abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44406115
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Voordat ik kan kijken of wat je zegt klopt, moet ik wel weten wat je zegt. En dat heb je nog niet gedaan. Je hebt nu een stelling zonder argumenten.
geduld
pi_44406180
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:24 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Ik weet wat het idee er achter is, maar TS brengt het alsof het een zekerheid is en is 'bewezen'. Daar wil ik wel een bron van.
TS citeert een stuk uit de Heilige Quran. Ik ben zelf katholiek, maar ik moet toegeven dat het origineel van de Bijbel niet meer bestaat. Van de Quran bestaat nog wel het origineel. Als Mohammed echt door God gezonden is moet de Quran als waarheid worden aangenomen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_44406231
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:

Als Mohammed echt door God gezonden is moet de Quran als waarheid worden aangenomen.
dan wel idd
pi_44406233
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

TS citeert een stuk uit de Heilige Quran. Ik ben zelf katholiek, maar ik moet toegeven dat het origineel van de Bijbel niet meer bestaat. Van de Quran bestaat nog wel het origineel. Als Mohammed echt door God gezonden is moet de Quran als waarheid worden aangenomen.
Denk niet dat er iets over roodverschuiving in de quran staat?
pi_44406279
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Denk niet dat er iets over roodverschuiving in de quran staat?
en als je verkeert denkt, duidelijk dat je de Quran niet hebt gelezen.
  woensdag 13 december 2006 @ 21:31:04 #70
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44406285
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Heb je nog een bron die zegt dat het bewezen is? Volgens mij is het altijd nog een theorie(zeer plausibel, maar blijft een theorie).
Volgens mij heeft het Vaticaan de 'Big Bang' al in de jaren 70 erkend als onstaan van het heelal.

Dus het is een feit.
  woensdag 13 december 2006 @ 21:31:06 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44406289
Leuk rolletje speel je daar, Servant_Of_GOD. Ik mis alleen nog een skinheadkloon, een boomknuffelaarkloon en een christenkloon. Het leukste zou het ook zijn als je ze ook serieus in 1 topic met elkaar laat discussieren.

Comedy goldmine!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_44406329
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:30 schreef Servant_of_GOD het volgende:

[..]

en als je verkeert denkt, duidelijk dat je de Quran niet hebt gelezen.
op de plekken waar over deze onderwerp wordt gesproken
pi_44406342
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef SpecialK het volgende:
Leuk rolletje speel je daar, Servant_Of_GOD. Ik mis alleen nog een skinheadkloon, een boomknuffelaarkloon en een christenkloon. Het leukste zou het ook zijn als je ze ook serieus in 1 topic met elkaar laat discussieren.

Comedy goldmine!
Niet dat ik voor hem op kom, maar op de user spelen is not-done, en nee hij is geen kloon.
pi_44406346
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef Servant_of_GOD het volgende:

[..]

weet jij ook hoe de Dopplereffect word uitgevoert?
Dat is hogere Natuurkunde/Scheikunde. Onze zon is geel, er zijn ook rode en helblauwe sterren. De kleur hangt af van de samenstelling van de ster. Als je het spectrum van een ster opneemt krijg je een patroon (fingerprint) die uniek is. Een paar jaar later is dit patroon verschoven naar rood.
(ik ben niet goed in uitleggen)
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_44406474
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Dat is hogere Natuurkunde/Scheikunde. Onze zon is geel, er zijn ook rode en helblauwe sterren. De kleur hangt af van de samenstelling van de ster. Als je het spectrum van een ster opneemt krijg je een patroon (fingerprint) die uniek is. Een paar jaar later is dit patroon verschoven naar rood.
de dingen die hierboven staan. weet jij of het een Feit is?
pi_44406482
quote:
ah...roodverschuiving is vergelijkbaar met een hemel die opent als een kleurrijke roos
  woensdag 13 december 2006 @ 21:35:43 #78
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44406485
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Doppler-effect treedt op bij een bewegende geluidsbron. Komt de bron op de waarnemer af dan zal deze het geluid hoger horen dan wanneer de bron van de waarnemer af beweegt.

Bij licht zien we iets vergelijkbaars. Als een lichtbron van ons afbeweegt, verschuift de kleur van het licht iets naar de rode kant van het spectrum. Naar ons toe wordt deze blauwer, even simpel gezegd.
  woensdag 13 december 2006 @ 21:35:54 #79
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44406495
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet dat ik voor hem op kom, maar op de user spelen is not-done, en nee hij is geen kloon.
Hoe weet je dat zo zeker dan?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Donald Duck held woensdag 13 december 2006 @ 21:36:01 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44406503
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
en nee hij is geen kloon.
Dat kun jij als moderator helemaal niet zien!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')