quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
Dus inderdaad, Balkenende is nu gewoon een angsthaas.quote:Mevr van der Laan zei bij 1Vandaag dat Balkenende er verstandig aan zou doen het GP op te schuiven en zo de druk bij Rutte weg te leggen. Op deze manier zou Balkenende zijn CDA achterban tegemoed komen en is Rutte de gebeten hond mocht hij zijn poot stijf houden. Daarbovenop kan er een opener gesprek plaatsvinden betreffende de nieuwe kabinetsformatie, tussen PvdA en CDA.
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
Freek de Jonge als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
toffe signature, zo waar ook.
Hoe laat moet je morgen op?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef JJasperO het volgende:
Jeetje ik was vandaag op t werk al niet zo fris en nu zit ik weeeer in dubio, opblijven of pitten!!
Je hebt t gisteren toch ook gezien. Verdonk die aan Balkende vroeg :"En wat nu?".quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef Monidique het volgende:
NOS | Politiek 24
Maakt de democratie zichtbaar
Aldus http://player.omroep.nl/?aflid=3539741
Het is duidelijk zichtbaar.
En die reactie was priceless : Even naar m'n kamertje...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt t gisteren toch ook gezien. Verdonk die aan Balkende vroeg :"En wat nu?".
dat zou nog eens een afgang zijn, als balkenende met verdonki hangend aan z'n kruis de kamer binnenstrompelt om kwart over 11 om uitleg te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.
Echt waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Freek de Jonge als ik me niet vergis.
Die zitten gewoon achter hun bureautje te fokkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.
Ja echt waar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Echt waar?Ik verzin hem net zelf. Maargoed, great minds think alike
![]()
Misschien heeft ze wel bepaalde foto's...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom neemt Balkenende Verdonk zo ontzettend in bescherming? Dat snap ik niet helemaal?
Het schijnt zo te zijn dat de MP & het CDA willen dat verdonk zelf opstapt nu. Echter de VVD wil er achteraan en dat probeert de MP te voorkomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom neemt Balkenende Verdonk zo ontzettend in bescherming? Dat snap ik niet helemaal?
Een restrictief asielbeleid was een van de pilaren van dit kabinet. Ik denk dat Balkenende net zo min zit te wachten op het openzetten van de grenzen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
En nu serieus? Waarom? Balkenende heeft dus een rechts kabinet voor ogen, zeker omdat hij dan de nieuwe MP wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel bepaalde foto's...
http://www.intertoys.nl//(...)8491379A2F/index.cfmquote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |