quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar!
GENESIS!![]()
Ook niet te vergelijken met Shane "drank maakt meer kapot..." MacGowan ...quote:
Dat is ook heel vervelend. Als "normaal" mens al..maar als muziek je hart en ziel is...is het extra vervelend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Wel lullig voor Phil overigens...
Beethoven, lieverdquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend. Als "normaal" mens al..maar als muziek je hart en ziel is...is het extra vervelend.
Maarja...Mozart enz...
Zou wel beter zijn als The Shins komen idd. Dan ga ik er waarschijnlijk wel heenquote:
Beethoven dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend. Als "normaal" mens al..maar als muziek je hart en ziel is...is het extra vervelend.
Maarja...Mozart enz...
het mooie van lowland is nou juist dat het niet van de programmering af hangt, mensen die dat heel belangrijk vinden gaan meestal eerder naar pinkpop. Voor lowlands ga je omdat je iets nieuws wil tegenkomen of voor de sfeer.quote:Op zondag 17 december 2006 00:21 schreef Goover het volgende:
TVP
Paar jaar naar Pinkpop geweest, nog nooit op lowlands. Mijn budget staat maar een festival toe. Dit jaar ga ik miss lowlands proberen. Maar dat hangt volledig van de programmering af.
Weiland is toch plesant om te zien met zijn strakke broekiequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Professional het volgende:
Velvet Revolver sjieke show?
Heb ze 2 ker gezien, echte show geven ze niet weg. Zijn de gitaarsolo´s was het nog een beetje leuk maken, voor de
wanneer ga je dan kiezen? want de namen van Lowlands komen pas na Pinkpop!quote:Op zondag 17 december 2006 00:21 schreef Goover het volgende:
TVP
Paar jaar naar Pinkpop geweest, nog nooit op lowlands. Mijn budget staat maar een festival toe. Dit jaar ga ik miss lowlands proberen. Maar dat hangt volledig van de programmering af.
Lowlands namen komen toch niet allemaal nadat PP geweest is?quote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer ga je dan kiezen? want de namen van Lowlands komen pas na Pinkpop!
er komen wel wat namen naar buiten maar in het Pinkpop weekend wordt er altijd een hele zwik bekend gemaaktquote:Op maandag 18 december 2006 08:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Lowlands namen komen toch niet allemaal nadat PP geweest is?
Dan word het een gokje denk ik...quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komen wel wat namen naar buiten maar in het Pinkpop weekend wordt er altijd een hele zwik bekend gemaakt
*vanuit sluimertoestand overeind springt*quote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Als Pearl Jam en Iggy Pop komen dan ben ik er zeker (hoor net wat op Kink).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |