Dat is waarquote:Op maandag 18 december 2006 19:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Radiohead komt (wat ik hoop) of Pearl Jam is dat al meerdere punten waard

Op beide, da's het bestequote:

Hier zit er nog eentje...quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iggy is zo afgelopen zomer![]()
en tering wat baal ik dat ik het te druk vond en wat anders ben gaan doen![]()

Dat je bij 10 bands die je wilt zien er heen gaatquote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Leonos het volgende:
Wat is de 10 punten regeling dan?

quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je bij 10 bands die je wilt zien er heen gaat

Eigenlijk een rare regel, want 10 op 35 is een wel erg hoog percentage.quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je bij 10 bands die je wilt zien er heen gaat

Ik heb het ook niet bedachtquote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk een rare regel, want 10 op 35 is een wel erg hoog percentage.
Ik word ook graag verrast.

I knowquote:
Preciesquote:Maar op zich wel waar ja, misschien zou die regel eerder voor Lowlands moeten gelden

Ik dacht eigenlijk dat je het daarover hadquote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedachtMaar op zich wel waar ja, misschien zou die regel eerder voor Lowlands moeten gelden

Voor 3 dagen was het afgelopen jaar 95 euro dacht ik.quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik denk wel dat ik ga dit jaar, ben wel benieuwd hoe het is. Tenzij er echt alleen maar bagger staatHoe duur zijn de kaarten eigenlijk? Ook eens kijken of ik mensen mee kan krijgen

quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik denk wel dat ik ga dit jaar, ben wel benieuwd hoe het is. Tenzij er echt alleen maar bagger staatHoe duur zijn de kaarten eigenlijk? Ook eens kijken of ik mensen mee kan krijgen

In 2006 waren de prijzen als volgt:quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef MaJo het volgende:

Helaas, ik heb net uit betrouwbare bron ontvangen dat er dit jaar GEEN Pinkpop meer georganiseerd zal worden. De eerste zal volgend jaar op 26, 27 en 28 mei pas plaatsvinden...quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef MaJo het volgende:

quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas, ik heb net uit betrouwbare bron ontvangen dat er dit jaar GEEN Pinkpop meer georganiseerd zal worden. De eerste zal volgend jaar op 26, 27 en 28 mei pas plaatsvinden...![]()

quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas, ik heb net uit betrouwbare bron ontvangen dat er dit jaar GEEN Pinkpop meer georganiseerd zal worden. De eerste zal volgend jaar op 26, 27 en 28 mei pas plaatsvinden...![]()

MaJo heeft het over PP DIT jaarquote:

ja het kwartje was inmiddels gevallenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MaJo heeft het over PP DIT jaar. (2006) dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |