver van mijn bed show' terwijl hij zo veel dingen leert op een dag. Hij stapt nu bijvoorbeeld 'los' over van de tafel naar de bank en het los staan voor 10/12 seconden doet hij nu ook steeds vaker. Maar het springen bijvoorbeeld lijkt me weer zo'n hele andere 'dimensie'.
Verder mag hij er zo lang over doen als hij wil hoor Bar!
Ach Emma snel opknappen hoor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |