Mijne ook, moet de 21equote:
Nou, ik vond het dus best wel meevallen. Eén van mijn verstandskiezen lag 90 graden scheef, dus die was wat lastiger, maar degenen die goed lagen waren er binnen de minuut uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef -calimero- het volgende:
Mijne moeten alle 4 nog. De tandarts zit al jaren te zeuren dat ik een afspraak moet maken met de kaakchirurg, alleen ik durf niet...
Hoor alleen maar enge verhalen, dus als iemad positieve verhalen heeft mag dat ook.
Oh daar had ik ook geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar de verdovingen daarentegen
Ik kreeg vast een dubbele olifantendosisquote:Op woensdag 13 december 2006 14:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Oh daar had ik ook geen problemen mee hoor
Ze schijnen allemaal vaag te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn verstandskiezen zijn er uit gehaald in zkh Gooi-Noord in Blaricum door kaakchirurg Cnossen.
Beetje vage man maar wel supersnel en goed.
oeh tell me. Anders dan bij de tandarts?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja de operatie valt mee....
Maar de verdovingen daarentegen
ik ga voor het echte werk. (valium)quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef Ludger het volgende:
Ik slik wel een dosis valeriaan zodat ik ontspannen ben![]()
niks gekregen? ook geen verdoving?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:40 schreef Ludger het volgende:
Heb niks gekregen.. Vanmiddag heeft de tandarts 'm doormidden gehaald en in twee stukken verwijderd, wortels van wel 2 cm.. Heb 'm meegekregen. Nu nog een kaakbotontsteking, hopelijk met kerst weer helemaal in orde.
![]()
De reden die jij opnoemt zou geen reden zijn om je sneller dan de rest te laten behandelen. Dan kun je rekening houden met enkele maanden wachttijd. Als je echt pijn hebt, dan word je wel sneller geholpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef diginoob het volgende:
zouden ze me in de kerstvakantie inplannen als ik zeg dat mijn verstandskiezen nu echt doorkomen en mijn gebit naar de klote gaat als ik niet snel geholpen wordt?
ik heb begrepen dat ik naar de kaakchirurg moest van de orthodontist en heb geen adres gekregen dus.
Jazeker wel verdoving, wel flink last nu..quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:33 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
niks gekregen? ook geen verdoving?![]()
hoezo niet. er zijn toch allerlei risico's als je verstandskiezen doordrukken maar nergens heen kunnen? -> gebit gaat scheef staan, ontstekingen e.dquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
De reden die jij opnoemt zou geen reden zijn om je sneller dan de rest te laten behandelen. Dan kun je rekening houden met enkele maanden wachttijd. Als je echt pijn hebt, dan word je wel sneller geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |