Ik vond Keane alle jaren daarvoor ook niet echt goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik vond Keane vorig jaar niet echt goed eerlijk gezegd
Ja!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
1. Arcade Fire
2. Chemical Brothers
3. The Killers
die andere ook hoorquote:
Mja tuurlijk, maar de Killers staan voor mij op 1!quote:
Ik trapte er een fractie van een seconde inquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas, ik heb net uit betrouwbare bron ontvangen dat er dit jaar GEEN Pinkpop meer georganiseerd zal worden. De eerste zal volgend jaar op 26, 27 en 28 mei pas plaatsvinden...![]()
Ja, beide superquote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef morgane het volgende:
KT Tunstall! Puik ideedoe dan ook meteen Stevie Ann maar
![]()
Zowel de Hives als 3 doors Down als Stereophonics waren op de 2001 editie aanwezig, net als Radiohead en K's Choice overigens. Supereditie.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef TheVulture het volgende:
3 Doors Down, Snow Patrol, Scissor Sisters, Interpol, System of a Down, Stereophonics, Stone Sour, The Hives om nog maar een paar namen te noemen die ik graag zou willen zien
Als je de line-up van dat jaar zag was dat inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 03:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zowel de Hives als 3 doors Down als Stereophonics waren op de 2001 editie aanwezig, net als Radiohead en K's Choice overigens. Supereditie.
FLC?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef zjroentje het volgende:
Na 10 jaar afwezigheid is het tijd om de FLC weer op Pinkpop te hebben.
Ik hoop heel stiekum op Linkin Park, nu luister ik het helemaal niet meer. Heb er wel een hele tijd erg fanatiek naar geluisterd en wou ze graag live zien, toen zouden ze komen op PP maar Chester had last van zijn stem geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:57 schreef Evertje het volgende:
Fun Lovin Criminals?
Ik hoop stiekum op The Cure...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |