HELE ERGE herkenning!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Sugar het volgende:
Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?
Misschien is het wel de tampon zelf die ik anders voel, als een gewichtje dat ik nu actiever moet dragen... Ik moet eens proberen hoe het is zonder misschien. Na ja, wie weet herkenning?
Geeft toch niet Linda? Goed dat je het van je afpraat hier. En al ben je morgen nog niet blij, wat dan nog? Zo'n roze wolk is maar een sprookje hoor. En sprookjes zijn niet echt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:
Ik voel me nu erg ondankbaar. Sorry, ik moet even van me afpraten
. Morgen zal ik weer blij zijn
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben blij dat ik 1,5 jr thuismama geweest ben, maar vond het ook fijn dat ik een aantal maanden kon werken in combinatie met thijs.
Her-ken-baar. En blijf het van je afpraten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:
Hmm. Soms vind ik moeder zijn ook ff niks an.![]()
.
...
En dan denk ik: ben ik híervoor thuis, voor dat lullige half uurtje elke keer?![]()
Aan de ene kant ben ik zo blij dat Eva zo rustig en tevreden en zo is, maar aan de andere kant is het wel anders dan ik me voorgesteld had. Op sommige momenten - als ze slaapt - lijkt het verschil met 'vroeger' alleen dat ik niet meer zomaar weg kan. Morgen ga ik met haar de stad in, in de kinderwagen. Thuis zitten is ook niet altijd fijn, en het moet soms wel ff, vanwege het werken wat ik ook nog doe. Vandaag vooruit gewerkt, zodat ik morgen niet echt hoef....
Ik verheug me er op, maar nu ben ik een beetje verdrietig. Ik wil Eva nooit meer kwijt, maar ik heb een beetje heimwee naar vroeger![]()
Ik voel me nu erg ondankbaar. Sorry, ik moet even van me afpraten
. Morgen zal ik weer blij zijn
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef kozakken het volgende:
de wallstreet tea rose Linda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |