Waarom ze er niet uit komen, Halsema verwoorde het heel simpel: Die motie is heel simpel, de minister moet weg. Is die minister nog niet weg? Waarom dan niet? Zo ja hoe wordt het beleid ten uitvoer gebracht? Dank u voor de info...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die update zou dan zijn: "We zijn er nog niet uit, we zitten nog druk te overleggen."
Wat voegt zo'n update toe?
CU ook wachten tot morgen (toch?)quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
SP - Wachten tot morgen
GL - Om 11 uur debat
D66 - idem
PvdA - Wachten tot 11 uur, dan nieuwe analyse gang van zaken
CDA - Wachten tot 11 uur, dan nieuwe analyse gang van zaken
PVV - Wachten tot morgen
SGP - Wachten tot morgen
Toen haperde mijn streamquote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef DJKoster het volgende:
CU ook wachten tot morgen (toch?)
Ach, ze zijn pas 10 uur aan het vergaderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Balkenende is echt de slechste premier die ik me kan bedenken. Om alles.
Ze worden op dit moment allemaal uitgezet, zodat ze morgen met de mededeling kunnen komen dat er niemand meer uitgezet hoeft te worden... (ze zijn dan namelijk allemaal al wegquote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef Genverbrander het volgende:
Sja voor mijn nachtrust zou het beter zijn als ze de volgende ochtend bijeenkomen, maar ik mag dan wel hopen dat er geen mensen worden uitgezet.
De release date van Twin Peaks seizoen 2quote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt in vredesnaam wel de rentre van Axl Rose of de release van Duke Nukem 4.
Dat de kamer weet waar het aan toe is en waarom ze zo lang moeten wachten....quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die update zou dan zijn: "We zijn er nog niet uit, we zitten nog druk te overleggen."
Wat voegt zo'n update toe?
Normen en waarden, ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Mtijn het volgende:
Wat een sukkels. En die arme vrouw: "Ja ik heb ook alleen een telefoontje gekregen!" Belachelijk gedrag.
Doe dat alsjeblieft, dan zijn we van jouw gezeur tenminste verlost.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef Ericr het volgende:
Ik verhuis naar Noord Korea, weet je tenminste waar je aan toe bent qua beleid.
Ah, maar dan kan-ie dus ook niet naar de kamer komenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
opblijven en gaan pitten als de MP niks zinnigs te vertellen heeft om 23:15..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef JJasperO het volgende:
Jeetje ik was vandaag op t werk al niet zo fris en nu zit ik weeeer in dubio, opblijven of pitten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |