Ik zie er toch echt drie groene bolletjes op de kaart.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er is echt niemand in de Basin vandaag
Je kan een premiumaccount nemen voor 72US$ per jaar. Dan krijg je een stuk land van 512m2 waarop je een eigen huis kunt bouwen. Als je eenmaal land hebt dan kan je ook een huis kopen. Geen idee wat het kost maar daar zullen wel grote prijsverschillen in zijn. Er zit in ieder geval al een gratis hut in je Inventory: Library/Atoll Continent Stuff/Atoll Hutquote:Op maandag 25 december 2006 20:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er iemand hier die een eigen huis heeft? En hoeveel kost dat ongeveer?
Prima tip! Ik heb ze meteen opgehaald. Mooie groene schoentjes!quote:Op maandag 25 december 2006 17:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je toch bij die piano bent, buiten bij de iglo zijn gratis schaatsen te vinden
Je cache legen.. Edit - > Prefercences -> Networkquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef PeRi het volgende:
Verdomme ik had alles graphics zoveel mogelijk op low gezet, toen startte ie wel op. Kwam ik eindelijk dan op Orientation Island en toen wilde ik lopen en praten en toen was het weer foetsie.
Ik heb een 128 mb videokaart, maar Sims + uitbreidingen draait ie wel prima en 512 mb DDR, AMD Athlon XP. Niemand die iets weet zeker?.
Ik had ook het probleem dat ik onzichtbaar was in het begin van het spel. Als je je uit de beginwereld laat wegportallen en daarna opnieuw inlogged moet het weg zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef PeRi het volgende:
Verdomme ik had alles graphics zoveel mogelijk op low gezet, toen startte ie wel op. Kwam ik eindelijk dan op Orientation Island en toen wilde ik lopen en praten en toen was het weer foetsie.
Ik heb een 128 mb videokaart, maar Sims + uitbreidingen draait ie wel prima en 512 mb DDR, AMD Athlon XP. Niemand die iets weet zeker?.
Had ik al geprobeerd, maar hij crasht telkens toch weer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:07 schreef Woeiii het volgende:
[..]
Je cache legen.. Edit - > Prefercences -> Network
Het langste dat ik in de beginwereld kon blijven, was echt iets van 1 minuut ofzo. Sanne tikte 1 pm, ik wachtte en wilde gaan lopen en hij crashtequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik had ook het probleem dat ik onzichtbaar was in het begin van het spel. Als je je uit de beginwereld laat wegportallen en daarna opnieuw inlogged moet het weg zijn...
Er moet toch wel iets zijn om het werkend te krijgen? Zo'n massive spel is het nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:18 schreef PeRi het volgende:
Als ie vandaag constant crasht, zal ie dat morgen ook wel doen vrees ik. Maar voor jou zal ik het morgen en overmorgen nog proberen.
.
Een Sim verder naast die van Relic, wat een mooi zaak is en waar meubels van hen in mijn kasteel heb staan zijn ze bezig het Opera Huis in Parijs na te bouwen . Zeer mooi is datquote:Op dinsdag 26 december 2006 08:19 schreef Googolplexian het volgende:
secondlife://Sanctum Sanctorium/117/159/38
Standing Stone Irish Pub
Zeer mooi gemaakte Ierse Pub op het eiland van Relic ... vlieg wat rond om ook mooie winkels, Black Sand Beach en een prachtige ruïne te vinden.
De laatste keer dat ik in zo'n crashloop zat, ben ik eruit ontsnapt door direct na inloggen op "Map "te klikken, op de kaart een rustige hoek in hetzelfde gebied te zoeken, daarop te klikken en direct een teleport ernaar toe te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:07 schreef PeRi het volgende:
Het langste dat ik in de beginwereld kon blijven, was echt iets van 1 minuut ofzo. Sanne tikte 1 pm, ik wachtte en wilde gaan lopen en hij crashte.
Inderdaad, die begin area is echt horror. Je moet proberen daar zo snel mogelijk uit te komen...quote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef Googolplexian het volgende:
Vergeet niet dat de beginners area UBER lagged (altijd veel avy's daar)
En vergeet ook niet dat je op de absoluut minimale systeem-eisen loopt.
Ik heb vette PC maar ook deze crasht wel eens (sporadisch, dat wel).
Account maken > inloggen > kapitaal bouwen door campen (lees eerdere deeltjes door)quote:Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Vendris het volgende:
Ik heb gehoord dat je schijnbaar ook geld kunt verdienen ofzo zonder creditcard etc. te hoeven gebruiken, iemand enig idee hoe?
Ja, laat je teleporten door iemandquote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef Fuente het volgende:
Is er ook een manier om die tutorial over te slaan?
Maar hoe zit dit nou: voor het kopen/verkopen van land heb je toch een premiumaccount nodig en om die te betalen heb je toch een creditcard nodig? Als je een premiumaccount ook kunt krijgen voor Lindendollars dan lijkt mij dat een schitterend doel. 72US$ (jaarabonnement) x 270 (wisselkoers) is ongeveer 20.000L$ en dat moet binnen een jaar haalbaar zijn als je een goedlopende in-world business hebt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:11 schreef Googolplexian het volgende:
[...geld verdienen op SL zonder credicard...]
> verkoop met winst > koop meer land > pleur er meer gebouwen op (wees creatief)
Je kan op de SL-website templates voor kleding downloaden en die moet je dan bewerken met Photoshop of Gimp. De resultaten kan je weer uploaden naar SL voor 10L$ per stuk. Ik heb zelf helaas geen ervaring met deze programma's. Ik probeer nu een beetje te werken met Gimp en probeer ook zoveel mogelijk gratis kleding te pakken te krijgen om van af te kijken. Maar mijn eerste creatie, een t-shirt met een simpel plaatje op de voorkant was een flinke mislukkingquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het moeilijk om kleding te maken? Hoe werkt dat? Zijn er externe programma's voor nodig?
Nope, alsvolgt en ja...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
IS het moeilijk om kleding te maken? Hoe werkt dat? Zijn er externe programma's voor nodig?
nou ... je hebt alleen je CC nodig voor land tiers van Linden. Er is zat land dat privately owned is. Eilanden die dus niet van Linden zijn en de tier moet dus betaald worden aan de eigenaar van het land ... geen mainland dus, maar eilanden.quote:
Laat maar komenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nope, alsvolgt en ja...
Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;
Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.
Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;
Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoonzal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen
Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.
Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Vindi Vendaloquote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef Vendris het volgende:
weet iemand waar je een 3 delig pak kan kopen toevallig?
Heel simpel, die mensen hebben een stuk land gekocht en een huis op gezet. Je bent dus op private property beland. RL loop je toch ook niet zomaar een huis binnen om even binnen te kijken wat mensen hebben. Op SL werkt dat niet anders. Respecteer andermans privacyquote:Op donderdag 28 december 2006 02:01 schreef Rorata het volgende:
ik heb het spel ook alleen bij mij zien gebouwen niet zo mooi uit als op de screenshots, bij mij missen hele delen van een gebouw en kan ik er door heen kijken
Owja ik teleporteerde ook naar een gebied en er zaten mensen in een huis en ik ging dat huis in en toen vroeg een vrouw wat ik in haar huis deed en toen kwam die man terug die net het huis uitging en pakte z'n pistool dus ik ben hem maar meteen gesmeerd, dat waren toch echte mensen want hun hadden ook een naam boven hun hoofd net zoals ik.
Fantastisch!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef Googolplexian het volgende:
nou ... je hebt alleen je CC nodig voor land tiers van Linden. Er is zat land dat privately owned is. Eilanden die dus niet van Linden zijn en de tier moet dus betaald worden aan de eigenaar van het land ... geen mainland dus, maar eilanden.
Ach, bij mij is ook alles grijs. Ik heb iedere vloer, muur, plafond, stoel, tafel, bierglas, etc. moeten aanklikken om de textures voor de screenshots te ladenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:01 schreef Rorata het volgende:
ik heb het spel ook alleen bij mij zien gebouwen niet zo mooi uit als op de screenshots, bij mij missen hele delen van een gebouw en kan ik er door heen kijken
Dat wordt wachten op een nieuwe computer...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Orientation Island.!
kon hij me schieten als hij dat wou?quote:Op donderdag 28 december 2006 08:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel, die mensen hebben een stuk land gekocht en een huis op gezet. Je bent dus op private property beland. RL loop je toch ook niet zomaar een huis binnen om even binnen te kijken wat mensen hebben. Op SL werkt dat niet anders. Respecteer andermans privacy
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:
[..]
kon hij me schieten als hij dat wou?
Schieten is je grootste zorg niet ... kijk uit voor orbits.quote:
quote:Yorick MultiFool Orbitter HUD 2.0!
New bug in SL's present feature set allows this current version to knock avies in most areas. Including some push restricted areas under certain conditions, still testing.
FEATURES:
- Orbits up to six consecutive agents at once!
- Easy to use "Click n' Pick" targetting!
- New "Teleport Autoscan" mode presents target list on landing!
- New "Hit Detect" mode gives you the option to orbit fools that shoot you!
OPERATION:
- To Orbit
1.) WEAR THE HUD
2.) Click the skull icon, then choose ORBIT from the dialog.
3.) Choose target to orbit.
4.) Watch Fucker Fly!
- To Enable Teleport Autoscan and Hit Detect
1.)Click Skull Icon
2.)Click MORE>>
3.) Click desired function to toggle.
- To Cancel Orbits
1.)Click Skull Icon
2.)Click !STOP! option.
KNOWN ISSUES::
Orbitting is still againt TOS, sorta.
You can still be Abuse Reported.
If you're hit with a bullet that happens to kill you and send you home... you're SOL.
I would enable automatic orbiting of targets, but that's an invitation to trouble.
PERMISSIONS & DISCLAIMERS::
You can copy this item, but not modify or transfer it. To give a Yorick to a friend, order one for them from your favorite web store.
I'm not responsible for anything your dumb ass does that may get you suspended, banned, eaten by furries, etc, etc.
Een abuse rapporteren over een orbit heeft weinig nut als je op private property bentquote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
Schieten is je grootste zorg niet ... kijk uit voor orbits.
Een Orbit is een stukje script dat je aanroept. De geselecteerde persoon krijgt vervolgens een continu push omhoog ... en niet zo'n beetje hard ook. Binnen no time ben je op 100.000 meter hoogte en klimmende. Het vervelende hiervan is dat je het zelf vaak niet makkelijk oplost. Uitloggen (met TP naar home locatie) of iemand vragen om een TP werkt het beste. De meeste attachments die je op je lichaam draagt zullen de acceleratie niet bij hebben gehouden en je zult dus opnieuw je haar, juwelen en andere extra's moeten attachen (Je avy opnieuw opbouwen in veel gevallen).
Ben je ge-orbit, report het dan! In de menu balk onder Help vind je REPORT ABUSE ...
Soms kan je niet anders en vraagt een bepaald persoon gewoon om een orbit. Orbitters zijn onder andere hier te koopDie heb ik dus. Nog niet hoeven gebruiken.
[..]
Ja en dat recht heeft hij ook. Je mag je eigen grondgebied verdedigen tegen indringers. Er zijn zelfs systemen voor die je 15 sec de tijd geven weg te wezen anders verwijderen ze je automatisch op een niet zo'n fijne wijzequote:Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:
[..]
kon hij me schieten als hij dat wou?
klinkt toch echt als een PC probleem . erg jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriëntation Island.!
Dat is kut voor je. Ik vind het al erg als ik 100 verliesquote:Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef Woeiii het volgende:
bah net 7000 verloren met roulette :S
In SL kun je niet dood. Effe een beetje uitlegquote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Rorata het volgende:
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
Thanks for de gedetailleerde uitleg! Ga er morgen mee aan de gangquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nope, alsvolgt en ja...
Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;
Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.
Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;
Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoonzal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen
Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.
Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Hey thx voor de uitleg heb je nog meer Tutorials ? en wil je deze ook delen op een andere site ? zo jcontact me ff thxquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nope, alsvolgt en ja...
Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;
Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.
Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;
Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoonzal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen
Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.
Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
zoals?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En de echte wapens trekken zich ook niets aan van eenpush restricted zone![]()
Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikkenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik kleding kocht en alleen een doos kreeg. Hoe pak ik die uit? Weet iemand dat?
Dank je.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikken(let hierbij wel op of je objecten mag maken, anderskan het niet, maar genoeg zones waar dit wel mag)
Ik ga echt huilen nu.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriëntation Island.!
No problemquote:
Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetjequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:
Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uitIk neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
![]()
http://www.slexchange.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=108732quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:
Ik heb net een toeristisch bezoek gebracht aan een combatarea (ongewapend). Ik zag maar drie stipjes op de kaart dus ik dacht dat ik me gemakkelijk in een rustige hoek kon verstoppen en wat tijd zou hebben om een paar screenshots te maken.
De eerste keer ben ik in een zo'n hoek geraakt maar daarna werd ik onmiddellijk zonder pardon afgeknald (health van 100% direct naar nul)
De tweede keer heb ik het iets langer volgehouden door mij onder water te verstoppen. Maar toen gebeurde het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uitIk neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
![]()
Zozo ... eerst was ik het en nu hebben een stel Fokkers het gedaan. Jij bent wel heel erg van het wijzende vingertje, zeg. Ik zal uitleggen hoe het werkt in de Basin:quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Vendris het volgende:
[..]
Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetje
Zo werkt het dus in de Basin. M 'n crew verzoekt bans bij mij.quote:[21:16] Aggressor Cheetah: (Saved Fri Dec 29 01:11:58 2006) please ban blackcrow6667 Garmes he is harassing our guests and didnt mind me
Geen ideequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Sanne het volgende:
Blackcrow en Vendris zijn toch niet dezelfde?
Of wel?
Terechte orbit me reet, wij zijn overigens niet dezelfde,quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen ideeHet was slechts een voorbeeld.
Ik heb trouwens inmiddels het hele verhaal gehoord en het was inderdaad een terechte orbit.
En hij is wat mij betreft inderdaad ook niet meer welkom.
Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nah , wie gooit er dan ook een helicopter binnen neer![]()
Dan spoor je echt niet
aan de andere kant mag de beveiliging wel wat strakker daar, als jij een helicopter kan neerplempen
Geweldig filmpje en een hele handige tutorial!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LmN_hAHlF0M
30 sec , dat is zeer netjes hoor, normaal is het 15 sec.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
coolquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LmN_hAHlF0M
Push log meld alleen of er gepusht is niet of t security orb etc. is, bij deze mijn excuus, echter, die warn kregen we pas NA dat er een auto is gespawnd, die heb ik ook meteen verwijderd. Ik heb daarna helemaal niets meer gespawnd in de basin club, dat is gelul.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.
Maar ik heb liever gewoon dat mensen zich gedragen en niet als een kind m'n crew gaan staan uitdagen ("Wat wou je doen dan? Bannen?" of na waarschuwingen zogenaamd per ongeluk nog 20 dingen rezzen zoals auto's en motoren).
Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
Kloptquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Het grid is weer up!
hmm..de search kan em niet vinden.. niet zo heel gek denk ik hahaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nee, er is geen FOK!-land. Wel een club waar vaak FOK!kers zijn: de BASIN club.
Wij zijn bezig om een actieve Nederlandse community neer te zetten zodat iedereen eenvoudig deel kan nemen aan Second Live ! Dit zorgt voor meer fun en meer Nederlandse bewoners op Second Live. (the Dutch are taking over the worldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef vamos1 het volgende:
is er ook een soort Fok!-land? ik ben dit onnozele gebied nogal zat.. geen idee wat ik hier moet doen..
damn wat is het gaar om n00b te zijn in iets waar ik toch goed in zou moeten zijn![]()
mijn neefje van 12 heeft dit nog eerder door dan mij
http://www.nu.nl/news/929(...)_in_Second_Life.htmlquote:Sjaak Bral houdt oudejaarsconference in Second Life
De Haagse cabaretier Sjaak Bral houdt zijn oudejaarsconference Vaarwel 2006 in de virtuele wereld Second Life. Bral treedt op nieuwjaarsochtend om één minuut over één op in het spel.
Bral heeft met zijn band Sprinkhuizen, Fennis en Didderen een virtueel openluchttheater afgehuurd. De conference is in het Grass Theater gratis te bezoeken. Hij is naar eigen zeggen de eerste cabaretier die het jaar in Second Life uitluidt.
De conference wordt ook uitgezonden door de lokale zender RTV West, zowel via radio en tv als via internet.
http://www.nu.nl/news/929(...)_op_Second_Life.htmlquote:Virtueel concert Di-rect op Second Life
Di-rect geeft als eerste band ter wereld een concert dat zowel op tv als via de 3D-omgeving Second Life is te bekijken. Belangstellenden kunnen afstemmen op de muziekzender TMF of de populaire virtuele wereld bezoeken. Dat meldt het webmagazine Emerce.
Het optreden staat gepland voor januari of februari. Op televisie zijn zowel beelden van de internetwereld als van het liveoptreden te zien.
De Haagse rockband treedt met het virtuele optreden in de voetsporen onder meer Duran Duran, dat eerder in Second Life optrad. Uniek zou zijn dat het concert tegelijkertijd ook op tv wordt uitgezonden.
Second Life is een virtuele gemeenschap op internet, waar bezoekers in een 3D-omgeving een tweede leven kunnen leiden. Gebruikers kunnen hun uiterlijk aanpassen, met anderen praten en huizen ontwerpen. In de wereld heerst een virtuele economie, met een eigen munteenheid, de Linden-dollar.
http://www.nu.nl/news/927(...)_open_source%27.htmlquote:'Second Life komend jaar open source'
Second Life wordt in 2007 open source. Dat zou ontwikkelaar Cory Ondrejka van Linden Labs, het bedrijf achter het populaire internet spel hebben aangekondigd, zo meldt gamesite GigaGamez.
De stap zou betekenen dat de programmacode van het spel openbaar wordt. Daardoor kunnen programmeurs zelf verbeteringen of uitbreidingen aanbrengen. Over de overstap van Second Life naar open source wordt al geruime tijd gespeculeerd.
Voor Linden Labs zou een belangrijk voordeel zijn dat het zo de beschikking krijgt over een grote groep vrijwillige programmeurs. Die zouden bijvoorbeeld de grafische kwaliteit van het spel kunnen verbeteren. Daarop is nu veel kritiek.
Copybot
Een groep programmeurs rond het softwareproject libsecondlife houdt zich al langer bezig met de ontwikkeling van open-sourceprogramma's voor Second Life.
Libsecondlife kwam onlangs in de publiciteit toen het werd gebruikt voor de productie van Copybot, een programma dat onder meer 'avatars', gebruiksvoorwerpen of gebouwen in het spel kon kopiëren. Zo dreigde het de economie van de virtuele wereld te ontwrichten: die is voornamelijk gebaseerd op de verkoop van bijvoorbeeld kleding of onroerend goed. Linden Labs verbood het gebruik van Copybot na hevige protesten van bewoners.
De huidige status kun je vinden op www.slforum.nl/status-second-life/quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weer maintenance bij mij
Edit: Hee, het werkt ineens weer. Vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |