Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef Lestat het volgende:
[..]
Aha! Dus volgens jouw redenering hadden eigenlijk de Amerikanen in 1945 ook maar de rest van de joden moeten ombrengen? Om ze te laten leven is tenslotte oneerlijk tegenover de zes miljoen die al vergast waren.
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Mja, gaat het nog spannend worden vandaag, of... mja... iedereen gaat een beetje scoren en dat is het?
ben bang dat het zo werkt in deze nieuwe situatiequote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Mja, gaat het nog spannend worden vandaag, of... mja... iedereen gaat een beetje scoren en dat is het?
Vind je het gek?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
Rutte durft gewoon geen antwoord te geven
Ik wijs er alleen op dat je redenering nergens op slaatquote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je begrijpt er inderdaad erg weinig van.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
GerdiiiiiiZe heeft een belangrijke les geleerd gister
helaas is dat het enige dat blijft hangen he?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Gertjuhh het volgende:
U heeft mijn klokje al ingedrukt toen Rutte mij nog vragen stelde..
Gerdi: Nee Nee Nee
![]()
ik mis het wat doet ie?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Toch wel leuke tv met die Wilders....![]()
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef koemleit het volgende:
jammer dat ik het niet kan volgen hier
is zo lullig in een volle mediatheek en geen beschikking over oordoopjesquote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/politiek24/
Werkt niet bij jou?
Ach, het is op z'n minst vermakelijk dat de rechtse partijen elkaar nu voor gek verklarenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Pardon? Die sukkel moet niet zo met modder gooien.
ik neem aan dat hij niet de enige is?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:35 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hij gooit met modder naar t kabinet en Rutte.
Zeg iedereen dat ze mee moeten komen kijken!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
is zo lullig in een volle mediatheek en geen beschikking over oordoopjes
op t moment heeft hij t woordquote:Op donderdag 14 december 2006 12:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij niet de enige is?
haha dat zit er niet inquote:Op donderdag 14 december 2006 12:35 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Zeg iedereen dat ze mee moeten komen kijken!
Wat jij een redenering noemt is slechts een constatering. Rechtszekerheid en rechtsgelijheid zijn belangrijke pijlers van onze democratie. Of wou je dat ontkennen?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik wijs er alleen op dat je redenering nergens op slaat
Ik heb nu ook het geluid uit staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef X. het volgende:
Halsema op TV
Zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en weer een zeteltje eraf straks
Uit dus, de tv
Wat een onzin weet ze toch iedere keer weer te verkondigen.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef Mtijn het volgende:
Ze zegt dat de rotzooi komt door de "personalisering" van de politiek, oftewel, het ego van verdonk.
Dat ontken ik niet, maar rechtsgelijkheid heeft hier alleen niets mee te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat jij een redenering noemt is slechts een constatering. Rechtszekerheid en rechtsgelijheid zijn belangrijke pijlers van onze democratie. Of wou je dat ontkennen?
hey, ik ben alleen aan het samenvatten voor koemleitquote:Op donderdag 14 december 2006 12:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een onzin weet ze toch iedere keer weer te verkondigen.
Het is een tsunami van pardonnenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:36 schreef venomsnake het volgende:
Een ramp voor Nederland...![]()
Die vent moet eens naar een echt ramp gebied gaan.
Dat is zeker duidelijk. Alle die crisissen rondom Verdonk gaan om de Grote Rita Verdonk-Show.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef Mtijn het volgende:
Ze zegt dat de rotzooi komt door de "personalisering" van de politiek, oftewel, het ego van verdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |