Breezertaalquote:Op woensdag 13 december 2006 20:17 schreef TheJewishGuy het volgende:
Okee ik zal me aan het Fok!-forum taaltje aanpassen:
Woow! Jij Suprtovve 1337 Lolbbqpwner, je hebt me door, je d1zzte me echt lollerpwned!!11!2einszwei![]()
Ik snap toch 1 ding niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef TheJewishGuy het volgende:
Sander af en toe ben je echt levenloos
Hierbij neem ik afscheid van jullie antisemitische paupertjes.
Shalom!
Mijn allerlaatste reactie dan maar;quote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap toch 1 ding niet.
Als je dan niet joods bent, waarom vind je het dan wel erg als we antisemitistisch zijn
Bedtijd trouwens?
Kutargumentenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Mijn allerlaatste reactie dan maar;
Staat er in 1 van mijn voorgaande reacties dat ik het erg vindt dat jullie antisemitisch zijn? Nee. Ik noem jullie alleen bij jullie naam maar dat betekent nog niet dat ik het erg vind dat jullie het zijn. Punt. Klaar.
(En nee geen bedtijd, tijd voor m'n real-life.)
Shalom!![]()
Aber du, ik habe kein antisemitische, ma ik die van jou lenen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef TheJewishGuy het volgende:
Sander af en toe ben je echt levenloos
Hierbij neem ik afscheid van jullie antisemitische paupertjes.
Shalom!
Als we dan toch gaan mierenneuken.. Dat laatste wat je zegt klopt geen hol van, het is gewoon antisemitisch en het is ARBEIT MACHT FREI..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Aber du, ik habe kein antisemitische, ma ik die van jou lenen?![]()
het is antisemitistisch tjapkees.
Gast anders donder je gewoon op met je allerlaatste postquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef TheJewishGuy het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan mierenneuken.. Dat laatste wat je zegt klopt geen hol van, het is gewoon antisemitisch en het is ARBEIT MACHT FREI..![]()
Heb ik een keer gelijk, weet je niks zinnigs terug te zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gast anders donder je gewoon op met je allerlaatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |