110?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Alladin en Pearl Harbor
100 euro
dan kan ik ze morgenavond ophalen waar het voor jou het makkelijkst is.
27 excl. doen we het.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef MisterTata het volgende:
Marco Borsato Live in de Kuip - 10 euro
The Godfather Collection (NL Black editie) - 30 euro
Vraagprijs = nieuwprijs bol.com, dus bij deze 27 incl geboden
85 en afspreken.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef TheEagle het volgende:
Band Of Brothers Tinbox 6disc (R3 met eng subs) 25 euro
Schindler's List Giftset (NL R2) - 30 euro
The Longest Day Collectors Edition Met kaarten en filmcell (R2 zonder NL ondert) - 40 euro
Wat wil je hier voor hebben?
Sorry, echt te weinig. 27 excl. is mooi genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 10:25 schreef Siegfried het volgende:
Van God Los
A Knights Tale
The Davinci Code
Jay and Silent Bob Strike Back
Dogma
Mallrats
25 incl
Ja is goedquote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef slindenau het volgende:
# Das Boot California Classics (NL editie) - 10 euro
# Lawrence Of Arabia California Classics (NL editie) - 10 euro
# Robocop Trilogy (R2NL, 3 disc) - 25 euro
Voor die eerste twee de voorgestelde prijs van jezelf, en robocop wil ik wel overnemen voor 20 euro (nieuwprijs bij bol.com is 16 euro exc.)
Dus 46.20 inc. verzendkosten, lijkt je dat wat?
Voor 110 mag je ze wmb vanavond ophalen jaquote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Dat is goed, kan ik de dvd's eventueel vanavond al op komen halen?
Nils is een grote verpakking. Dat zou dan wel pakket worden...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Ohw ik zie net Nils Holgerson staan, Nils en Alice samen voor 15 ?
Waar dacht jij aan dan ?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nils is een grote verpakking. Dat zou dan wel pakket worden...
Omdat jij het bent en mijn vaste nummero uno koopster, delen we de verzendkosten afgerond naar beneden voor jou en de verpakking op mijn kosten. Komen we uit 18 euriesquote:
Nou dan lijkt me dat een dealquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat jij het bent en mijn vaste nummero uno koopster, delen we de verzendkosten afgerond naar beneden voor jou en de verpakking op mijn kosten. Komen we uit 18 euries.
Ik wil ze helaas niet los verkopen, tenzij ik animo krijg voor de andere delen. Dus ik kan het wel even op hold zettenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:08 schreef J_CDA het volgende:
Simpsons deel 4 en 5 wil ik wel!
Doen we. Mail me maar naar Dizer@fok.nl of fok@dizer.nl zoek maar uit, jouw feestjequote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jarhead (R3 of zo, vage bootleg onbekend, 2disc slipcover) - 10 euro
Blade Trilogy - 20 euro
¤ 34,- incl.?
ok DAN houd ik het topic in de gaten!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil ze helaas niet los verkopen, tenzij ik animo krijg voor de andere delen. Dus ik kan het wel even op hold zetten.
Hoi RN. Ik doe helaas niet aan ruilen. Ik heb juist genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef RijstNatie het volgende:
The brothers grimm
Lucky number slevin
Slither
Jarhead
Evil dead 2
45 euro incl verzenden?
doe je ook aan ruilen? (ps2 games, dvd's etc... )
Klopt, ik wil ook overschakelen naar die versie. Jammer hoe de DVD uitgevers ervoor zorgen dat je een hekel gaat krijgen aan steelbooks. Maak er te veel van zodat de luxe ervan komt te vervallenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:30 schreef RijstNatie het volgende:
Slither & Lucky number slevin kan mooi in 1 envelop voor 20 euro incl?
het is jammer dat je van slither de 2disc hebt, want de 1disc is gewoon een filmpakker voor 5euro..
hoger als 21 incl ga ik niet, sorryquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, ik wil ook overschakelen naar die versie. Jammer hoe de DVD uitgevers ervoor zorgen dat je een hekel gaat krijgen aan steelbooks. Maak er te veel van zodat de luxe ervan komt te vervallen.
.
22 incl hebben we deal. Ik verstuur het danmet bubbeltjes envelope.
Lucky en Slither zijn beiden maar 1x bekeken.
Hmm. Ik wacht dan nog even af. Omdat het echt splinternieuwe dvd's zijn. Ik laat het nog weten later. Ik weet je wel te vindenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hoger als 21 incl ga ik niet, sorry
doe jij je bubbeltjes enveloppen niet recyclen
En al opgehaald. Toffe Gozer! Supersnel geregeldquote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Dat is goed, kan ik de dvd's eventueel vanavond al op komen halen?
Ze moeten zeker met pakketpost hequote:Op woensdag 13 december 2006 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
27 excl. doen we het.
DVD's van Godfather zijn nooit afgespeeld.
27 incl.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef Tamarinde het volgende:
# Chasing Amy
# Jay and Silent Bob Strike Back
# Dogma
# Mallrats
# Clercks!
25 incl
Jij hebt zeker nog nooit wat van Dizer gekochtquote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Tamarinde het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel met liefde inpakken!
Altijdquote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Tamarinde het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel met liefde inpakken!
Verzondenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Altijd
Mail maar naar dizer@fok.nl.
Topquote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef Shogo het volgende:
Mail is gestuurd voor
Evil Dead 2: The Book Of The Dead 2 (R0 zonder ondertiteling) 15 euro
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Ze moeten zeker met pakketpost he, ik ben toevallig volgende week vrijdag in A'dam (bijna gehele dag, maar iig rond 3 uur in het AMC) is dat misschien een optie? Dan neem ik ze voor 27 euro van je over.
Mail in profiel als je akkoord bent(edit: en anders hoor ik graag tegenbod/afspraak
)
quote:
Sorry, over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Sorry, over het hoofd gezien
Ik moet vrijdag werken. Dat gaat vrees ik niet lukken.
Ik ben wel de zaterdag in Amsterdam. Of Dinsdag....
Weet ik niet. Heb het topic net 1 dag online staanquote:Op donderdag 14 december 2006 17:03 schreef RijstNatie het volgende:
hoe lang ga je wachten? ik heb namelijk wel weer eens zin om een nieuwe film te zien
Hahaha, lastig dat quotenquote:
Vooruitquote:Op donderdag 14 december 2006 19:10 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Hahaha, lastig dat quoten.
Mijn voorstel is om de verzendkosten te delen: bied bij deze 31 incl.![]()
21,50quote:Op donderdag 14 december 2006 17:03 schreef RijstNatie het volgende:
hoe lang ga je wachten? ik heb namelijk wel weer eens zin om een nieuwe film te zien
Geld al overgemaakt, en je hebt mailquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooruit.
Mail me maar naar fok@dizer.nl
Whehe, je had mijn gegevens nogquote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Geld al overgemaakt, en je hebt mail.
Is dat de nieuwe?quote:The Davinci Code - 7 euro
Ik ken geen oude DaVinci Codequote:Op donderdag 14 december 2006 23:03 schreef Bond het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe?
En waar is het zoal op te halen? (aangezien veel niet wordt verzonden)
28 incl en we hebben een dealquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:45 schreef dabrat het volgende:
hoi wil wel de LOTR box met beeldje van je overnemen voor de gevraagde prijs incl verzending.
thanx
mail me naar: dizer@fok.nlquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:40 schreef dabrat het volgende:
is goed waar moet ik het geld naartoe sturen?
Dag meneer J_CDA.quote:Op zondag 17 december 2006 01:31 schreef J_CDA het volgende:
Dag meneer Dizer.
Wil je de simpsons boxen al seperaat verkopen?
quote:Op zondag 17 december 2006 01:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dag meneer J_CDA.
Helaas wil ik dat nog steeds niet.
Die heb ik nog steeds jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb je Band Of Brothers nog?
Zoja, veeeel interesse.
quote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef slindenau het volgende:
En hoe zit het bij mij...heb je het geld al ontvangen?
Ik heb alleen van de volgende mensen het geld ontvangen:quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef RijstNatie het volgende:
heb je mijn dvd's al opgestuurd?
Mail terugquote:
Alcohol is een goed excuusquote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geld is overgemaakt Dizer. Duurde ff wat langer omdat ik of geen tijd heb of onder invloed van alcohol was![]()
alleen deel 1 is goed!quote:Op maandag 18 december 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alcohol is een goed excuus.
Ik heb een keer onder invloed van alcohol de hele serie van Highlander gekocht voor 100+ euro.
Een paar dagen later met de post... ik.. WTFWaarom heb ik dat gedaan.. zo leuk vind ik de serie nou ook niet
![]()
!
Alsquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef qu63 het volgende:
Band Of Brothers Tinbox 6disc (R3 met eng subs) 25 euro
Dealtje Diz?
geen antwoord geeft, dan komt het wel goedquote:Op zondag 17 december 2006 22:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb je Band Of Brothers nog?
Zoja, veeeel interesse.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als
[..]
geen antwoord geeft, dan komt het wel goed. Anders is het oneerlijk..
.
Lucky number slevin is verkocht.quote:Op maandag 18 december 2006 16:00 schreef beeneh het volgende:
Seven (R1 engelse subs 2disc digipack) - 8 euro
Lucky Number Slevin (NL versie 2 disc digipack) - 12 euro
Shouf Shouf Habibi - 5 euro
Munich - 10 euro
Crouching Toger Hidden Dragon - 5 euro
40euro,
+ verzend is 46,20 euro's geboden!
email is benjamin @ m'nusername .nl
incl of excl?quote:Op maandag 18 december 2006 14:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Bied ik derhalve 27.50.
Allemaal verstuurd voor zessenquote:Op maandag 18 december 2006 08:45 schreef Dizer het volgende:
Ik heb alleen van de volgende mensen het geld ontvangen:Tamarinde Nonneke Slindenau Shogo MisterTata
zekers!quote:Op maandag 18 december 2006 17:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lucky number slevin is verkocht.
28+4(verzenden)= 32 incl.
(verzenden is dan goedkoper)
deal?
7 euro incl verzenden danquote:Op donderdag 14 december 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
Ik ken geen oude DaVinci Code. Dus de nieuwe 1 disc editie ja
.
Nee sorry. DVD is gesealed en nooit bekeken. Plus de verzendkosten zijn 2 euro.quote:
Ik heb het vandaag binnengekregenquote:Op dinsdag 19 december 2006 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
mijn geld nog steeds niet gestort op je rekening?
lucky number 7 & Slither... 21,50 euro
En terugquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:09 schreef beeneh het volgende:
Mailtje gestuurd!
Ik heb het toch gekochtquote:
Ja he? Grappig is dat. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 december 2006 00:56 schreef slindenau het volgende:
Zo, alles uitgepakt en op de foto gezet...heel netjes. En ook bedankt voor het mooie TNT doosje![]()
.
En die Robocop is wel het allervreemste digipack, ik raakte de weg helemaal kwijt met al die kanten waarin die open kan klappen.
Bedankt Dizer.
Yes. Die is binnenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:14 schreef beeneh het volgende:
Je moneyz al binnen?
Q, ik hoor niet echt wat van die andere user.quote:
25 incl. verz.?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Q, ik hoor niet echt wat van die andere user.
Noem maar een prijs.
Zoals ik al eerder had gezegd, zaterdag verstuur ik zequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:38 schreef RijstNatie het volgende:
zijn me dvd;s al verstuurd?
Yes. En ik ga het zo op de post doen, want je geld heb ik al binnenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DWierenga het volgende:
Hey! had je mn mail nog Dizer?
geld overgemaakt!quote:
he, das best makkelijk jaquote:
Het is prima hoor, maar dan komt er wel 2 euro verzendkosten bij, is dat ok?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Dizer,
ik graag dit: Aviator steelbook (NL editie met deukje achterkant) 7 euro van je kopen voor de vraagprijs. Alleen ik kan geen andere dvd's vinden bij je aanbod die ik graag zou willen hebben (en zelf nog niet heb)
Dat is prima hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is prima hoor, maar dan komt er wel 2 euro verzendkosten bij, is dat ok?
Sommige mensen stoppen met hun verzameling/hobby's.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:39 schreef Setambre het volgende:
Kerel zonde man zoveel mooie edities, waarom gaan ze weg?
30 euro excl verzenden voor beiden dvd's vind ik prima.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Zou graag je tinbox-On the frontline (Donald Duck) willen hebben.
25 euro?
evt ook brother bear erbij...
quote:
Je mag ook je geld terug als je niet kan wachten. Zoals ik al zei, je geld had ik heel laat binnen, en er zat kerst tussen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef RijstNatie het volgende:
zijn me dvd's al verzonden, zo ja wanneer?
ik heb nog steeds niks ontvangen en je hebt mijn geld al minsten 8 dagen
Nee, omdat het postkantoor dicht was. Ik zou ze zaterdag verzenden, zoals ik al 3x eerder heb verteld, maar later in het topic zoals je kan teruglezen.... was het postkantoor dicht. Kennelijk vieren zij eerder kerst.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
ja maar zijn ze nu verzonden dan ofniet?
30 incl?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
Even snel vanuit mijn werk..
[..]
30 euro excl verzenden voor beiden dvd's vind ik prima..
Hoi Morpheus, je bent niet lullig bezig, je hebt alle recht daarvoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Dizer,
Ik wil niet lullig overkomen hoor maar hoe is het mijn pakketje? Heb je die al verstuurd?
Nee sorry, dat is me echt te weinig. De verzendkosten zijn 6.20 en dat is me te veel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:42 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
30 incl?
Anders alleen Donald Duck,die wil ik zowiezo(ps: waar gekocht? Je ziet em weinig )
Ok geen probleem. Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Morpheus, je bent niet lullig bezig, je hebt alle recht daarvoor.
Helaas heb ik geen enkele dag, ochtend of middag vrij gekregen van mijn werk om naar het postkantoor te gaan. Mijn excuses daarvoor. Morgen en overmorgen ben ik vrij en zal ik morgen voor je op de post doen.
Nogmaals excuses.
* Automatic_Rock gaat bij de brievenbus zittenquote:
22 incl. Verzendkosten zijn 6,20 en de verpakking is ook bijna 2 euro. Anders houd ik niks meer overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef DarkMavis het volgende:
Battleground Vietnam Docu (R1 tinbox very rare - 5dic) 20 euro
20 euro incl.
Engelse subs heb ik niet kunnen ontdekken..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef Dizer het volgende:Band Of Brothers Tinbox 6disc (R3 met eng subs) 25 euro
Mwah, heb het zelf nog gekeken met... Ik zou het zweren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Engelse subs heb ik niet kunnen ontdekken..
hmz, morgen nog maar eens goed kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah, heb het zelf nog gekeken met... Ik zou het zweren...
No problemquote:Op maandag 8 januari 2007 22:07 schreef DWierenga het volgende:
Je hebt heel wat mensen in huis hier blij gemaakt met Will&Gracenogmaals super thnx
Maar dat zijn ze allemaalquote:
Mijn naam is geen DeSieverquote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef schvvmert het volgende:
@ Dizer. In zo'n lang topic alles perfect regelen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |