En je buurman had er de kracht niet meer voor?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
Lindenbergh
[..]
ik had een poliep op mijn stembanden
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere eerste goal, en Charisteas let goed op en kopt hem ongenadig binnen!
Nu overdrijf je een beetjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
Owjah, even wat anders.
Griek kan cult worden in De Kuip.
Daar was de bilridder weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:08 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....
precies, zal blij zijn als Drenthe weer terug isquote:Op donderdag 14 december 2006 09:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.
Nopes.quote:
Ik ben ook wel blij met hem zoals ie gisteren (en tegen Blackburn) speelde, maar dat is maar bij vlagen. Als ie dit in de competitie nou ook wat meer laat zien...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes.
Hij sleurt en werkt en sinds gister zelfs schoten op het goal.
Als'ie nu nog vaker gaat scoren durf ik zelfs een vergelijking met Kiprich te maken, al zijn het compleet andere spitsen (wel allebei lelijk als de nacht).
Zo.. Kom maar op met die emmer met stront![]()
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
je kan idd niet zeggen dat ie niet hard werkt
Ik zat op JJ.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar zat je?
Bij ons kwam toch wel, gedurende de match, redelijk wat geluid af.. Meen ik mij te herinneren
De Guzman heeft ook voldoende rust in z'n spel hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Chadi het volgende:
Wat me opviel bij Feyenoord is dat de ex spelers van PSV en Ajax de enige spelers waren die aan de bal rustig waren. Voor de rest allemaal paniekerig. Die ghray blinkt daar gewoon uit ...
Zeker! was ook goed bezig met coachen in het veld.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef Maikalo het volgende:
Ik vond Vlaar echt goed spelen voor iemand die nog maar een halve wedstrijd heeft gespeeld!![]()
op gele zijde was het wel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 10:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zat op JJ.
Vond de sfeer echt niet zo super als iedereen hier zegt. Tegen Sofia daar was een goede sfeer maar gisteren![]()
Dat zou, in principe, juist extra toevoegen aan het cultverhaalquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.
Een ex-jood die cult wordt in Rotterdam geloof ik niet zo in.
Dat kwam zeker niet zo over, ja alleen als er gescoord werd, werd er wat gezongen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op gele zijde was het wel goed
Klopt maar wat Steve_I zegt is natuurlijk ook wel waar. Er wordt de laatste tijd wel erg veel van hem gevraagd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef Maikalo het volgende:
Ik ben vast niet de enige als ik zeg dat ik 90 min mezelf heb zitten ergeren aan Greene. Vorig jaar was 'ie goed bezig, maar nu is het echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |