Idd, dat kind is nauwelijks de baarmoedermond gepasseerd en het heeft al een sofinummer/persoonlijk servicenummer nodig. Maar als je het kind dan wilt verzekeren, dan heb je dat nummer nog niet eens omdat de brief van de SVB met dat nummer pas later komtquote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef linda856763 het volgende:
Oja, Mwanatabu. Dat vond ik ook zo stom, of je 2 dagen na de bevalling niet betere dingen aan je hoofd hebt. Manlief ging met waslijsten aan administratieve dingen van en naar het ziekenhuis...
En het is wel helemaal stom dat ze je dat met terugwerkende kracht laten weten...

quote:Op maandag 18 december 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Leuk geweest Pinquit?

Das een prima teken!quote:

quote:Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef Leah het volgende:
* Kuch*
Als ik goed gelezen heb is Pinquit een alleenstaande ouder.

Ik kan helaas niet eerder terecht,of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Sugar het volgende:
Ingrid, ik vind die wachttijd in jouw geval wel lang. Als het je te lang duurt, wéét dan dat je ook eerder hulp kunt moet zoeken, he?

Dat zware gevoel had ik altijd al -tijdens de menstruatie dus- ... Alsof er een gewichtje aan hangt ofzo. Ik had het dus voor de keizersnee (heet zoiets eigenlijk ook een bevallingquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Sugar het volgende:
Oké, fysieke vraag.![]()
Ik ben weer aan de pil en sinds gisteren voor het eerst ongesteld. Nu voel ik mijn bekkenbodem en hele -laten we het 'schede' noemen- schede heel erg. Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?
Misschien is het wel de tampon zelf die ik anders voel, als een gewichtje dat ik nu actiever moet dragen... Ik moet eens proberen hoe het is zonder misschien. Na ja, wie weet herkenning?
Ingrid, ik vind die wachttijd in jouw geval wel lang. Als het je te lang duurt, wéét dan dat je ook eerder hulp kunt moet zoeken, he?

HELE ERGE herkenning!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Sugar het volgende:
Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?
Misschien is het wel de tampon zelf die ik anders voel, als een gewichtje dat ik nu actiever moet dragen... Ik moet eens proberen hoe het is zonder misschien. Na ja, wie weet herkenning?

Geeft toch niet Linda? Goed dat je het van je afpraat hier. En al ben je morgen nog niet blij, wat dan nog? Zo'n roze wolk is maar een sprookje hoor. En sprookjes zijn niet echt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:
Ik voel me nu erg ondankbaar. Sorry, ik moet even van me afpraten
. Morgen zal ik weer blij zijn

quote:Op woensdag 20 december 2006 10:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben blij dat ik 1,5 jr thuismama geweest ben, maar vond het ook fijn dat ik een aantal maanden kon werken in combinatie met thijs.

Her-ken-baar. En blijf het van je afpraten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:
Hmm. Soms vind ik moeder zijn ook ff niks an.![]()
.
...
En dan denk ik: ben ik híervoor thuis, voor dat lullige half uurtje elke keer?![]()
Aan de ene kant ben ik zo blij dat Eva zo rustig en tevreden en zo is, maar aan de andere kant is het wel anders dan ik me voorgesteld had. Op sommige momenten - als ze slaapt - lijkt het verschil met 'vroeger' alleen dat ik niet meer zomaar weg kan. Morgen ga ik met haar de stad in, in de kinderwagen. Thuis zitten is ook niet altijd fijn, en het moet soms wel ff, vanwege het werken wat ik ook nog doe. Vandaag vooruit gewerkt, zodat ik morgen niet echt hoef....
Ik verheug me er op, maar nu ben ik een beetje verdrietig. Ik wil Eva nooit meer kwijt, maar ik heb een beetje heimwee naar vroeger![]()
Ik voel me nu erg ondankbaar. Sorry, ik moet even van me afpraten
. Morgen zal ik weer blij zijn

quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef kozakken het volgende:
de wallstreet tea rose Linda?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |