quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vannacht om 2:00 dus nog "De oude Grieken", "Het wondere dierenrijk", een Wehkampgids en mijn oude Duitse woordenboek (sorry meneer A.) onder die wieg staan hengsten.

Check, duurt een dag...quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef snoopy het volgende:
Ik geloof dat alle spanning rondom Lis er nu pas uitkomt. Ik ben dood en doodmoe en ben huilerig. Ook denk ik dat ik een of ander virusje heb opgelopen. Hoofdpijjn, zweterig, misselijk, overgeven...
Gelukkig gaat het met mijn kleine meisje heel erg goed en met Morris ook. Het gaat vast snel over.
Ik had er alleen niet bijstilgestaan dat het zo'n uitwerking op mij zou hebben![]()

Die gaan we proberen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:02 schreef chacama het volgende:
Snoopy, doe het rustig aan. En probeer je rust te pakken.
Mwana....is inbakeren iets...misschien. Of wat ik tot nu toe doe is ze in een doek wikkelen en dan in slaap wiegen. Zo kan ze in de warmte blijven en komt ze niet in een koud bed terrecht.

quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die gaan we proberen!
Ben het een beetje kwijt denk ik, de weg en zo...er is ook veel te veel gebeurd de laatste tijd hier thuis, moet ook ineens gaan nadenken over "het opvoeden van een normaal kind" ipv "crisismanagement van een huishouden met een hyperactieve autistische kleuter waardoor de peuter zich altijd maar schikt". Als ik over een paar weken nog in die sfeer zit ga ik maar eens hulp zoeken, dan maar een opvoedcursus.

Mwana...dit dus eerst uitsluiten. Ik hoop het niet voor je. En ik zal even herhalen wat mij ongeveer een week geleden hier is gezegd. Babies spugen. Als ik zie wat Maud er nu nog steeds uit weet te werken dan denk ik ook, da's niet goed. Maar ze is gewoon een baby. En ze spuugt. Maar groeit goed. Dus veel spuugdoeken, voldoende schone kleren en veel geduld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:30 schreef _evenstar_ het volgende:
wanneer je vermoed dat ze reflux heeft is inbakeren juist niet goed

ik ben niet actief op zoek, maar als er iets in het krantje hier staat wat ik kan en wat me leuk lijkt, dan wil ik daar wel op reageren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:27 schreef YPPY het volgende:
En even de rest lezen.
In welke sector zoek je werk Pinquit?
Mijn uitkering van het uwv is gestort inmiddels. Mag ook wel eens. Op mijn werk was het wel meteen goed gegaan. Echt heerlijk om dat op mijn rekening te zien staan allemaal tegelijk.
Ik heb nu ruim een week vakantie en daar ben ik zo blij mee. Ze zijn aardig op mijn werk, maar het is zo zwaar en kolven is lastig. Nu kan ik me zorgen gaan maken over de kerstdagen. Daar zie ik echt verschrikkelijk tegenop. Twee dagen lang verplicht gezellig doen. Gelukkig is de rest van de vakantie rustig.

Hebben we hier te maken met een verlicht soort godin dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef snoopy het volgende:
Ik geloof dat alle spanning rondom Lis er nu pas uitkomt. -knip- Ik had er alleen niet bijstilgestaan dat het zo'n uitwerking op mij zou hebben![]()

Als ik Nune zeikmoe in bed leg, dan wordt het krijsen tot kotsens toe en dat houdt niet op...eerder lukt ook nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:15 schreef Moonah het volgende:
Snoopy...beterschap en sterkte!
Mwana,jij weet het weer mooi te vertellen!
Heb alleen geen tips voor je... Sterkte met je meissie.
Thies heeft juist erg veel moeite met inslapen.
Pff, Yppy, ik snap niet dat jullie het met Anna voor elkaar hebben gekregen. Als ik Thies bij het eerste gaapje in bed leg, ligt hij vervolgens een uur of 2 te koekeloeren met af en toe een gaap, daarna dommelt hij weg om telkens weer wakker te schrikken. En na een uur of 3/4 gaat hij jengelen wat langzaamaan huilen wordt omdat hij honger heeft.
Maar: 's Nachts slaapt hij wél goed in en door! In die zin dat hij 3 tot 4 uur aan één stuk slaapt.![]()
Edit: Oeps! Dit hoort natuurlijk in het babietjestopic, sorry!

quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:40 schreef Smirre het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een verlicht soort godin dan?

quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Pinq ! ik moest zo huilenje bent een lieverd
![]()

Och, ik denk dikwijls dat ik HET gevonden heb. Maar dan ineens werkt het toch niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
En idd Neuk, soms heb je het idee dat je het "fout doet" en de rest van de wereld blijkbaar een geheim weet voor perfect slapende baby's

And again: Pardon?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:10 schreef chacama het volgende:
Deze mama krijgt de hele schoonfamilie over de vloer en vlucht naar d'r eigen bed als het teveel wordt. 12 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 2 tot 10 jaar....

Naar je bed vluchten is slim hoor, maareh... had geen van die andere 12 volwassenen dit evenement op zich kunnen nemen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:10 schreef chacama het volgende:
Deze mama krijgt de hele schoonfamilie over de vloer en vlucht naar d'r eigen bed als het teveel wordt. 12 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 2 tot 10 jaar....

Hm, ja, dat hoop ik dan ook maar. Die mogelijkheid had ik nog niet bedacht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Mwanatabu het volgende:
en misschien is het wel bij haar thuis zodat ze niet hoeft te reizen maar in haar eigen bed kan gaan liggen juist omdat ze dan lekker thuis is en doet man/schoonfamilie alles.
Dat hoop ik tenminste.
Djeez, écht?quote:Ik ben namelijk zo'n muts die voor 10 man koffie beschuit en thee verzorgt om 22:00 's avonds bij onverwacht bezoek en zich vervolgens afvraagt waarom ze zoveel vloeit![]()

Jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ja, dat hoop ik dan ook maar. Die mogelijkheid had ik nog niet bedacht.
[..]
Djeez, écht?

Veel plezier vanavond!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:08 schreef Belana het volgende:
ik ga vanavond stappen met een paar meidendat doet een mama ook goed
woeiiiiii

Is hier ook gebeurt en het mooie is dat ze allemaal goeie adviezen geven. 'Tot en met week 6 rust nemen 's middags en wel doen hoor!' en zelf om een uur of 3 aan komen kakken en ook niet aanstalten maken om te vertrekken als er nog meer spontane visite langs komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja(Het begon met 3 onverwachte mensen in ineens stonden hun kinderen plus aanhang op de stoep en dan zeg je niets over een bezoekquotum en geef je die óók koffie en ineens denk je putverrrr ik ben ook gek...)
Maar ik poets niet

Of: om 21:30 voor je deur staan met een netje sinaasappelen. Om goed voor mijzelf te zorgen, zei ze nog toen ze wegging zo rond twaalven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef Neuk het volgende:
[..]
Is hier ook gebeurt en het mooie is dat ze allemaal goeie adviezen geven. 'Tot en met week 6 rust nemen 's middags en wel doen hoor!' en zelf om een uur of 3 aan komen kakken en ook niet aanstalten maken om te vertrekken als er nog meer spontane visite langs komt![]()
![]()

Mooi he, die natuur?quote:Op zondag 24 december 2006 09:14 schreef chacama het volgende:
Deze mama heeft met dank aan d'r man heerlijk geslapen. Lief had Maud om 9 uur mee naar boven genomen en ik heb ze om tien uur gevoed en toen weer naar d'r papa gebracht. Daarna hebben we tot kwart over 1 geslapen. Toen heb ik gekolfd en de fles naar manlief gebracht. Die heeft Maud de fles gegeven en toen bij zich gehouden. Ik ben lekker gaan slapen. En jaom kwart voor zeven kwam F ze brengen voor de ochtendvoeding. Heerlijk. Maud slaapt dus blijkbaar langer en beter als ze niet bij d'r mama in de buurt is....tja.. melk ruiken is waarschijnlijk...melk drinken voor mijn grietje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |