Open dan maar weerquote:
een heel klein beetje..... zaten echt vlak na elkaar. Ik zag dat de oude al 10 minuten dicht was, dus dacht: open ik even een nieuwe.quote:
ik zal de volgende keer wat langer wachtenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb altijd lang nodig om alle linkjes goed te posten
krijg ik die koffie nou eens?quote:
Staat klaar in de andere barquote:Op woensdag 13 december 2006 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
krijg ik die koffie nou eens?
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 09:06 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Gesloten Hools had een leuke titel.
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelenquote:Oud-voetbalinternational Cor van der Hart is overleden. Dat heeft zijn familie woensdag bekendgemaakt. Van der Hart was centrale verdediger bij Ajax, het Franse Lille en Fortuna 54 en kwam tot 44 interlands waarin hij tweemaal scoorde.
Na zijn actieve loopbaan werd Van der Hart trainer. In 1974 was hij assistent van Rinus Michels bij het wereldkampioenschap in Duitsland waar Nederland tweede werd. Van der Hart werd 78 jaar.
Mij zegt hij wel wat als trainer....Ajax, FC Amsterdam...misschien nog wel Telstar maar weet dat niet zeker !quote:Op woensdag 13 december 2006 09:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Cor van der Hart is overleden:
[..]
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelen
ik hoorde het op de radio. Bekende naam, maar daar bleef het dan ook bij bij mij.....quote:Op woensdag 13 december 2006 09:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Cor van der Hart is overleden:
[..]
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelen
Ik heb geen flauw idee hoe het spel werktquote:Op woensdag 13 december 2006 09:15 schreef Bjoro het volgende:
kom ik gisteren een vrij onschuldig topic tegen....
gezocht puzzelgame
ben ik uiteindelijk toch nog een uurtje of 2,5 aan het gamen geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |