abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:53:33 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44483713
Chacama, wat klink je lekker positief!!

Nicole, lekker dat je kunt genieten van je werk! Past opa of oma op?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:30:17 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44487494
Nicole, het went. Ik weet nog in het begin bij Fleur dat ik ook constant aan d'r dacht en wel 2-3 keer belde hoe het ging. Ik zat op 1,5 uur van mijn grietje af en dat was toch wel heul erg ver voor me. Nu ben ik er juist een stuk geruster onder. Het went, echt waar.
pi_44493268
Deze mama gaat vanavond uit!!!

en ik ga van de week een sollicitatiebrief schrijven spannend maar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:00:20 #104
94046 PM-girl
pi_44493310
Veel plezier vanavond Pinquit, geniet ervan!

En succes van de week!
*
pi_44493449
Heel veel plezer Pinquit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44535980
Leuk geweest Pinquit?

Enne: grrr het UWV. Kom er nu pas achter middels een brief over (het kennelijk toegekende) zwangerschapsverlof dat ik het had moeten melden toen Nune geboren was. Direct nog wel. En dat staat dan in een brief die ik vrijdag (15 december dus, 3 weken ná de geboorte) pas ontving
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44536420
Oja, Mwanatabu. Dat vond ik ook zo stom, of je 2 dagen na de bevalling niet betere dingen aan je hoofd hebt. Manlief ging met waslijsten aan administratieve dingen van en naar het ziekenhuis...

En het is wel helemaal stom dat ze je dat met terugwerkende kracht laten weten...
Eva
pi_44537357
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef linda856763 het volgende:
Oja, Mwanatabu. Dat vond ik ook zo stom, of je 2 dagen na de bevalling niet betere dingen aan je hoofd hebt. Manlief ging met waslijsten aan administratieve dingen van en naar het ziekenhuis...

En het is wel helemaal stom dat ze je dat met terugwerkende kracht laten weten...
Idd, dat kind is nauwelijks de baarmoedermond gepasseerd en het heeft al een sofinummer/persoonlijk servicenummer nodig. Maar als je het kind dan wilt verzekeren, dan heb je dat nummer nog niet eens omdat de brief van de SVB met dat nummer pas later komt
Echt, achter elk vandie letter van afkortingen van instellingen als het UWV en de andere nummertjesgeile kliekjes moet standaard zo'n hamersmiley wmb
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44537591

Eva
  maandag 18 december 2006 @ 15:09:54 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44538282
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Leuk geweest Pinquit?
supergezellig weer als vanouds
pi_44538539
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

supergezellig weer als vanouds
Das een prima teken!
Ze zeggen weleens dat als je de eerste 2 jaar van je kind doorkomt als stel, dat je alles dan wel samen aankunt. Maar het is fijner om eerder al zeker te zijn van je "zaak"
  maandag 18 december 2006 @ 19:19:47 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44547182
* Kuch*

Als ik goed gelezen heb is Pinquit een alleenstaande ouder.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44547534
Ik word doorgestuurd naar ggz/riagg. Kan 3-4 weken duren ivm kerstperiode.
pi_44563674
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef Leah het volgende:
* Kuch*

Als ik goed gelezen heb is Pinquit een alleenstaande ouder.

sorry
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:46:26 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44569413
geeft niet hoor
ik dacht ook best dat ik het allemaal alleen aankon
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:31:58 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44577879
Oké, fysieke vraag.

Ik ben weer aan de pil en sinds gisteren voor het eerst ongesteld. Nu voel ik mijn bekkenbodem en hele -laten we het 'schede' noemen- schede heel erg. Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?

Misschien is het wel de tampon zelf die ik anders voel, als een gewichtje dat ik nu actiever moet dragen... Ik moet eens proberen hoe het is zonder misschien. Na ja, wie weet herkenning?

Ingrid, ik vind die wachttijd in jouw geval wel lang. Als het je te lang duurt, wéét dan dat je ook eerder hulp kunt moet zoeken, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:32:43 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44577899
mja geen idee, maar ik heb wel zegmaar dat ik het idee heb dat alles eruit gaat hangen als ik 1 keer spring
maar misschien bedoel je hetzelfde
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:36:32 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44578030
Zoiets ja. Maar alleen als je ongesteld bent? Of sowieso?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44578801
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Sugar het volgende:

Ingrid, ik vind die wachttijd in jouw geval wel lang. Als het je te lang duurt, wéét dan dat je ook eerder hulp kunt moet zoeken, he?
Ik kan helaas niet eerder terecht,of bedoel je dat niet?
pi_44579457
quote:
Oké, fysieke vraag.

Ik ben weer aan de pil en sinds gisteren voor het eerst ongesteld. Nu voel ik mijn bekkenbodem en hele -laten we het 'schede' noemen- schede heel erg. Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?

Misschien is het wel de tampon zelf die ik anders voel, als een gewichtje dat ik nu actiever moet dragen... Ik moet eens proberen hoe het is zonder misschien. Na ja, wie weet herkenning?

Dat zware gevoel had ik altijd al -tijdens de menstruatie dus- ... Alsof er een gewichtje aan hangt ofzo. Ik had het dus voor de keizersnee (heet zoiets eigenlijk ook een bevalling ) en nu nog steeds...
Ik zou dus zeggen: het is normaal, maar misschien ben ik wel heel abnormaal, dat kan ook!
Eva
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:26:11 #121
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44579586
Sugar: ik weet niet of het normaal is al denk ik van wel. Ik heb me laten vertellen door een gyn dat ook je lichaamsweefsels (o.a je vagina e.o.) anders zijn na een zwangerschap/bevalling en dat het wel een jaar kan duren voor het weer normaal aanvoelt.

Ingrid: ik weet eigenlijk helemaal niet wat er speelt, vandaar dat ik je altijd oversla
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:44:10 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44580250
Sugar, wellicht helpt het om je bekkenbodemspier te trainen.

Die heeft tenslotte een flinke optater gehad tijdens de bevalling. (weet niet goed of het hier ook tegen helpt, maar kwaad kan het iig niet).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44580579
Ingrid ik vind het idd ook lang maar idd de kerstdagen oud en nieuw allemaal feestdagen veel bedrijven vrij enzo
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:36:46 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_44581977
sugar, ik heb dat precies zo. ben inmiddels 3 keer ongesteld geweest en 3 keer raak. Ik denk idd dat het de optater is van de bevalling en dan tijdens de menstruatie toch weer de geirriteerde baarmoeder(mond) ofzo wat drukt op de bekkenbodemspier. Ik kan me herinneren van de vorige keer dat het weer over ging, gewoon vanzelf.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:43:29 #125
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44582240
Heeeeel herkenbaar Sugar!
pi_44583145
Hmm. Soms vind ik moeder zijn ook ff niks an. . Eva slaapt, eet, wil daarna misschien even op schoot, maar daarna alleen maar met haar ruggetje tegen mijn buik hangen en om zich heen kijken, niet in de wipstoel, niet in de box, niet op de arm, want dan gaat ze protesteren. Na een half uur, 3 kwartier denk ik dan: nou, dan maar naar bed, en já, dat wil ze wel... En dan slaapt ze weer, en voel ik me een beetje overbodig. Hopelijk klopt het mantra "het is maar een fáááááse" hier ook. Of een sprongetje... * Oei ik groei maar weer eens gaat lezen....

En dan denk ik: ben ik híervoor thuis, voor dat lullige half uurtje elke keer? Aan de ene kant ben ik zo blij dat Eva zo rustig en tevreden en zo is, maar aan de andere kant is het wel anders dan ik me voorgesteld had. Op sommige momenten - als ze slaapt - lijkt het verschil met 'vroeger' alleen dat ik niet meer zomaar weg kan. Morgen ga ik met haar de stad in, in de kinderwagen. Thuis zitten is ook niet altijd fijn, en het moet soms wel ff, vanwege het werken wat ik ook nog doe. Vandaag vooruit gewerkt, zodat ik morgen niet echt hoef....
Ik verheug me er op, maar nu ben ik een beetje verdrietig. Ik wil Eva nooit meer kwijt, maar ik heb een beetje heimwee naar vroeger

Ik voel me nu erg ondankbaar . Sorry, ik moet even van me afpraten . Morgen zal ik weer blij zijn
Eva
pi_44583175
quote:
Echt als vlak na de bevalling, een beetje het idee alsof het zwaar is terwijl er nog geen kracht zit, zeg maar. Is dat gewoon? Herkenbaar voor mensen?

HELE ERGE herkenning!

[ Bericht 29% gewijzigd door lcicle op 20-12-2006 16:28:44 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:13:30 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44583289
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:

Ik voel me nu erg ondankbaar . Sorry, ik moet even van me afpraten . Morgen zal ik weer blij zijn
Geeft toch niet Linda? Goed dat je het van je afpraat hier. En al ben je morgen nog niet blij, wat dan nog? Zo'n roze wolk is maar een sprookje hoor. En sprookjes zijn niet echt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44583337
Dank je Moonah Nu moet ik echt huilen
Eva
pi_44583453
Ach Linda.. ook jouw verhaal is zo herkenbaar..
Ik heb hier zo vaak op bed liggen brullen met zo'n waardeloos gevoel van binnen zo van waar dóe ik het in godsnaam toch voor!? Soms hield dat rotte gevoel wel een dag aan, maar meestal was het al over als Merlijn stopte met huilen en lief naar me lachtte.

Merlijn is pas 7 maanden, maar echt Linda, het wordt steeds leuker! Straks krijg je wat meer reactie van Eva, en dat is zo fijn voor je gevoel Dan merk je steeds beter dat ze je echt nodig heeft en het fijn vindt dat ze zo'n lieve mama heeft

Het is niet niets, mama worden. Daarom duurt het ook lang voordat je daar je weg in gevonden hebt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:20:11 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44583506
Ach moppie, het zit je hoog he? Niet schuldig voelen hoor. Je houdt hardstikke veel van je grietje! Je bent heus geen ondankbare of slechte moeder hoor! Geniet maar lekker van haar op de momenten dat ze gezellig is en geniet ook maar lekker van je werk. Dat is iets dat jou goed doet. En de 'saaie' momenten, ach, die moet je maar een beetje uitzitten.
Eva wordt straks vanzelf actiever en veeleisender qua actieve aandacht. Wellicht zul je nog terugverlangen naar de momentjes die je nu zo tegenvallen.
pi_44583587
Linda
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:29:30 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_44583828
Linda, er zijn nu eenmaal echte 'baby-moeders' en bv. 'ontwikkeling-moeders'. Ik ben er bv. een van de ontwikkeling, van de interactie, van kunnen. Dat zegt niet dat ik niet dat kleine niet leuk vind, maar ik heb 'meer' met mijn kinderen wanneer ze meer kunenn en doen.
Romme begint nu wat meer wakker te worden en dat vind ik heel leuk. Juist vanwege het zien van de ontwikkeling, van de interactie, van het lachen naar mama en de kerstboom en ga zo maar verder.
Mss moet je je dat ook ietsje realiseren. Iedere mama heeft haar eigen hoogtepunten en sterretjes op een dag. Voor de een is dat juist het knuffelige en het zachte, voor andere mamas (en papas) is dat juist het zien van ontwikkeling, van het meemaken van het eerste lachje, het volgen van je hoofd, het vastgrijpen van je haren (en niet meer los willen laten) en ga zo maar door.
pi_44585930
Dank jullie wel allemaal. . Eva was juist de laatste twee weken zo aan het contact maken, lachen, praten...Ik genoot er van en vond het echt leuk. En deze week wil ze alleen maar slapen. Vandaar dat ik denk dat ze een sprongetje heeft, hierna zal ze vast weer nog meer kunnen en doen. En ik voel me soms wel schuldig dat ik haar zo snel weer in bed leg, terwijl ze dan echt lachend en blij daar ligt (te kijken naar die eeuwig dezelfde mobiel ). Toch voelt het soms een beetje als "haar dumpen, lekker makkelijk". Maar het past bij haar.
Ik heb ook goed met mijn gepraat, en fijn is dat we bevestiging hebben dat onze keuze de juiste is geweest: ik werk 4 dagen, 1 dag thuis, hij werkt 2 dagen en is 3 dagen thuis. Dát past bij mij

ik ben erg blij met jullie. Ik vind hier vaak zoveel meer herkenning dan in mijn omgeving- daar krijg ik zo vaak fronsende wenkbrauwen omdat Eva veel slaapt, omdat ik weer veel ga werken en niet, omdat ik alweer thuis werk, etcetc.
Eva
  woensdag 20 december 2006 @ 07:43:47 #135
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44589244
Heel herkenbaar dat "is dit alles" gevoel. Ik heb het nog steeds en volgens mij gaat het ook nooit meer weg maar het wordt wel minder
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 20 december 2006 @ 08:54:27 #136
94046 PM-girl
pi_44589780
Linda, fijn dat je hier je verhaal goed kwijt kunt. Ik heb het je al vaker geschreven, ik herken het niet, maar kan het me wel voorstellen.
En als Eva tevreden is, is dat toch het allerbelangrijkste? Daarbij past de situatie bij jullie zoals het nu is, wat wil je nog meer?
Wellicht heb je wat last van wat 'de omgeving' vindt?
*
pi_44589832
Die tijden tussendoor zijn inderdaad lang Linda, ik snap je helemaal. Overdag is Anna 45-60 minuten wakker en gaat daarna 3-4 uur slapen. Tussendoor is het eigenlijk 'wachten' tot ze wakker wordt.
Straks als Eva meer wakker is, is het vast heel anders. Dan kun je meer met haar en misschien is het wel een sprongetje. Volgens het boek komt er eerst een teruggang en gaan ze daarna pas vooruit. Ik denk ook als je meer (buitenshuis) werkt en vaker weg bent, dat je makkelijker kunt genieten van de momenten dat ze wakker is. En wie weet wil ze dan ineens wel anders zitten of wat spelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 10:08:22 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44591161
Linda, bij mij was dat gevoel ook heel erg aanwezig, dat is enorm veranderd toen ik ben gaan werken. Ik vind nu soms dat ik te weinig tijd heb voor d'r, maar meestal is het prima zo en geniet ik zeer van de uren die ik met har heb.
Lekker douchen!
pi_44591282
Linda en hier was het andersom...Toen Thijs nog baby was vond ik het heerlijk lekker frutten lekker tutten, de tijden dat hij tussendoor sliep, sliep ik soms ook, of ik deed lekker mijn huishouden.
Werd hij wakker, dan kon ik weer lekker kroelen enz lekker lang wandelen buiten met de hond.

Toen Thijs meer begon te ontwikkelen en langer tussendoor wakker was, moest ik me helemaal aanpassen, had ineens minder tijd om huishouden tussendoor te doen, enz enz
Het was ook wel leuk, eindelijk kun je wat meer spelen met je kindje, en dat deed ik ook.

met 1,5 ben ik gaan werken, en dat was helemaal aanpassen, Thijs kdv, ik werken, naar huis thijs ophalen boodschappen doen, naar huis, koken, thijs aandacht geven, badderen en naar bed...

Maar ik heb genoten van alle sprongen, heb genoten van elke maand, de ene maand is leuker als de andere.
Ben blij dat ik 1,5 jr thuismama geweest ben, maar vond het ook fijn dat ik een aantal maanden kon werken in combinatie met thijs.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:18:57 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44591378
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben blij dat ik 1,5 jr thuismama geweest ben, maar vond het ook fijn dat ik een aantal maanden kon werken in combinatie met thijs.
Pfff, krijg pijn in mijn hart als ik dit lees.
pi_44597797
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:09 schreef linda856763 het volgende:
Hmm. Soms vind ik moeder zijn ook ff niks an. .
...

En dan denk ik: ben ik híervoor thuis, voor dat lullige half uurtje elke keer? Aan de ene kant ben ik zo blij dat Eva zo rustig en tevreden en zo is, maar aan de andere kant is het wel anders dan ik me voorgesteld had. Op sommige momenten - als ze slaapt - lijkt het verschil met 'vroeger' alleen dat ik niet meer zomaar weg kan. Morgen ga ik met haar de stad in, in de kinderwagen. Thuis zitten is ook niet altijd fijn, en het moet soms wel ff, vanwege het werken wat ik ook nog doe. Vandaag vooruit gewerkt, zodat ik morgen niet echt hoef....
Ik verheug me er op, maar nu ben ik een beetje verdrietig. Ik wil Eva nooit meer kwijt, maar ik heb een beetje heimwee naar vroeger

Her-ken-baar. En blijf het van je afpraten! (Totdat ze terugpraat desnoods )
pi_44598548
linda, ik vind het niet meer dan logisch dat je het leven vóór je moeder werd af en toe flink kunt missen. je hebt behalve iets er bij gekregen ook best veel moeten inleveren. het is gewoon een enorme verandering, en dat je naast blijdschap om je dochter ook een soort van rouwproces om je 'vorige leven' doormaakt is volgens mij echt heel natuurlijk.
pi_44599539
Wat zijn jullie allemaal lief! Weet je, ik heb nu wel veel tijd voor het huishouden enzo, omdat Eva zo slaapt enzo, maar ik háát huishouden. Alleen koken en bakken, dat vind ik leuk. Ik klus nog liever dan ik huishoudt (vandaar ook de nieuwe keuken)... En nu voel ik me ook aldoor een beetje schuldig dat het hier niet spic en span is als thuiskomt. DAt is dus niet zo, want ik werk tijdens de slaapjes van Eva. Gelukkig houdt er wel van, en kom ik straks in een spic en span huis

En vandaag was leuk. Ik ben met Eva naar het theehuis geweest (die waar jullie niet heenwilden met de moedermeet ). De eigenaresse is gek op babies, dus ze stond wel een kwartier te kijken naar Evaatje. En Eva maar lachen. Oh, wat is ze mooi, en helder, en lief, en wijs! Andere dames erbij, lovend en prijzend . En ik ben natuurlijk heel trots en verguld met mijn meissie. En ik heb fijn schoenen gekocht (therapie! ). En een heel lief jurkje voor Eva voor de kerst....
Eva
  woensdag 20 december 2006 @ 15:18:23 #144
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44599734
De datum wanneer ik weer te werk moet gaan staat vast. Wat een vreemd gevoel! Nog 4 weken... en dan moet ik hem aan onze nieuwe oppas geven die misschien wel zijn eerste stapjes ziet of iets anders als eerste. Ik ben zo bang iets te missen van hem! Dat schiet continu door mijn hoofd terwijl ik hartstikke genoot vanochtend op mijn werk (ben effe wezen beppen en kerstpakket scoren natuurlijk! En ik wilde zo blijven om ook aan te pakken...).

Jammer dat ik em gewoon niet mee kan nemen
Lijkt me wel gezellig ook voor hem!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 20 december 2006 @ 15:41:23 #145
103793 kozakken
Living the life
pi_44600343
de wallstreet tea rose Linda?
  woensdag 20 december 2006 @ 15:45:08 #146
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44600451
Linda, wat ben ik "blij" om te lezen wat jij schrijft. Het is zo herkenbaar. En Neuk...die eerste dingen..soms bewaren ze ze voor jou speciaal. Maud vond dat overigens niet nodig. Ik had ze bij de oppas gebracht zodat ik rustig even boodschappen kon doen. Kom ik terug krijg te horen dat ze zo lief kan glimlachen...grrrr. De straf voor mij omdat ik het makkelijk wilde doen.

Hier trouwens een mama die zich ondanks de geringe slaap best wel goed voelt. Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en ben met Maud ergens anders gaan slapen. Ik probeer 's nachts zo voorzichtig te zijn dat papa en zus niet wakker worden dat ik helemaal verkramp. Nu lig ik benenden en kan ik Maud troosten en voeden, mee wiegen en wandelen tot alles weer rustig is en ze eindelijk lekker slaapt. Morgen krijg ik inbaker doeken. Misschien dat dit extra rust gaat brengen. Maar denk dat het vooral krampjes zijn waar ze last van heeft. Ach, nog maar 5 weken dan moet dat ook weer over zijn. En dan kan ook ik vast weer wat beter slapen. Ik geloof echter dat het went. Gebroken nachten het went, maar gaan gelukkig ook over...
  woensdag 20 december 2006 @ 16:26:51 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44601717
Hoezo nog 5 wk chacama? Ik snap der weer es geen drol van...
Sab Simplex wat ik je brom! Heb je het nog besteld?
Iedere golf van de zee,
pi_44602011
neuk, je weet toch, het beroemde 10 weken moment.
pi_44602091
Hoeveel ga je werken Neuk?
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef kozakken het volgende:
de wallstreet tea rose Linda?
. Lekker thee-geleut en lekkers gegeten (de taartkoeling overgeslagen, wát een lekkere (en grote , stukken taart hadden ze, maar ja, die kilootjes...) en een tijdschriftje gelezen, in mijn eentje. Vind ik heel fijn (nou ja, Eva was er ook, maar die sliep)

Even juichen hier: . Mijn baas belde: ik krijg toch een nieuw jaarcontract, ondanks de vacaturestop. De HR-manager gaat mij gewoon een brief sturen dat ik een nieuw contract krijg, en gaat daarna op zijn donder krijgen waarschijnlijk, maar zo gaan ze het doen. . En als de boel wat betijt (beteid, betijd ) beteit is, dan gaan ze het alsnog proberen om te zetten in een vast contract. Fijne goede werkgever heb ik .
Eva
pi_44602147
heerlijk dat ze je zo graag houden daar linda! gefelicitearosetaart zou ik zeggen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')