Die is erg ok inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef dborhem het volgende:
Een goed standje is beginnen met hondjes,'de vrouw' VOORZICHTIG op haar buik leggen,zij sluit haar benen en jij legt jouw benen langs die van haar.
Je klemt dus haar benen met die van jou,terwijl je steunt op je handen of ellebogen.
Zo kun je dus langzaam en snel te werk gaan,heb er zelf erg goede ervaring mee.![]()
![]()
En dan filosofische praatjes murmelen dusquote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef jogy het volgende:
Oeh oeh oeh! Je kan via de standaardpositie gaan en dan in plaats van dat je dus op en neer gaat zullen we maar zeggen. gewoon er volledig in blijven en op die manier bewegen.
Hm, moeilijk uit te leggen.
Ik denk dat je er bij moet zijn ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan filosofische praatjes murmelen dus![]()
Ohja.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan filosofische praatjes murmelen dus![]()
geestelijk en clitorale stimulatie, wat wil je nog meer?quote:
Die is idd welquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef dborhem het volgende:
Een goed standje is beginnen met hondjes,'de vrouw' VOORZICHTIG op haar buik leggen,zij sluit haar benen en jij legt jouw benen langs die van haar.
Je klemt dus haar benen met die van jou,terwijl je steunt op je handen of ellebogen.
Zo kun je dus langzaam en snel te werk gaan,heb er zelf erg goede ervaring mee.![]()
![]()
Je ruwe ongeveer ?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef HitsigeKater het volgende:
Gewoon met je ruwe ong, zoals iedere kater heeft
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Laton het volgende:
De clitoris wordt schromelijk overschat
Wij presteren het om altijd gelijk klaar te komenquote:Op donderdag 14 december 2006 05:06 schreef Godshand het volgende:
met missionaris je scheembeen flink tegen haar klitje drukken...
dan de schaambeen dr stevig over heen en weer wrijven en ondertussen kan je dan ook je eigen pielemans in en uit jassen
naarmate je gtaat klaarkomen duw je wel harder en sneller maar meestal vind zij dat ook lekker..
1x hierdoor tegelijk met haar klaargekomen, best wel grappig...
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Wij presteren het om altijd gelijk klaar te komen
![]()
Je scheenbeen?!quote:Op donderdag 14 december 2006 05:06 schreef Godshand het volgende:
met missionaris je scheembeen flink tegen haar klitje drukken...
quote:dan de schaambeen dr stevig over heen en weer wrijven en ondertussen kan je dan ook je eigen pielemans in en uit jassen
naarmate je gtaat klaarkomen duw je wel harder en sneller maar meestal vind zij dat ook lekker..
1x hierdoor tegelijk met haar klaargekomen, best wel grappig...
Die g spot wordt JUIST heel goed geraakt tijdens op zn hondjes hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 08:18 schreef quickie1985 het volgende:
Gspot op zijn hondjes? da vind ik knap van je
Gek genoeg werkt dat niet bij alle vrouwen helaas.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die g spot wordt JUIST heel goed geraakt tijdens op zn hondjes hoor
Ook de perfecte manier om samen klaar te komenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:12 schreef erodome het volgende:
Als je bovenop zit, ipv omhoog en omlaag te gaan heen en weer te schuiven, hem diep in je houden en een schuifbeweging maken dus...
Als ik voel en merk dat mijn vriend steeds verder naar z'n orgasme toe gaat, word ik hier zo ontzettend geil van. Dan wordt zijn lul dikker, en dat stimuleert mij dan weer heel erg (g-spot) waardoor wij meestal wel samen klaar komen. Let wel, helaas niet altijdquote:Op donderdag 14 december 2006 11:57 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
psies. En clitoris juist nauwelijks.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die g spot wordt JUIST heel goed geraakt tijdens op zn hondjes hoor
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef zatoichi het volgende:
Degene die Erodome zei; zij bovenop en dan heen en weer bewegen werkt als een trein, althans bij mijn vriendin. Overigens vind ik daar zelf weinig aan.
ga eens googlen ofzo. Of beter;praktijkervaring zoekenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:18 schreef quickie1985 het volgende:
Gspot op zijn hondjes? da vind ik knap van je
Volgens mij haalt ie 2 dingen door elkaarquote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga eens googlen ofzo. Of beter;praktijkervaring zoeken![]()
maar dat ze dan naar voren en achterengaat en met haar clit over je buik gaat zoiets?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef jogy het volgende:
Oeh oeh oeh! Je kan via de standaardpositie gaan en dan in plaats van dat je dus op en neer gaat zullen we maar zeggen. gewoon er volledig in blijven en op die manier bewegen.
Hm, moeilijk uit te leggen.
Herkenbaar! Tijd voor een andere vriendin dus! :-)quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Helaas is dit met mijn huidige vriendin nog nooit gelukt.
Dat samen klaar komen.
Ook lukt het nooit met penetratie.
Welk standje dan ook.
Wel lukt het als ik haar een klein beetje penetreer zodat ik nog genoeg ruimte over hou om mijn hand daar beneden het nodige werk te laten doen op haar clitje!
Vind jij dat een reden om een vriendin in te ruilen?quote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef zavygo het volgende:
[..]
Herkenbaar! Tijd voor een andere vriendin dus! :-)
Voor je 't weet heb je RSI in je handen man!quote:Op zondag 24 december 2006 20:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vind jij dat een reden om een vriendin in te ruilen?
Jezus, het is jullie eigen vette schuld! Of ze is heel erg dik, dat kan ook.quote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef zavygo het volgende:
[..]
Herkenbaar! Tijd voor een andere vriendin dus! :-)
Precies tegelijk klaarkomen is trouwens wel cool...![]()
Laat je het haar toch zelf doen?quote:Op zondag 24 december 2006 20:33 schreef zavygo het volgende:
[..]
Voor je 't weet heb je RSI in je handen man!
Been there, done that.
Dan hebben jullie doorgaans luie vriendinnen...Hebben ze zelf geen handjes ofzo/quote:Op zondag 24 december 2006 20:33 schreef zavygo het volgende:
[..]
Voor je 't weet heb je RSI in je handen man!
Been there, done that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |