Wat is het?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Nesle het volgende:
Parent Trap is op tv![]()
![]()
Die keek ik vroeger altijd met mijn tweelingzus
Is dat niet die speelfilm over dat zomerkamp. Tweeling woont gescheiden, gaan naar hetzelfde zomerkamp, enzovoort?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Nesle het volgende:
Parent Trap is op tv![]()
![]()
Die keek ik vroeger altijd met mijn tweelingzus
jep jepquote:Op donderdag 14 december 2006 21:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is dat niet die speelfilm over dat zomerkamp. Tweeling woont gescheiden, gaan naar hetzelfde zomerkamp, enzovoort?
Fijne avond.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm opgenomen!
Mensen, ik ga uit in Enschede! Olee! Tot vannacht!![]()
![]()
Is dat een vraag?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:44 schreef Nesle het volgende:
Weet je hoe dat komt sheep...
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Sheep, je bent echt maf. Alles teruggelezen!!!
Leg dan maar uit want ik snap er niks vanquote:
Jij stemt niet, omdat je de "hype" niet hebt meegemaaktquote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]Alleen de 7 topics SC hoor, de rest van de AKQ ga ik echt niet terugkijken
[..]
Leg dan maar uit want ik snap er niks van
Nou, ik heb echt wat gemist merk ikquote:Op donderdag 14 december 2006 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jij stemt niet, omdat je de "hype" niet hebt meegemaakt
Oh...een communist?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt wat gemist merk ik
En dat is niet de reden waarom ik niet stem hoor, anders had ik waarschijnlijk ook niet gestemd.![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Sheep stemt niet omdat hij baalt dat hij zichzelf niet heeft opgegeven. Hij is jaloers
Je zou dan eigenlijk tegen ze moeten stemmenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef Supersheep het volgende:En ik uit mijn jaloersheid door niet te stemmen
![]()
Als jij je nu had opgegeven wyccie, dan was het een ander verhaal geweest
Jazekerquote:
Graag gedaan. Ik dacht, kom...ik stuur even een sms. Wist niet of je nog online zou zijn vandaag.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:37 schreef Asmodian het volgende:
Heej Dart en Wyccie!![]()
Dank je wel, Dart, ook voor je lieve smsje (je was de eerste!) en je Hyves-bericht
Het was stiekum vandaag.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Maar hij is toch pas over 8 minuten jarig? Of was het stiekum vandaag?
Ik ben de eerste voor volgend jaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Asmodian het volgende:
Dank jullie wel![]()
En Mark, je bent inderdaad de laatste
Walgelijk fotoboek!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef Tazmaniac het volgende:
walgelijke TT
walgelijke Sig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef Tazmaniac het volgende:
walgelijke TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |