JA en zo wil iedereen erkenning of bevestiging. Jij nu ook doordat we nu kunnen zien dat jij hetzelfde meemaakt maar er klaarblijkelijk niet over zeurt. En gelukkig schrijft iemand anders het wel, zodat jij kan zien dat je normaal bent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal geen hout van. Ik denk dat dit stukje per ongeluk in een verkeerd topic geplaatst is.
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Ik wil ook helemaal niet zeikerig overkomen. Dat zou ik echt heel erg vinden. Als ik een vraag heb stel ik die en hoe ik me voel en wat ik mee maak is net als bij de andere 'verse' moeders; Brent heeft krampjes (hebben alle babies dus da's normaal maar wel heel zielig maar niet gelijk het einde van de wereld en al helemaal niet erger dan alle andere kindjes), ik weet ook niet altijd of ik alles wel goed doe, ik heb last van mijn knip en herstellen gaat sloom.
Dus... Ik ben normaal!!!![]()

Ik ben maar wát blij dat ik door de dames van Fok! er achter ben gekomen dat we spruw hadden/hebben. Ik had het nl niet herkend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef innovative het volgende:
Anderzijds denk ik dat het je soms ook bewuster maakt van wat er niet goed gaat. Als je hier iemand leest die bijv. last van haar bekken heeft (en dat wil ik helemaal niet afdoen als gezeur, echt niet!), dan denk ik dat je je er zelf ook bewuster van wordt dat dat kan. Dat je er meer op gaat letten en het misschien bij jezelf sneller waar neemt.
Nou, dat voel ik ook heel vaak! Superverliefd op mijn twee mannen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef cattie het volgende:
En de relatie met mijn man heeft voor mijn gevoel ook een extra dimensie gekregen.
Vooruit, jij de liefste meid, ik de liefste knul!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef linda856763 het volgende:
Het spijt me echt heel erg voor jullie, maar Eva is gewoon de alderliefste![]()
![]()

Nee! Dat realiseerde ik me laatst ook!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Moonah, kan je je nu nog voorstellen dat je eerst een voorkeur voor een meisje had?

Tenzij je een meisje hebtquote:

Oh ja hoor! Er zit een enorm verschil tussen jongens- en meisjesbabies... Ook op deze leeftijd al hoor...quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:17 schreef linda856763 het volgende:
zou er nu al zoveel verschil zitten in een jongens- of een meisjesbaby?

quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee! Dat realiseerde ik me laatst ook!
Grappig dat je het noemt.
Jongens zijn veeeeel leuker!
Kan zo gauw de blauweniet vinden...
![]()

Nou ja..het viel wel mee toch, na de berichtjes over kikkers in broekzakken enzo vond je het wel weer leuk tochquote:

Oh ja!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja..het viel wel mee toch, na de berichtjes over kikkers in broekzakken enzo vond je het wel weer leuk toch

Volgens mij was dat Milagroquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja!
Er was iemand die het heel mooi omschreef! Ben alleen vergeten wie...
Ik kan nu heel leuke verhalen vertellen over een sproeiend piemeltje als mama nét te laat is met de luier dichtmaken...![]()

Nah, ook nog iemand anders.quote:
quote:En ja, dat soort dingen hoorde ik al van mijn teerbeminde, die heeft er al wat ervaring mee

OMG jij bent echt erg hequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, ook nog iemand anders.
[..]Hij heeft óók een sproeiend piemeltje???!

Ik las: Ik ben er voor dat ook leed gedelete kan wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben er voor dat ook leed gedeeld kan worden.

Dat zou wel makkelijk zijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik las: Ik ben er voor dat ook leed gedelete kan worden
Was het maar zo simpel he![]()

Het kan allemaal wel simpel, wij zitten gewoon allemaal moeilijk in elkaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik las: Ik ben er voor dat ook leed gedelete kan worden
Was het maar zo simpel he![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |