Doel je op hetzelfde als wat er in de OP staat?:quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef Neuk het volgende:
Misschien moet er gewoon eens wat minder gezeurd worden. Of ben ik nu te hard? (incl. voor mezelf).
Ik snap er helemaal geen hout van. Ik denk dat dit stukje per ongeluk in een verkeerd topic geplaatst is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap het verhaal van L erbij ook niet zo erg.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doel je op hetzelfde als wat er in de OP staat?:
"We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P"
ik heb jou *naar mijn maatstaven gemeten* overigens nog niet zien zeuren![]()
Da's duidelijk. Boodschap begrepen. Ik zal mijn afschrijfmoment meer voor mezelf houden. Het was overigens niet als zeuren bedoeld. Maar echt als van me af schrijven en inderdaad het vragen van een beetje steun in mijn gevoel van twijfel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:08 schreef Neuk het volgende:
ik wil het gewoon graag leuk, gezellig en informatief vinden op [OUD]![]()
Hier gaat het me dus niet om.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms heb ik het idee dat sommige mensen gewoon willen horen hoe volhoudend/moedig/sterk ... ze wel zijn...
En dat gaat dan meestal over dingen die voor anderen heel normaal zijn.
Blijf gewoon lekker van je afschrijven hoor Chaca!!! Als het je helpt/oplucht dan is dat toch alleen maar fijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:26 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Boodschap begrepen. Ik zal mijn afschrijfmoment meer voor mezelf houden. Het was overigens niet als zeuren bedoeld. Maar echt als van me af schrijven en inderdaad het vragen van een beetje steun in mijn gevoel van twijfel.
Denk je dat serieus?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:36 schreef bixister het volgende:
en soms denk ik ook wel dat de verhalen elkaar misschien versterken,
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:35 schreef PM-girl het volgende:
Vind ik ook Moonah, het is toch 'hoe gaat het met de moeders'? Nou, als het dan kut gaat om die en die en die reden, mag je dat toch schrijven? Ook al is dat misschien voor anderen iets kleins?
Maar ik heb nu even niet zoveel te zeuren ;P , voel me best goed, heb lekker gewinkeld en babymassage gehad. (wel weer een nieuw iets om me druk over te maken, een van de andere moeders was bang dat haar baby het rs-virus had...)
nee, ik meen het echt dat dat wel aanstekelijk kan werken volgens mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:37 schreef Moonah het volgende:
Denk je dat serieus?
Lijkt me dat dat toch wel zal meevallen...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef chacama het volgende:
[..]heb jij het gehad of heb jij het gedaan.... sorry, kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht toen ik het las.
denk dat het wel mee zal vallen, maar toch bedankt!quote:Zal voor je duimen dat het geen RS is.
En wat betreft het versterken van verhalen, dat geldt niet voor mij. Wel helpt het mij hier te lezen dat ik niet de enige ben met een rot gevoel. Door andermans verhalen te lezen, kan ik het beter accepteren van mezelf en daarom ook hier posten. Daarom vind ik dit topic erg fijn!quote:En alvast voor jou en MoonahIk zal het in gedachten houden.
Ik denk dat Bix wel een punt heeft...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:37 schreef Moonah het volgende:
Denk je dat serieus?
Lijkt me dat dat toch wel zal meevallen...
L is gewoon een vriendin of kennis, als ik het goed begrijp? Ik snap wel dat je haar ook laat komen als jij haar graag mag. Dat je zus haar niet mag moet ze zich maar even overheen zetten (tenzij er iets heel ergs is gebeurd, maar dat weet jij zelf beter).quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
bah ik ben boos verdrieitig teleurgesteld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |