SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werd tweede hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef Pritt het volgende:
Jody Bernal natuurlijk, je weet toch.
ik zie niet hoe dat een compliment is?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
al is dat een beetje een compliment naar mezelf.
Omdat de meeste sketches (en zowieso de hele sketch van borat zelf bedoeld om mensen die serieus op je in gaan niet wetende dat het een sketch is in de zeik te zetten) hebben een vriend en ik al jaren geleden bedacht maar nooit wat mee gedaan. vandaarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zie niet hoe dat een compliment is?
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:38 schreef RijstNatie het volgende:
Verdonk vuile gestappo h*or
In Amerika zou dat voldoende reden zijn om een proces aan te spannen tegen Sacha Baron Cohen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
hebben een vriend en ik al jaren geleden bedacht maar nooit wat mee gedaan
Neejoh het is niet gejat, we hadden het gewoon eerder moeten doen dan waren wij nu wereldberoemd, maar wat niet is gebeurd kan nog komenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
In Amerika zou dat voldoende reden zijn om een proces aan te spannen tegen Sacha Baron Cohen.
whehe, optimist.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neejoh het is niet gejat, we hadden het gewoon eerder moeten doen dan waren wij nu wereldberoemd, maar wat niet is gebeurd kan nog komen
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]terwijl de wereld rond ons instort zal ik als een ster iedereen laten weten wat het is om perfectie te aanschouwen terwijl ik een augurk doormidden kop!
Probeertquote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Gaosz het volgende:
[..]
jij probeerd het topic levend te houwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |