Vlissingenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef T1andonly het volgende:
Cannes, Monaco, Millaan, Zurich, Kopenhagen en Berlijn lijken me dan wel de hoogtepunten.
Ik ben er al een keer geweest, maar wil graag terug. Al die rijkdom is echt super tofquote:Op woensdag 13 december 2006 14:19 schreef nicomart het volgende:
monaco lijkt me ook heel gaaf om een keer geweest te zijn..
Dat klopt ja. En je moet eens weten hoeveel water je drinkt als je daar in juli of augustus zit.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan je een ding vertellen.. Nice, Cannes, Monaco zijn stervensduur. Mijn ouders waren in Monaco 12 euro kwijt voor 2 flesjes water
en dat was het nog juni.. (was toen al een hittegolf... 43 graden ofzo)quote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En je moet eens weten hoeveel water je drinkt als je daar in juli of augustus zit.
lekker rustig tochquote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Norro-tje het volgende:
hier bij ons is een storing dus we kunnen niet gebelt worden lekker rustig, komen we net achter want ja we krijgen geen mail geen fax en geen tel binnen , normaal zo'n 5 telefoontjes per uur
iddquote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Hier is het ook opeens heel stil...
Ook op kantoor.. Moet...vechten...tegen....slaap....quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Hier is het ook opeens heel stil...
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
Goover: bedankt voor de tip van het boek over duitsers en nederlanders, mijn begeleider vond het een geslaagd cadeau!
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:00 schreef T1andonly het volgende:
We zijn een digitale camera voor de dochter van m'n begeleider hier uit aan het zoeken
wat willen jullie van die dochterquote:Op woensdag 13 december 2006 15:00 schreef T1andonly het volgende:
We zijn een digitale camera voor de dochter van m'n begeleider hier uit aan het zoeken
Dat meisje is 14quote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat willen jullie van die dochter![]()
De vaderwil dat zijn dochter gelukkig wordt/blijft. het enige wat hij dus eigenlijk wenst is dat T1 uit de buurt blijftquote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wat willen jullie van die dochter![]()
te oud zekerquote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat meisje is 14dus valt niet binnen m'n doelgroep.
dat wilde ik net zeggenquote:
Mijne welquote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat meisje is 14dus valt niet binnen m'n doelgroep.
jij bent ook 24!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef Norro-tje het volgende:
ben ik toch echt beetje te oud voor
hahaquote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef Norro-tje het volgende:
toegegeven afgelopen zomer was 15 mijn dieptepunt, maar dat wist ik niet tot s'ochtens
als ik om 4 uur in de kroeg een leuk vrouwtje zie vraag ik niet eerst om een id, jij wel?quote:
Ziek ventjequote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef Norro-tje het volgende:
toegegeven afgelopen zomer was 15 mijn dieptepunt, maar dat wist ik niet tot s'ochtens
Als ze eruit ziet als 14 - 16 kan je tenminste even vragen hoe oud (jong) ze is.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:20 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
als ik om 4 uur in de kroeg een leuk vrouwtje zie vraag ik niet eerst om een id, jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |