Schande, zeg maar tegen die hakbars dat ze beter moeten intrigerenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb collega's die arabisch spreken.
Alleen maar keelklanken en af en toe een nederlands woord wat ze niet in het arabisch kennen, zoals verkeersbord of politie, ofzo.
Ja, dat zal ik doenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Schande, zeg maar tegen die hakbars dat ze beter moeten intrigeren
pas maar op dat ze je niet onthoofdenquote:
Ze hadden er niets eens erg in, en vonden idd ook dat heel irri was. Je kunt maar duidelijk zijn vind ik.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen maar keelklanken en af en toe een nederlands woord wat ze niet in het arabisch kennen, zoals verkeersbord of politie, ofzo.
Ik vind het soms best storend.
Ik kan soms subtiel zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:23 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
pas maar op dat ze je niet onthoofden![]()
Alsof het Nederlands niet goor klinkt met die gore g. (ja Brabanders en Limbo's enzo uitgesloten dusquote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het soms best storend.
Ik hoop niet dat mensen het woord "hakbar" IRL gebruiken.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Schande, zeg maar tegen die hakbars dat ze beter moeten intrigeren
Ik praat altijd rotterdam in de Achmet loller halal.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik praat ook altijd maastricht in de Pwnage 1000
Wtf
Ach jah, Nederlands zal wel niet een van de mooiste talen zijn, maar wel 1 van de moeilijkste en meest onlogische om te leren als tweede taal.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof het Nederlands niet goor klinkt met die gore g. (ja Brabanders en Limbo's enzo uitgesloten dus)
Als ik NL's praat in het buitenland, vinden ze het erg "uit de keel" klinken.
Verder is de G-wel handig om je emoties te uiten:![]()
Goverdomme gore grafkut!
Mijn baas heeft zeker iets te verbergen, die vent heeft 3 verschillende voornamenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:01 schreef MJ-1979 het volgende:
Als je een andere taal gaat spreken, vinden de meeste mensen al heel snel dat je aso bent of dat je iets te verbergen hebt ...
dus daarom groeien ze voor galg en rad op.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
...
... een ... woord wat ze niet ... kennen, zoals .... politie, ofzo.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |