Je begint je toch wel af te vragen wat een slechter leven is voor deze hondenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef Nonneke het volgende:
DierenbevrijdingsfrontenDieren die niet voor zichzelf kunnen zorgen vrij in de natuur laten om daar alsnog te sterven aan honger/dorst
![]()
Inderdaad. Ook al lijkt het bij elkaar dat het er daar verschrikkelijk aan toe gaat. Dat bedoelde ik ook te zeggen: onderneem actie, maar alleen als je het echt zo zeker mogelijk weet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef Skorpija het volgende:
Natuurlijk verschrikkelijk wat ze doen.
Maar met een foto van een hond in een hok en zeggen dat hij 24 uur niet buitenkomt, kom je niet ver....
Eerder foto's van zieke/gewonde dieren etc... Die zullen het beter als (uiteindelijk) bewijs doen.
Ze houden niet van dikke honden..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef biancadebruijn het volgende:
Dit is Dusty toen ik haar net bij Mirando had weggehaald.Ze zeiden dat ze 3 maanden oud was.Maar ja of die leeftijd klopt.Dusty was vel over been . Ze is een border collie.Maar mirando houd niet van dikke honden zei hij later toen ik hem belde.
[afbeelding]
Hmm.. ik wilde een bericht naar je inbox sturen maar die staat op niet actief.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Dungeonmaster het volgende:
Lijntje staat uit. Wellicht komt er binnekort iemand in actie. Ik zal hier niet in detail treden omdat ook mensen van Mirando waarschijnlijk wel kunnen googlen.
Die hebben het te druk met opruimenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Dungeonmaster het volgende:
Lijntje staat uit. Wellicht komt er binnekort iemand in actie. Ik zal hier niet in detail treden omdat ook mensen van Mirando waarschijnlijk wel kunnen googlen.
Nu wel denk ik. Wist niet eens dat er een was. Noob!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hmm.. ik wilde een bericht naar je inbox sturen maar die staat op niet actief.
Ja die heb ik ook gesproken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ze houden niet van dikke honden..![]()
Ik heb een meisje gesproken die heeft een bruine labrador weggehaald bij hun.
Deze hond was zo dik (amper 6 mnd oud) dat hij niet goed kon lopen.
Zijn poten waren zwak en hebben een tijd in het gips gezeten.
Ze is een tijdje actief geweest op opgelicht.net.
Hahaha, ik wist ook niet dat je dat moest activerenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Nu wel denk ik. Wist niet eens dat er een was. Noob!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |