boek heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige film. Het boek is ook briljant.
Ik heb m'n eerste e-mails voor vandaag alweer de deur uit gedaan. Dus het is weer tijd om 'n rondje te lopen en daarbij even koffie te halen.
had je al aan het begin moeten maken toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:08 schreef Norro-tje het volgende:
pop ? die moet ik voor stage ook maken
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, er zit vast wel wat lekkers in voor tijdens de pauze
prima ideequote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga eens uitzoeken waar ik naartoe op vakantie wil
Plaatsen die ik afgelopen jaren al gehad heb zijn:quote:
Zuid-Frankrijk? Ga ik ook naar toe in de zomer.. mooi waterpark in de buurt v/d camping -_-quote:Op woensdag 13 december 2006 10:15 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Plaatsen die ik afgelopen jaren al gehad heb zijn:
London, Engeland
Praag, Tsjechie
Lloret de Mar, Spanje
Siofok, Hongarije
Budapest, Hongarije
Deze plaatsen vallen dus eigenlijk sowieso al af, hoewel Budapest qua vrouwen wel een paradijs leek![]()
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen hequote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
ik ga ff iets doen, urenstaat invullen enzo
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:24 schreef Norro-tje het volgende:
mijn kerstvakntie is reeds geboekt
groot gelijk heb je!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen he
[zeikmode]
*collega geeft 2 cv's.. "wil je deze even netjes maken enz"
*baas is de deur uit, collega gaat priveinternetten
* NrSiX] denkt, stik er maar in.. die cv's zijn niet klaar aan het eind v/d dag[/me]
[me=NrSiX vind zichzelf collegiaal![]()
[/zeikmode]
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben doorgekrast, snik, ik mis dit topic (en jullie uiteraard)
Niet om lullig te zijn, maar iets dergelijks is toch met 10 min klaar?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen he
[zeikmode]
*collega geeft 2 cv's.. "wil je deze even netjes maken enz"
*baas is de deur uit, collega gaat priveinternetten
* NrSiX denkt, stik er maar in.. die cv's zijn niet klaar aan het eind v/d dag][/me]
[me=NrSiX vind zichzelf collegiaal![]()
[/zeikmode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |