abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44384666
quote:
Ten Cate slaat terug
door Yoeri van den Busken
GENT - Het is zo'n wedstrijd uit de categorie: veel te verliezen, weinig te winnen. Want zelfs als Ajax vanavond Zulte Waregem verslaat, moet bij de loting voor de derde ronde nog blijken hoe die prestatie ingeschat moet worden. Misschien zou de voorkeur dan alsnog zijn uitgegaan naar een derde plaats en dus een andere groepswinnaar uit het toernooi om de UEFA Cup als opponent. Maar die berekenende houding past niet bij Ajax, vindt Henk ten Cate. Bovendien zit hij niet te wachten op nog meer negatieve publiciteit.

Thomas Vermaelen (r) tegenover zijn landgenoot Tim Matthys.

Nu moet het maar eens afgelopen zijn, zei Ten Cate maandag. Klaas-Jan Huntelaar was alweer de volgende speler wiens hoofd op het hakblok lag. Het gemanipuleer van de zendgemachtigde irriteert hem mateloos. "Ik heb de beelden van Vitesse-RKC gezien. Daarbij vergeleken was Ajax-AZ kinderspel." Conclusie: "Alles bij Ajax ligt momenteel onder een vergrootglas."

Ten Cate snakt weer naar beschouwingen en borrelpraat over voetbal; over de ontwikkeling van zijn ploeg waarover hij ondanks alle hindernissen te spreken is. "We hebben aanzienlijk meer punten dan vorig jaar." Want dat is gauw vergeten, de achterstand die Ajax vorig seizoen opliep (24 punten) en die niet in drie maanden weggewerkt kan worden. Zeker niet als AZ groeit en regerend kampioen PSV kwaliteit blijft waarborgen. "We worden beter en beter. Maar dat gaat met vallen en opstaan."

Doemdenkers moet Ajax vandaag zien te ontwijken in een buitenwijk van Gent, waar Zulte Waregem de ontmoeting met de grootmacht ziet als galawedstrijd. De fusieclub - het failliete Waregem omarmde het nietige Zultse VV - bestaat pas vijf jaar en is hoofdzakelijk samengesteld uit semiprofs. Na de promotie naar de hoogste afdeling kon het aanvangsuur van de trainingen iets vervroegd worden, van half zeven naar half zes. De werkgevers van de voetballers gingen akkoord.

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Perez, Sneijder; Huntelaar, Babel.
pi_44384736
Kappen met dat gezeik Henkie.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:35:07 #3
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44384757
Waar zegt hij dat Talpa Ajax benadeelt?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_44384796
Henk bewijst wederom dat het een grote jankmoel is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_44384810
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Af en toe heeft hij van die uitspraken die eerder bij een trainer van psv passen inderdaad.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:39:26 #6
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44384857
Dit is zonder twijfel boeiend genoeg om een apart topic voor te openen.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_44384956
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:39 schreef BoNi het volgende:
Dit is zonder twijfel boeiend genoeg om een apart topic voor te openen.....
Wellicht kunnen we hier de vermeende partijdigheid van Talpa bespreken?

Talpa laat in diverse wedstrijden die ik zelf in het stadion gezien heb groffe overtredingen (on)bewust weg uit de samenvatting, en in sommige wedstrijden niet.

Het feit dat Talpa 'kankerneger' van Perez op zondag niet laat zien, maar pas nadat Voetbal Insite dit doet ter sprake brengt lijkt mij juist dat Talpa Ajax wil beschermen.
pi_44384995
Talpa commentaar wel eens gehoord?? Anti Ajax ja!
pi_44384998
Ten Cate gaat nu wel weer erg ver met zijn "iedereen is tegen Ajax" komedie. Maargoed vanavond in het bourgondische belgie maar weer eens een paar goaltjes maken.

Toch kijk ik dan liever naar Jack van Gelder, die altijd met zijn onzichtbare Ajax sjaal Studio Voetbal presenteert
Even a broken clock is right twice a day.
pi_44385028
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Talpa laat in diverse wedstrijden die ik zelf in het stadion gezien heb groffe overtredingen (on)bewust weg uit de samenvatting, en in sommige wedstrijden niet.

Het feit dat Talpa 'kankerneger' van Perez op zondag niet laat zien, maar pas nadat Voetbal Insite dit doet ter sprake brengt lijkt mij juist dat Talpa Ajax wil beschermen.
Ach ja. Het zou mij aan mn reet roesten wie Talpa bevoor- en benadeeld.
pi_44385048
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:45 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ach ja. Het zou mij aan mn reet roesten wie Talpa bevoor- en benadeeld.
Ten Cate denkt daar anders over.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 december 2006 @ 10:47:29 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44385070
Ach, ten Cate moet niet zeiken...
9 van de 10 keer wordt bv Feyenoord als laatste uitgezonden...
En niet gaan zitten bleren van terecht enzo....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:50:34 #13
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_44385138
wat een walgelijke man is dat zeg die ten cate...wat een huilebalkie, ongelooflijk...en wederom grijpt het bestuur van die club niet in! schandelijk gedrag!!!
  woensdag 13 december 2006 @ 10:54:39 #14
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44385233
als hij er nou publiekelijk bij gaat huilen, zou dat helpen....?
pi_44385260
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ten Cate denkt daar anders over.
Jij ook blijkbaar. Maar goed, dat moeten jullie weten.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:56:50 #16
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44385285
Ten Cate heeft het helemaal niet over benadeling maar over dat hij af wil van de negatieve publiciteit. Met de opmerking dat er in andere wedstrijden ook genoeg gebeurt. Dat een journalist daar suggestieve beweringen bijzet is niet zijn schuld natuurlijk.
pi_44385316
Er kijkt toch niemand naar talpa, als ik het mag geloven? Wat maakt het dan nog uit?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_44385348
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat was zondagavond ook op Talpa, ze lieten zien hoe gek Perez werd maar ze hadden niet door dat hij dat zei.

Verder had ten Cate gelijk met die overtreding van de Cler die ze niet lieten zien he
pi_44385365
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
en toen ze als eerste werden uitgezonden, verloren ze met 4-1 van nec

sorry
  woensdag 13 december 2006 @ 11:00:24 #20
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44385373
Die Ten Cate wordt zo'n triest figuur...
pi_44385390
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ten Cate heeft het helemaal niet over benadeling maar over dat hij af wil van de negatieve publiciteit. Met de opmerking dat er in andere wedstrijden ook genoeg gebeurt. Dat een journalist daar suggestieve beweringen bijzet is niet zijn schuld natuurlijk.
Als Ten Cate zegt dat alle overtredingen bij Ajax onder een vergrootglas liggen, en Vitesse er makkelijk vanaf komt, is er volgens mij maar 1 conclusie mogelijk: namelijk dat Ajax door deze extra media-aandacht benadeeld wordt.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:01:34 #22
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44385395
Och ik zie die vent al weken alleen maar janken. Negatieve publiciteit hoort bij een topclub, en ik ben er van overtuigd dat voetbalminnend Nederland het juist vaak voor ajax opneemt, Feyenoord heeft het veel erger. Moet hij niet zo huilen als hij ook eens wat tegen krijgt, als hij daar niet tegen kan hoort hij niet bij een topclub.
pi_44385403
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Ten Cate wordt zo'n triest figuur...
krijgt een beetje van gaal trekjes
pi_44385421
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef Steve_I. het volgende:
Och ik zie die vent al weken alleen maar janken. Negatieve publiciteit hoort bij een topclub, en ik ben er van overtuigd dat voetbalminnend Nederland het juist vaak voor ajax opneemt, Feyenoord heeft het veel erger. Moet hij niet zo huilen als hij ook eens wat tegen krijgt, als hij daar niet tegen kan hoort hij niet bij een topclub.
Maar hij heeft wel een punt, iedereen doet nu net alsof dat gescheld alleen bij Ajax gebeurd en de media zeikt alleen daarover

Tuurlijk hoort het erbij, hij moet er ook ze bek over houden maar hij heeft wel een punt
pi_44385508
Henk heeft wel een punt hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 13 december 2006 @ 11:08:49 #26
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44385576
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel een punt, iedereen doet nu net alsof dat gescheld alleen bij Ajax gebeurd en de media zeikt alleen daarover

Tuurlijk hoort het erbij, hij moet er ook ze bek over houden maar hij heeft wel een punt
Als hij bij Feyenoord zat had hij veel meer een punt. Zeg bijvoorbeeldl wat je wilt, Huntelaar is in minder dan een jaar tijd al minstens 4/5 keer zonder terechte schorsing van 4 wedstrijden gebleven.
Koeman kan zich momenteel nog amper met voetbal bezig houden door alle randzaken maar die loopt ook niet zo te janken. Ten cate is werkelijk diep gezakt.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:09:32 #27
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44385604
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als Ten Cate zegt dat alle overtredingen bij Ajax onder een vergrootglas liggen, en Vitesse er makkelijk vanaf komt, is er volgens mij maar 1 conclusie mogelijk: namelijk dat Ajax door deze extra media-aandacht benadeeld wordt.
Hij had het idd over extra media-aandacht maar nergens over enige vorm van benadeling zoals er wel gesuggereerd word.
pi_44385606
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Als hij bij Feyenoord zat had hij veel meer een punt. Zeg bijvoorbeeldl wat je wilt, Huntelaar is in minder dan een jaar tijd al minstens 4/5 keer zonder terechte schorsing van 4 wedstrijden gebleven.
Koeman kan zich momenteel nog amper met voetbal bezig houden door alle randzaken maar die loopt ook niet zo te janken. Ten cate is werkelijk diep gezakt.
Van Hooijdonk en Buijs ook, niet zeiken dus
pi_44386131
Henk reageert puurt op die speculaties van o.a. Van Hanegem dat Talpa pro-Ajax is. Ten Cate antwoordt daarop dat hij dat niet vindt. Zijn goed recht toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 13 december 2006 @ 11:28:42 #30
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44386156
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Van Hooijdonk en Buijs ook, niet zeiken dus
pi_44386214
Er zit natuurlijk iets in dat Ajacieden iets meer in de picture staan de laatste tijd, ookal hebben ze het er zelf naar gemaakt.

Maar dat mag geen invloed hebben op de manier van fluiten, helaas gebeurt dat wel.

Gaat wel weer over .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44386216
Volgens mij was hier laatst een soortgelijk topic. Zonder succes
pi_44386219
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Hij had het idd over extra media-aandacht maar nergens over enige vorm van benadeling zoals er wel gesuggereerd word.
Begrijpend lezen
pi_44386597
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:28 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_44386684
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 13 december 2006 @ 12:08:04 #36
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44387266
Wat een zielig persoon is die Ten Cate
pi_44387573
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ze weten dat er geen hond naar feyenoord kijkt
pi_44387630
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:01 schreef Steve_I. het volgende:
Klopt. Bij feyenoord zijn het alleen de supporters die altijd over de media lopen janken.
Houd van een lijntje.
pi_44387668
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij bewijst het inmiddels echt wekelijks. past als trainer derhalve heel goed in ijdorp.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 13 december 2006 @ 12:22:09 #40
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44387669
Verschrikkelijk zeg. Wat een kleinzerige vent. Wat een janksmoel.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_44387922
Blijft die vent nu domme opmerking uitpoepen? Hij kan zich beter op het voetbal concentreren, wat een zeiksnor zeg!
  woensdag 13 december 2006 @ 12:35:40 #42
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_44388119
ach past allemaal bij de club ajax he...asociale wanboel daar! en dan hebben ze nog leonardo gekocht ook...met zulke spelers/coach en bestuur die alles maar onder het tapijt vegen wil je jezelf toch niet identificeren als beschaafd burger lijkt me?!
pi_44388197
Heerlijk al die jankerds hier
Houd van een lijntje.
pi_44388399
.

.

Talpa .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44388559
Ten Cate
pi_44388905
Dit topic gaat nergens (meer) over, verder in centrale Ten Cate topic:

Het grote Henk Ten Cate topic #1: Op naar persoonlijk succes
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')