Wij hebben geem machine, zelfs geen simper apparaatquote:Op donderdag 14 december 2006 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halen
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
's morgens een paracetamol/asprine/Aleve werkt trouwens ookquote:Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.
Af en toe heb ik dan last van lichte hoofdpijn, maar dat komt eerder door het gebrek aan slaap dan door de drank. De laatste tijd drink ik sowieso niet zoveel. De hoofdpijn gaat meestal wel weg naar een stukje hardlopen in de frisse luchtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
Ik ben zo blij dat ik bijna nooit wat voel de volgende dag, of ik nu 5 of 15 bier op heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook niet slechtquote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Ik eet denk ik een frietje met en een frikadel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |