Inderdaad, het heeft verklarende mogelijkheden, wordt geschraagd door bewijs, en spreekt bevindingen niet eenduidig tegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Aibmi het volgende:
Ze noemen het niet zonder reden een theorie.
er wordt toch ook big gebangt?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
deze Topic gaat niet over Gang'Bang, maar over Big- Bang.![]()
Ik kreeg de indruk van de TS dat hij denkt dat wetenschappers de big bang als absolute waarheid beschouwen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft verklarende mogelijkheden, wordt geschraagd door bewijs, en spreekt bevindingen niet eenduidig tegen.
Of bedoelde je dat niet?
tuurlijk welquote:Op woensdag 13 december 2006 20:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat weet niemand!
Ik zie niet zo goed waar hij dat claimt, hij lijkt het zelf als de absolute waarheid te beschouwen. Op verkeerde gronden en zonder gedegen kennis van de big bang, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef Aibmi het volgende:
Ik kreeg de indruk van de TS dat hij denkt dat wetenschappers de big bang als absolute waarheid beschouwen.
en wat als je verkeert denkt?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk van de TS dat hij denkt dat wetenschappers de big bang als absolute waarheid beschouwen.
Dat zou je nog op kunnen vatten als beeldspraak, maar we zijn volgens mij gewoonweg niet geexplodeerd uit vaste materie. Al was het maar omdat de ruimte in die tijd volkomen doorzichtig is.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef het_fokschaap het volgende:
een explosie is een verkeerder interpretatie van de big bang. dus de quran lijkt het in deze mis te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |