Okayquote:
Ik heb dat ook, 2002 registratie, daarna 3 jaar vrijwel niets, en toen kwam ik weer..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok, op naar de 10 per dag ^^
Kunt merken dat ik van 2002 tot en met 2005 nauwelijks gepost heb..nu zit ik denk ik idd op 40 per dag..sommige dagen nog wel meer...
Ik heb je in elk geval wel onthoudenquote:
In 2001 ben ik geregistreerd... mijn enige 'notes' stammen ook uit 2001-2002 dacht ikquote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, 2002 registratie, daarna 3 jaar vrijwel niets, en toen kwam ik weer..
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je in elk geval wel onthouden
Nee, dan zit ik in mijn studieboekenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn er hier mensen die tijdens de jaarwisseling op vakantie gaan?
Notes? Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In 2001 ben ik geregistreerd... mijn enige 'notes' stammen ook uit 2001-2002 dacht ik![]()
Nee helaas niequote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Pas maar op, als Bengel straks modje wordtquote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Notes? Daar doe ik niet aan.![]()
Waaromquote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is fok
Whehe.. ja, dan gaan we het krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pas maar op, als Bengel straks modje wordt
nee, ik ook niet helaas.. maar ik kom twee weken later wel naar Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in mijn studieboeken
Jij wel?
hier = indonesiequote:Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier = op het werk
hier = thuis
hier = op fok
?
Doe je inderdaad niet slecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:35 schreef Tally het volgende:
Wat een geweldig werk heb ik ook..
Zitten nu al een half uur te kutten met mobiele telefoons..
En ik word er nog voor betaald ook
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:35 schreef Tally het volgende:
Wat een geweldig werk heb ik ook..
Zitten nu al een half uur te kutten met mobiele telefoons..
En ik word er nog voor betaald ook
Een weekje naar Polen. Niet overdreven ver ofzo, maar gewoon eens weg. Gewoon eens onder ons tweetjes, de batterijen opladenquote:
Wat is datquote:
voor de lol of issie kapot?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens de frituurpan in de vuilstortcontainer donderen
Mobiel van het werkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
waar blijven die sms'jes / mms'jes dan?
Hoeft toch ook niet per se ver te zijn om toch leuk te zijn? In ieder geval een fijne vakantie alvastquote:Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een weekje naar Polen. Niet overdreven ver ofzo, maar gewoon eens weg. Gewoon eens onder ons tweetjes, de batterijen opladen![]()
Nog examens verbeteren straks.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja lekker joh
en met jou?
Zit het er weer op voor vandaag?
Thxquote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet per se ver te zijn om toch leuk te zijn? In ieder geval een fijne vakantie alvast![]()
das minderquote:Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog examens verbeteren straks.
Hier beetje een off-day. Weer aan veel te veel zitten denken waardoor ik in de auto heb zitten wenen vanmorgen. Maar dat gaat wel over.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das minder
sterkte, komt vast goedbinnenkort er lekker even tussenuit
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en?![]()
ik zit op het werk, jij hebt een mobiel
Aha, en da's dan leuk waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
video/foto's/plaatjes die je verstuurd? ipv tekstberichten
Dat klinkt me bekend in de orenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadDaar trek ik me ook aan op
![]()
Nee, dat maakt het meteen een stuk duidelijkerquote:
Dat kan heel leuk zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, en da's dan leuk waarschijnlijk.
En dichterbij gaan wonen is geen optie?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en mijn volgende job wordt mogelijk in Boxtel
Geweldig, NOG meer geld kwijt aan het voorschieten van reiskosten godverdomme
goedzowquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadDaar trek ik me ook aan op
![]()
Waarom zo'n eind wegquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja he?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het meteen een stuk duidelijker.
En dat is makkelijker dan via de mail omdatquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan heel leuk zijn
Als je zoiets heb van hej dat moet ..... zien...
Dan maak je er een foto van en die stuur je dan![]()
tja, soms wel idd... ff leuk filmpje sturen of een foto van wat je meemaakt of ziet ^^quote:Op woensdag 13 december 2006 14:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, en da's dan leuk waarschijnlijk.
Ik had toch gedacht dat je inmiddels wel wist dat je er bij mij met een vertaling van de letters niet bentquote:
Heb je er zelf dan niks over te zeggenquote:
Nou het is makkelijker omdat je het op hetzelfde moment kan..quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat is makkelijker dan via de mail omdat.
Nou ja, whatever, met mijn mobiel kan ik toch alleen maar bellen en sms-en.
Doei Marcquote:
Dat huilen kan best opluchten hoor.. of mag ik dat als man niet zeggen misschien?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog examens verbeteren straks.
Hier beetje een off-day. Weer aan veel te veel zitten denken waardoor ik in de auto heb zitten wenen vanmorgen. Maar dat gaat wel over.
Mijn mobiel vergeet ik eigenlijk ook nogal vaakquote:Op woensdag 13 december 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En ja zou ook via de mail kunnen maar je hebt niet altijd een pc bij de hand..
Nee joh, da's niet stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat huilen kan best opluchten hoor.. of mag ik dat als man niet zeggen misschien?
Jouw stoer imagoquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat huilen kan best opluchten hoor.. of mag ik dat als man niet zeggen misschien?
en een aantal jaar geleden wist niemand waarvoor zon ding nu nodig was.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn mobiel vergeet ik eigenlijk ook nogal vaak.
Mensen worden daar trouwens een beetje pissig van.
oh jee.. m'n imagoquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jouw stoer imago![]()
Nee joh, tuurlijk mag je dat zeggen... Liever een vent die af en toe eens weent dan één die niet weet wat emoties zijn
Maar... maar... ik mag toch stiekum wel een beetje gniffelen als Pat het tijdens Vermist of Spoorloos ofzo niet helemaal droog houdtquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jouw stoer imago![]()
Nee joh, tuurlijk mag je dat zeggen... Liever een vent die af en toe eens weent dan één die niet weet wat emoties zijn
En tegenwoordig wordt je ter verantwoording geroepen als je 'm een keer vergeetquote:Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en een aantal jaar geleden wist niemand waarvoor zon ding nu nodig was.
nee, ik blijf lekker thuisquote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar... maar... ik mag toch stiekum wel een beetje gniffelen als Pat het tijdens Vermist of Spoorloos ofzo niet helemaal droog houdt.
ik hou het ook wel eens niet droog hoor....quote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar... maar... ik mag toch stiekum wel een beetje gniffelen als Pat het tijdens Vermist of Spoorloos ofzo niet helemaal droog houdt.
dan was dat vorige toch een stuk dihterbijquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mijd dat soort programma's als de pest de laatste jarenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hou het ook wel eens niet droog hoor....
ik ben ook zo'n emo als het om dergelijke prgramma's gaat.
dat moet toch ook gewoon kunnen?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan en gebeurt dus ookquote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet toch ook gewoon kunnen?
Nou, te zeggen wel. Maar niet dat er ook echt naar je geluisterd wordt dan, of zo, eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je er zelf dan niks over te zeggen.
Ben ik weerquote:Op woensdag 13 december 2006 15:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee
Ik ken: back in town en back in full force, maar biw![]()
precies, prima toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan en gebeurt dus ook. Hij snuffen, ik gniffelen (en hem een watje noemen natuurlijk
).
hoi Indahquote:
ja precies, ik wist het ook alquote:Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik weer
Al wist je dat dus al
Dat zeg je nou wel,quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja precies, ik wist het ook al![]()
Ik ga 2 oudejaars loten halen. Das dus 32,2 miljoen dat ik ga winnenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik ga rijk worden
Heb mezelf getrakteerd op 3 1/5 staatslotenvoor de trekking van 10 januari
getsie nou zeg..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en haal die engerd eens weg van de NU.nl frontpage![]()
Ja, mezelfquote:Op woensdag 13 december 2006 15:22 schreef leonieke het volgende:
En hebben jullie al een goed doel gevonden waaraan je het kan schenken?![]()
![]()
ik PM mijn girorekening wel even naar je.. een half procentje lijkt me genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga 2 oudejaars loten halen. Das dus 32,2 miljoen dat ik ga winnen![]()
![]()
![]()
![]()
Een aantal, en dat meen ik echt, maar aanvragen, dus ook die van buzzerquote:Op woensdag 13 december 2006 15:22 schreef leonieke het volgende:
![]()
Marc welquote:Op woensdag 13 december 2006 15:22 schreef leonieke het volgende:
![]()
voor wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:24 schreef buzzer het volgende:
ik PM mijn girorekening wel even naar je.. een half procentje lijkt me genoeg
Ik verzamel zequote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef es70 het volgende:
Wat is dat met die notes. Als je gewoon lief bent krijg je die niet
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor wat?
Een up-to-date PDFje van al je notes, en een jaar on-ban-baarheid?
Ook hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef es70 het volgende:
.
Hoequote:
Ik PM je mijn motivatie wel eens. Alhoewel het idee dat je geen gezaag meer zou krijgen van mij dat ik alleen wil gaan wonen eigenlijk voldoende zou moeten zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aantal, en dat meen ik echt, maar aanvragen, dus ook die van buzzerworden dan echt in behandeling genomen. Mits goede motivatie
Kijk, dat is al een heel wat schappelijker tariefquote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef buzzer het volgende:
zo'n PDF je is een fluitje van een cent
quote:
Neequote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef es70 het volgende:
En krijg je bericht als je er eentje hebt.
preciesquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef es70 het volgende:
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies
(het zijn er trouwens niet veul in dit topic met 0 notes
quote:
Laatste pdf-je wat ik gehad heb had ik er vierquote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies
(het zijn er trouwens niet veul in dit topic met 0 notes
Al hoewel, bij nader inzien valt dat mee
Sterker nog: waarschijnlijk, als je d'r wat hebt lach je je ziek waarom... één die ik heb kan ik me wat bij voorstellen ^^quote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus ik zou gewoon notes kunnen hebben zonder me van enig kwaad bewust te zijn
.
Geen idee, en geloof dat ik er ook slecht in benquote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe. En krijg je bericht als je er eentje hebt
.
Waar dienen ze voorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sterker nog: waarschijnlijk, als je d'r wat hebt lach je je ziek waarom... één die ik heb kan ik me wat bij voorstellen ^^
Zodra ik gewonnen heb zullen jullie dat zeker horen hierquote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik PM je mijn motivatie wel eens. Alhoewel het idee dat je geen gezaag meer zou krijgen van mij dat ik alleen wil gaan wonen eigenlijk voldoende zou moeten zijnMaar zoals gezegd: ik PM je wel hoor
![]()
Makkelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laatste pdf-je wat ik gehad heb had ik er vier
Wat een onzinquote:
Is je strafblad hequote:
Maar zoiets zou jij natuurlijk nooit zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je strafblad he
Kijk, voor 1 keer in PTA tegen iemand zeggen "kop een trein" daar kom je misschien nog wel mee weg. Maar als men dan in je notes kan natrekken dat je al een lange staat van dienst hebt op dat gebied zeg maar, dan loop je wat makkelijker tegen een druppeltje-emmertje-ban op
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 13 december 2006 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
Maar zoiets zou jij natuurlijk nooit zeggen
Oh... Hmz... Enne... Als een mod nou zelf meedoet met bijv. opmerkingen als 'Stik eens in 1 van je croissantjes', is de kans dat je zelf een note krijgt voor een dergelijke opmerking dan kleinerquote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je strafblad he
Kijk, voor 1 keer in PTA tegen iemand zeggen "kop een trein" daar kom je misschien nog wel mee weg. Maar als men dan in je notes kan natrekken dat je al een lange staat van dienst hebt op dat gebied zeg maar, dan loop je wat makkelijker tegen een druppeltje-emmertje-ban op
4 sinds 2001 vind ik nog wel meevallen ^^quote:Op woensdag 13 december 2006 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel nog. Laatste wat ik hoorde was dat ik op 0 stond, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn
Bij 10 krijg je een verrassing toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... boeit me ook nie ^^
Misschien hangt het af van de humor van de mod. En dan ben je snel de ***quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Hmz... Enne... Als een mod nou zelf meedoet met bijv. opmerkingen als 'Stik eens in 1 van je croissantjes', is de kans dat je zelf een note krijgt voor een dergelijke opmerking dan kleiner?
Da's wel heel rigoreus danquote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 10 krijg je een verassing toch?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
4 sinds 2001 vind ik nog wel meevallen ^^
quote:
das een smiley die niet op fok bestaat...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
2001.
Wat doen die gekke pijltjes daar.
hangt van de mod af hequote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Hmz... Enne... Als een mod nou zelf meedoet met bijv. opmerkingen als 'Stik eens in 1 van je croissantjes', is de kans dat je zelf een note krijgt voor een dergelijke opmerking dan kleiner?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt van de mod af heSommigen hebben echt gevoel voor context
![]()
Maar de meeste zijn gewoon smerige kutsadisten die je er bij zullen naaien waar ze maar kunnen![]()
Waarom denk je dat buzzer ineens zo stil is?Nou dan
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt van de mod af heSommigen hebben echt gevoel voor context
![]()
Maar de meeste zijn gewoon smerige kutsadisten die je er bij zullen naaien waar ze maar kunnen![]()
Waarom denk je dat buzzer ineens zo stil is?Nou dan
Zonder vork ziet 'ie er raar uit volgens mij...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das een smiley die niet op fok bestaat...
![]()
deze, maar dan zonder vork
Zonder vork gebruik ik hem vaakquote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Zonder vork ziet 'ie er raar uit volgens mij...
Da's heel anders geweest hoor. Brighteyes, Duderinnetje, Renesite, Tha_T, een blauwe Fles... Volgens mij vergeet ik er nogquote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Er komen hier toch al weinig mods, zijn ze bang ofzo?
MutZquote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's heel anders geweest hoor. Brighteyes, Duderinnetje, Renesite, Tha_T, een blauwe Fles... Volgens mij vergeet ik er nog.
quote:
Ik kan iig goed doen alsof ik lief benquote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]..
Ik ben altijd heel lief enzo..
Altijd al geweest ook
Vroeger was ik goed in bloed onder de nagel vandaan halen..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan iig goed doen alsof ik lief ben.
Is geweest, allemaal weggejaagd dus, snap hetquote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's heel anders geweest hoor. Brighteyes, Duderinnetje, Renesite, Tha_T, een blauwe Fles... Volgens mij vergeet ik er nog.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroeger was ik goed in bloed onder de nagel vandaan halen..
Vooral als het over 1 fok!persoon betrof..
Dan kon ik echt uren door gaan
nee soms worden we via andere topics in de gaten gehouden ^^quote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Er komen hier toch al weinig mods, zijn ze bang ofzo?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Zonder vork gebruik ik hem vaak
Te vaak misschien
En ook ik heb 0 notes..
Althans.. Ik weet er geen die ik gekregen heb..
Ik ben altijd heel lief enzo..
Altijd al geweest ook
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee soms worden we via andere topics in de gaten gehouden ^^
Tja, trouwen en tis gelijk gedaan met je..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroeger was ik goed in bloed onder de nagel vandaan halen..
Vooral als het over 1 fok!persoon betrof..
Dan kon ik echt uren door gaan
Daar heb ik ook wel waarschuwingen voor gehad geloof ik..
In elk geval wel topics over die persoon werden meteen gesloten
Jammer hoor..
Maar ik ben gewoon een softie geworden
notes zijn niet per definitie negatief.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus hier mogen we doen en zeggen wat we willen en in de andere moeten we ons gedragen...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee soms worden we via andere topics in de gaten gehouden ^^
Gebeurt dat niet toch al?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus hier mogen we doen en zeggen wat we willen en in de andere moeten we ons gedragen...
Deal![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, trouwen en tis gelijk gedaan met je..![]()
![]()
heleMAAL geen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
notes zijn niet per definitie negatief.
maar jij hebt er geen
Godverdommequote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke, pas maar op!
Nederlandse vrouwen krijgen grotere borsten
Misschien moet ik toch 's wat verder kijken dan alleen GC, er gaat vanalles aan me voorbijquote:
hey, jij vloekte toch nie..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
GodverdommeDat was nu nog één van de dingen die ik voor had op jullie
![]()
Van een teleurstelling gesproken
Nee, dat zal niet opvallen. Want als jij je inhoud zien we niet wat er eigenlijk had moeten staan hequote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gebeurt toch regelmatig dat ik me inhou hoor
Of valt dat zelfs niet op?![]()
Ik vloek soms wel eens hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, jij vloekte toch nie..![]()
das op zich al een note waard ^^
Ook alquote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet opvallen. Want als jij je inhoud zien we niet wat er eigenlijk had moeten staan he
of als iemand je avatar jatquote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vloek soms wel eens hoor![]()
Maar meestal doe ik dat als ik alleen ben (en tegen mezelf praatdan kan ik de mensheid zoooooooo vervloeken
)
Bwa, was vroeger hier hoor... paar ruzies waar ik dan niet wou over ophoudenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch 's wat verder kijken dan alleen GC, er gaat vanalles aan me voorbij.
Tja, ik ben gewoon een stuk liever als jij, da's nu wel duidelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heleMAAL geen?
Ik heb er wel 20 of zo denk ik
5 jaar geleden had ik idd nog een D-cupquote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke, pas maar op!
Ja, boven de 40 neemt het allemaal een beetje af, staat ook in dat artikelquote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik idd nog een D-cup.
Die grens zoeken is het leukstquote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's zoals leerlingen: je moet weten waar de grens ligt en dan kom je overal mee weg![]()
Hier, als in GCSCquote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, was vroeger hier hoor... paar ruzies waar ik dan niet wou over ophouden
En ooit eens het welkomstopic van een mod een beetje verpest![]()
Ik had het over het Fok!lijssie..!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er staan al aardig wat notes op de 'to-do list' hoor![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, boven de 40 neemt het allemaal een beetje af, staat ook in dat artikel
Wil ik niequote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke, pas maar op!
en dan verleggen ^^quote:
Oke oke, ik voel je al aankomen... Binnenkort vlieg ik er nog eens helemaal inquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier, als in GCSC. Kennelijk niet indrukwekkend genoeg geweest om opgeslagen te worden
.
Ik neem jouw portie wel danquote:
Laatste versie van firefox? Daar bestaat een oplossing voor hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:20 schreef Tally het volgende:
Mijn snelreageer toets (alt+s) doet het niet wat baal ik daar van zeg..
Want ik blijf hem intikken
owquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over het Fok!lijssie..!
Hap hapquote:Op woensdag 13 december 2006 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet boven de 40, knakkert
.
quote:
In een enveloppe sturen richting jouw kant?quote:
en die is leo?????????quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laatste versie van firefox? Daar bestaat een oplossing voor hoor![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
In een enveloppe sturen richting jouw kant?
Ja, maar probeer nooit meet Alt+0248 te doen als je ø bedoelt in Quickreply, want DIE functie help je dus met diezelfde fix lekker om zeepquote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef leonieke het volgende:
Tally: Fok forum sneltoets combi's
In browser: about:config intypen
en dan
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Ik kende alleen die eerste maar...quote:
Ik denk dat silliconenkit handiger is..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk je dat het blijft zitten met secondelijm
.
Dat topic heb ik idd ook gevolgdquote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar probeer nooit meet Alt+0248 te doen als je ø bedoelt in Quickreply, want DIE functie help je dus met diezelfde fix lekker om zeep
Da's van Lord of the Rings tochquote:
Da's natuurlijk wel prettigquote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat silliconenkit handiger is..
Want dan is het ook meteen waterdicht!
Dat zet jij toch neer net? Plaatjes van een hobbit?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's van Lord of the Rings toch. Hoe kom je daar nou bij
.
Ja, zo gaan die dingenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
Hollie Hobbie is aardig met haar tijd meegegaan zeg... Ik kreeg mail van Nina, vandaar dat ik daar ineens op kom
.
Van dit: [afbeelding]
Naar dit: [afbeelding]
Steeds losmaken om dan het vocht weg te halen lijkt me nietsquote:
Ik weet niet hoe een hobbit eruit ziet eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zet jij toch neer net? Plaatjes van een hobbit?
Maar nog steeds dat duffe strikje in haar haarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo gaan die dingen
Suske en Wiske van 1945 tot 2005:
[afbeelding]
Dat naveltruitje uit 2001 was toch iets te hoerig, begreep ik
En secondelijm wordt ook hard geloof ik, lijkt me ook minder prettigquote:Op woensdag 13 december 2006 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Steeds losmaken om dan het vocht weg te halen lijkt me niets
Als een klein mens met grote voeten waar haar op groeitquote:Op woensdag 13 december 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een hobbit eruit ziet eigenlijk.
Voeten waar haar op groeitquote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als een klein mens met grote voeten waar haar op groeit
Tuurlijk wel, maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Voeten waar haar op groeit. Ik heb niks gemist dus
.
Gaat zo schurenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
En secondelijm wordt ook hard geloof ik, lijkt me ook minder prettig.
Nee hoor, ik heb niks gemistquote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is een andere discussie
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een hobbit eruit ziet eigenlijk.
Nou ja, 't klinkt allemaal wel leuk, maar ik geloof toch dat het practisch niet echt makkelijk te realiseren isquote:
Nou, die voeten niet eens zo heel groot. Wél harigquote:
Je hebt lotr echt nog nooit gezien hequote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, die voeten niet eens zo heel groot. Wél harig. Hebben die gasten ook van die leuke puntoortjes?
Nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt lotr echt nog nooit gezien he
maar blijkbaar wel het boek gelezen. Daar worden hobbits inderdaad beschreven als zeer sterk behaard. Alleen zie je dat in de film niet echt terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar blijkbaar wel het boek gelezen. Daar worden hobbits inderdaad beschreven als zeer sterk behaard. Alleen zie je dat in de film niet echt terug.
Je bent al een Nederlander... Dat zou jou dus al direct een derderangsburger makenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben ik nou een tweederangs burger?
Dat heeft ze ook niet tochquote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar blijkbaar wel het boek gelezen. Daar worden hobbits inderdaad beschreven als zeer sterk behaard. Alleen zie je dat in de film niet echt terug.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent al een Nederlander... Dat zou jou dus al direct een derderangsburger maken![]()
Nou ja, zijn we iig gezellig samenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben ik nou een tweederangs burger?
Kom jij maar even heel snel mee naar een donker strafkamertje jongedamequote:Op woensdag 13 december 2006 16:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent al een Nederlander... Dat zou jou dus al direct een derderangsburger maken![]()
Ik zeg maar even helemaal nietsquote:Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dit overhaast gepost heb![]()
Jij had het over harige voeten, op dat plaatje zitten er bruine vlekken op z'n voeten, ik ging er dus vanuit dat dat haar was....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet toch
Je moet in de film idd wel heel goed kijken wil je het zien, maar het is zeker te zien
Ja, strakkiesquote:
Maar... maar... ik postte het zonder nadenkenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij maar even heel snel mee naar een donker strafkamertje jongedame![]()
z'n voeten? Moet dat geen vrouwtje voorstellen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij had het over harige voeten, op dat plaatje zitten er bruine vlekken op z'n voeten, ik ging er dus vanuit dat dat haar was....
ja nou en? Dat doe je altijdquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef leonieke het volgende:
Maar... maar... ik postte het zonder nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
Strakkiesquote:Op woensdag 13 december 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, strakkies
Eerst Leonieke billekoek
Dus het komt recht uit je hartquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar... maar... ik postte het zonder nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet het iig wel voorstellen jaquote:Op woensdag 13 december 2006 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij had het over harige voeten, op dat plaatje zitten er bruine vlekken op z'n voeten, ik ging er dus vanuit dat dat haar was....
Ja, anders maak je het gewoon nog ff wat ergerquote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het komt recht uit je hart
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, anders maak je het gewoon nog ff wat erger![]()
![]()
Ik vind Frodo niet echt als een vrouwtjesnaam klinken eigenlijk... Maar ja, 't is kennelijk een Hobbit, dus misschien heb jij wel gelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
z'n voeten? Moet dat geen vrouwtje voorstellen dan?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind Frodo niet echt als een vrouwtjesnaam klinken eigenlijk... Maar ja, 't is kennelijk een Hobbit, dus misschien heb jij wel gelijk.
aframmelen nog welquote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
Strakkies. Dan heb je natuurlijk geen energie meer en ga je gewoon op de bank liggen snurken ofzo als je eerst Leonieke moet aframmelen
.
Wat nouquote:
De vrouwtjes hebben het ook hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou. Is het wel een vrouwtje
. Dan zijn harige voeten natuurlijk dubbel
.
Een zoentje overschietenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aframmelen nog wel
Nou, een zoentje voor jou zal er nog wel overschieten hoor
Dan moet ik nog zien of IK er wel zin in hebquote:Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ander keertje
moet nou met Es zoenen
Frodo is een man ja, en die heeft maar mooi midden-aarde geredquote:Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou. Is het wel een vrouwtje
. Dan zijn harige voeten natuurlijk dubbel
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
De vrouwtjes hebben het ook hoor(denk ik toch
)
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet ik nog zien of IK er wel zin in heb![]()
Helemaal alleenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frodo is een man ja, en die heeft maar mooi midden-aarde gered![]()
Iddquote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frodo is een man ja, en die heeft maar mooi midden-aarde gered![]()
inhalige kutwijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
Aiai dat loopt verkeerd af voor Fles![]()
En Gandalf en Legolas enzovoort enzovoort...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van Samwise
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd
Zonder Frodo was je hier nooit geweest![]()
![]()
Oke, Aragron heeft nog wat geholpen door zijn ring te laten zienquote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
En Gandalf en Legolas enzovoort enzovoort...
Alleen ging hij nooit tot in Mordor geraakt zijn als de rest de aandacht niet kon wegnemen
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Is mijn moeder vreemd gegaan met een hobbit
.
![]()
quote:
Nee dusquote:Op woensdag 13 december 2006 17:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je dat al doorhad ondertussen![]()
Nou, als 'ie zoveel hulp nodig had is het eigenlijk niet echt een held...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:11 schreef marcb1974 het volgende:En Gollem ook, om het grootste deel van de weg te vinden
Echt welquote:Op woensdag 13 december 2006 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, als 'ie zoveel hulp nodig had is het eigenlijk niet echt een held...![]()
Nee, dat jij geen fantasie hebt weten wequote:
Das binnen een jaar of 2 wel gebeurd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/915(...)n_op_basispolis.html
Ja wel ja joh, hoe lang nog tot de VOLGENDE premieverdubbeling?
Natuurlijk krijg je dat dan niet vergoedquote:Op woensdag 13 december 2006 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat we over 10 jaar 1000 euro per maand betalen en alleen een doosje pleisters vergoed krijgen
Oh, ook al niet. Maar voor een beetje operatie heb je natuurlijk gewoon pech, dat valt dan allang niet meer onder de basisdekking, had je maar het pluspakket van 6000 euro in de maand moeten nemenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je dat dan niet vergoed
Waar kan ik me inschrijven? Die prijzen van jou vallen echt meequote:Op woensdag 13 december 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ook al niet. Maar voor een beetje operatie heb je natuurlijk gewoon pech, dat valt dan allang niet meer onder de basisdekking, had je maar het pluspakket van 6000 euro in de maand moeten nemen
quote:
Als er wat meer mensen op komen dagen misschien welquote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
is het volgende topic gezelliger ?
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
is het volgende topic gezelliger ?
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn jullie snel vandaag, een heel nieuw topic.![]()
Als de juiste mensen komen zeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Als er wat meer mensen op komen dagen misschien wel.
ik ben niet zo heel goed in scquote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk topic is gezellig, jij hebt alleen nog geen ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |