quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Pinq ! ik moest zo huilenje bent een lieverd
![]()
Och, ik denk dikwijls dat ik HET gevonden heb. Maar dan ineens werkt het toch niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
En idd Neuk, soms heb je het idee dat je het "fout doet" en de rest van de wereld blijkbaar een geheim weet voor perfect slapende baby's
And again: Pardon?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:10 schreef chacama het volgende:
Deze mama krijgt de hele schoonfamilie over de vloer en vlucht naar d'r eigen bed als het teveel wordt. 12 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 2 tot 10 jaar....
Naar je bed vluchten is slim hoor, maareh... had geen van die andere 12 volwassenen dit evenement op zich kunnen nemen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:10 schreef chacama het volgende:
Deze mama krijgt de hele schoonfamilie over de vloer en vlucht naar d'r eigen bed als het teveel wordt. 12 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 2 tot 10 jaar....
Hm, ja, dat hoop ik dan ook maar. Die mogelijkheid had ik nog niet bedacht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef Mwanatabu het volgende:
en misschien is het wel bij haar thuis zodat ze niet hoeft te reizen maar in haar eigen bed kan gaan liggen juist omdat ze dan lekker thuis is en doet man/schoonfamilie alles.
Dat hoop ik tenminste.
Djeez, écht?quote:Ik ben namelijk zo'n muts die voor 10 man koffie beschuit en thee verzorgt om 22:00 's avonds bij onverwacht bezoek en zich vervolgens afvraagt waarom ze zoveel vloeit![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ja, dat hoop ik dan ook maar. Die mogelijkheid had ik nog niet bedacht.
[..]
Djeez, écht?
Veel plezier vanavond!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:08 schreef Belana het volgende:
ik ga vanavond stappen met een paar meidendat doet een mama ook goed
woeiiiiii
Is hier ook gebeurt en het mooie is dat ze allemaal goeie adviezen geven. 'Tot en met week 6 rust nemen 's middags en wel doen hoor!' en zelf om een uur of 3 aan komen kakken en ook niet aanstalten maken om te vertrekken als er nog meer spontane visite langs komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja(Het begon met 3 onverwachte mensen in ineens stonden hun kinderen plus aanhang op de stoep en dan zeg je niets over een bezoekquotum en geef je die óók koffie en ineens denk je putverrrr ik ben ook gek...)
Maar ik poets niet
Of: om 21:30 voor je deur staan met een netje sinaasappelen. Om goed voor mijzelf te zorgen, zei ze nog toen ze wegging zo rond twaalven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef Neuk het volgende:
[..]
Is hier ook gebeurt en het mooie is dat ze allemaal goeie adviezen geven. 'Tot en met week 6 rust nemen 's middags en wel doen hoor!' en zelf om een uur of 3 aan komen kakken en ook niet aanstalten maken om te vertrekken als er nog meer spontane visite langs komt![]()
![]()
Mooi he, die natuur?quote:Op zondag 24 december 2006 09:14 schreef chacama het volgende:
Deze mama heeft met dank aan d'r man heerlijk geslapen. Lief had Maud om 9 uur mee naar boven genomen en ik heb ze om tien uur gevoed en toen weer naar d'r papa gebracht. Daarna hebben we tot kwart over 1 geslapen. Toen heb ik gekolfd en de fles naar manlief gebracht. Die heeft Maud de fles gegeven en toen bij zich gehouden. Ik ben lekker gaan slapen. En jaom kwart voor zeven kwam F ze brengen voor de ochtendvoeding. Heerlijk. Maud slaapt dus blijkbaar langer en beter als ze niet bij d'r mama in de buurt is....tja.. melk ruiken is waarschijnlijk...melk drinken voor mijn grietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |