Bron?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:02 schreef Ludacriss het volgende:
Vanavond geen debat. Morgen half 10 weer dus.
slaap zachtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:02 schreef Thelonious het volgende:
Ok, welterusten meneer de premier.
We zullen het zo wel van de kamervoorzitter horen, misschien dat de kamer eist van het kabinet alsnog te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef DJKoster het volgende:
NOVA
En dan wachten we weer een uurquote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
We zullen het zo wel van de kamervoorzitter horen, misschien dat de kamer eist van het kabinet alsnog te komen.
Ik denk dat er zeker mensen zullen zijn die dat eisen echter zullen deze geen meerderheid verkrijgen vrees ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
We zullen het zo wel van de kamervoorzitter horen, misschien dat de kamer eist van het kabinet alsnog te komen.
Gewoon meteen een motie van vantrouwen er tegen aan gooienquote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ditto, uitstel van executiequote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dit gewoon echt kut.
Dat lijkt me zinloos.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bestorming van de Treveszaal.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gewoon meteen een motie van vantrouwen er tegen aan gooien![]()
Kwart over elf was het plan.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef kLowJow het volgende:
Ze zijn overigens niet echt punctueel hè.
wilders heeft toch belang bij de bestaande situatie? Het kabinet was toch al weer klaar met uitzetten?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af idd. Hij lijkt er belang bij te hebben het uit te stellen.
Of worden er inmiddels weer mensen uitgezet?
Tenzij je het ook in je hebt om het van de andere kant te kunnen bekijken... Al dat 'gekost' en 'gedoe' is alleen maar gebeurd doordat links Verdonk een te gevaarlijke en sterke persoon vindt die rechts nog langer in het zadel zou kunnen houden. Nu willen ze zelf roomser dan de paus zijn en deze gevaarlijke persoon koste wat het kost, zelfs ten koste van een door links opgezet asielbeleid haar van het politieke toneel (pfff, dat is het inmiddels eigenlijk ook) laten verwijderen, al is het misschien maar tijdelijk. M.i. heeft het allemaal inhoudelijk niets te maken met wat Rita zegt of doet als links haar maar ergens op kan pakken, zoals in de meeste van de andere gevallen. In dit geval dus omdat ze alleen maar rechtvaardig vasthoud aan het dus door links opgesteld asielbeleid. Duidelijk toch dus dat het niet gaat om die asielzoekers maar om het elimineren van Verdonk. Best wel zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Eens. Al die verdonkliefhebbers zouden zich eens moeten realizeren hoeveel verdonk ons eigenlijk gekost heeft. Eerst tussentijdse verkiezingen, en nou weer een hoop gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |