Christus, wat een schijt-interview. Ik heb nog nooit zo'n leefhoofdig interview vrijwillig gelezen. Het intellect van Jop en Saraha is ook in een bierdop te vullen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc382/th_75818_Kopie_van_vm_2006_51_0004_122_382lo.jpg]afbeelding][/URL]
Sarah Chronis (Eva) & Jop Joris (Joost) in Veronica Magazine (2006, #51)
Of juist welquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
maakt bij sarah toch niet uit, in bed heb je geen intellect nodig![]()
oke, gokjequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand die me nog kan vertellen in grote lijnen wat er gebeurd is?
sjee die jongen is inmiddels ook al 28quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Sarah Chronis (Eva) & Jop Joris (Joost) in Veronica Magazine (2006, #51)
Nou, er zijn allemaal mensen, en die maken allemaal spannende en treurige dingen mee. Soms ook leuke dingen. Of enge dingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.... maar vooral hele sááie dingen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
..en die maken allemaal spannende en treurige dingen mee. Soms ook leuke dingen. Of enge dingen!
Ik vind 't eerder 'n beetje vreemd van jou dat je 'n intellectueel interview verwacht van soapsterren..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Christus, wat een schijt-interview. Ik heb nog nooit zo'n leefhoofdig interview vrijwillig gelezen. Het intellect van Jop en Saraha is ook in een bierdop te vullen.
Je kunt de afleveringen die je gemist hebt op de onm site kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja, de nieuwe Koffietijd. Ze vervangt iemand die 2.5 week op vakantie is. Dus het is maar tijdelijkquote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
zap ik net langs Talpa, zie ik Do van Vliet een -volgens mij- heel héél fout program presenteren
Do, wat doe je?!quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
zap ik net langs Talpa, zie ik Do van Vliet een -volgens mij- heel héél fout program presenteren
Wie?quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
Waarom niet? Het zijn toch ook mensen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't eerder 'n beetje vreemd van jou dat je 'n intellectueel interview verwacht van soapsterren..![]()
Kerst is sowieso al kut en ONM heeft er vandaag niks aan verbeterd.quote:Op maandag 25 december 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Elif een domme doos die alle spanning uit ONM haald.
Je hebt gelijk wat betreft kerst, alleen met Junior was grappigquote:Op maandag 25 december 2006 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kerst is sowieso al kut en ONM heeft er vandaag niks aan verbeterd.
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Je hebt gelijk wat betreft kerst, alleen met Junior was grappig.
Dominique van Vliet (ONM: Ellen Evenhuis)quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Wie?
quote:Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.
Oh die, nou toch weinig meer van gehoord. Raar ook dat ze zomaar stopte, alsof je carriere daarna beter gaatquote:Op maandag 25 december 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dominique van Vliet (ONM: Ellen Evenhuis)
[afbeelding]
Ze stopte er niet vrijwillig mee. Ze werd er van de ene op de andere dag uitgegooid.quote:Op maandag 25 december 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
Oh die, nou toch weinig meer van gehoord. Raar ook dat ze zomaar stopte, alsof je carriere daarna beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |