Er hoort altijd een clown in inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met Wilders in het parlement.
Aha! Dus volgens jouw redenering hadden eigenlijk de Amerikanen in 1945 ook maar de rest van de joden moeten ombrengen? Om ze te laten leven is tenslotte oneerlijk tegenover de zes miljoen die al vergast waren.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat gaat niet over medelijden maar over rechtszekerheid en rechtsgelijkheid. Belangrijke pijlers van onze constitutionele democratie. Zonder deze principes is iedereen overgeleverd aan willekeur.
Ik ben ook benieuwd naar zijn kapper idd..quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef Lestat het volgende:
[..]
Aha! Dus volgens jouw redenering hadden eigenlijk de Amerikanen in 1945 ook maar de rest van de joden moeten ombrengen? Om ze te laten leven is tenslotte oneerlijk tegenover de zes miljoen die al vergast waren.
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Mja, gaat het nog spannend worden vandaag, of... mja... iedereen gaat een beetje scoren en dat is het?
ben bang dat het zo werkt in deze nieuwe situatiequote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Mja, gaat het nog spannend worden vandaag, of... mja... iedereen gaat een beetje scoren en dat is het?
Vind je het gek?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
Rutte durft gewoon geen antwoord te geven
Ik wijs er alleen op dat je redenering nergens op slaatquote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je begrijpt er inderdaad erg weinig van.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
GerdiiiiiiZe heeft een belangrijke les geleerd gister
helaas is dat het enige dat blijft hangen he?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Gertjuhh het volgende:
U heeft mijn klokje al ingedrukt toen Rutte mij nog vragen stelde..
Gerdi: Nee Nee Nee
![]()
ik mis het wat doet ie?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Toch wel leuke tv met die Wilders....![]()
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef koemleit het volgende:
jammer dat ik het niet kan volgen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |