Je weet dat hij dan rood wordt?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
Dus SiemeN for mod, dan 2 maandjes proefdraaien en dan wordt die admin.
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op woensdag 13 december 2006 19:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je weet dat hij dan rood wordt?!!
Waarom zou hij? SiemeN is een puike userquote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft ie nog steeds geen ban?
Tis ook geen waardeoordeelquote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom zou hij? SiemeN is een puike user.
goh dat heb je goed gegokt ...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag mijn oude siemens in 't buurthuis laten liggen na de gitaarles, die zie ik dus nooit meer terug.![]()
Zeker.quote:
ben je homo?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef SiemeN het volgende:
Het kleurtje zou niet misstaan, ware het niet dat ik niet zo van knopjes houd..
Forum knopjes, rekel.quote:
Mwah, het zijn maar een paar knopjes hoor. En het gaat er niet om hoeveel knopjes je hebt, het gaat er om wat je ermee doet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef SiemeN het volgende:
Het kleurtje zou niet misstaan, ware het niet dat ik niet zo van knopjes houd..
Sluiten! Sluiten! Sluiten!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, het zijn maar een paar knopjes hoor. En het gaat er niet om hoeveel knopjes je hebt, het gaat er om wat je ermee doet.![]()
info@siemens.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
SiemeN mag ik je wat vragen?
Ik wil je zo snel mogelijk om het leven brengen voor dat je een mod wordt namelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef SiemeN het volgende:
We nemen je vraag mee naar achteren. Je hoort van ons.
SiemeN mod?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil je zo snel mogelijk om het leven brengen voor dat je een mod wordt namelijk
krijgen we dan weer een nachtbagger reeks?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:24 schreef SiemeN het volgende:
Binnenkort. Volgens de geruchten.
Geniale username heb je! Was je je andere account kwijt?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Flapcan het volgende:
SiemeN voor Mod!
Gaan we stemmen?
[afbeelding]
groupiequote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef Flapcan het volgende:
Ik zie nu net dat ik mijn E-mail adres gewoon kan aanpassen.
Eerst lezen, dan doen.......
Ik ga wel op je stemmen SiemeN.
Ga je ook een poll starten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |