Ik heb het toch gekochtquote:
Ja he? Grappig is dat. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 december 2006 00:56 schreef slindenau het volgende:
Zo, alles uitgepakt en op de foto gezet...heel netjes. En ook bedankt voor het mooie TNT doosje![]()
.
En die Robocop is wel het allervreemste digipack, ik raakte de weg helemaal kwijt met al die kanten waarin die open kan klappen.
Bedankt Dizer.
Yes. Die is binnenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:14 schreef beeneh het volgende:
Je moneyz al binnen?
Q, ik hoor niet echt wat van die andere user.quote:
25 incl. verz.?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Q, ik hoor niet echt wat van die andere user.
Noem maar een prijs.
Zoals ik al eerder had gezegd, zaterdag verstuur ik zequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:38 schreef RijstNatie het volgende:
zijn me dvd;s al verstuurd?
Yes. En ik ga het zo op de post doen, want je geld heb ik al binnenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DWierenga het volgende:
Hey! had je mn mail nog Dizer?
geld overgemaakt!quote:
he, das best makkelijk jaquote:
Het is prima hoor, maar dan komt er wel 2 euro verzendkosten bij, is dat ok?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Dizer,
ik graag dit: Aviator steelbook (NL editie met deukje achterkant) 7 euro van je kopen voor de vraagprijs. Alleen ik kan geen andere dvd's vinden bij je aanbod die ik graag zou willen hebben (en zelf nog niet heb)
Dat is prima hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is prima hoor, maar dan komt er wel 2 euro verzendkosten bij, is dat ok?
Sommige mensen stoppen met hun verzameling/hobby's.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:39 schreef Setambre het volgende:
Kerel zonde man zoveel mooie edities, waarom gaan ze weg?
30 euro excl verzenden voor beiden dvd's vind ik prima.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Zou graag je tinbox-On the frontline (Donald Duck) willen hebben.
25 euro?
evt ook brother bear erbij...
quote:
Je mag ook je geld terug als je niet kan wachten. Zoals ik al zei, je geld had ik heel laat binnen, en er zat kerst tussen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef RijstNatie het volgende:
zijn me dvd's al verzonden, zo ja wanneer?
ik heb nog steeds niks ontvangen en je hebt mijn geld al minsten 8 dagen
Nee, omdat het postkantoor dicht was. Ik zou ze zaterdag verzenden, zoals ik al 3x eerder heb verteld, maar later in het topic zoals je kan teruglezen.... was het postkantoor dicht. Kennelijk vieren zij eerder kerst.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
ja maar zijn ze nu verzonden dan ofniet?
30 incl?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
Even snel vanuit mijn werk..
[..]
30 euro excl verzenden voor beiden dvd's vind ik prima..
Hoi Morpheus, je bent niet lullig bezig, je hebt alle recht daarvoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Dizer,
Ik wil niet lullig overkomen hoor maar hoe is het mijn pakketje? Heb je die al verstuurd?
Nee sorry, dat is me echt te weinig. De verzendkosten zijn 6.20 en dat is me te veel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:42 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
30 incl?
Anders alleen Donald Duck,die wil ik zowiezo(ps: waar gekocht? Je ziet em weinig )
Ok geen probleem. Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Morpheus, je bent niet lullig bezig, je hebt alle recht daarvoor.
Helaas heb ik geen enkele dag, ochtend of middag vrij gekregen van mijn werk om naar het postkantoor te gaan. Mijn excuses daarvoor. Morgen en overmorgen ben ik vrij en zal ik morgen voor je op de post doen.
Nogmaals excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |