Feyenoord moet hem halenquote:Wilhelmsson: “Ik ben zelfs bereid om in te leveren”
Het avontuurtje van Wilhelmsson naar Nantes lijkt voorbij. De Zweed zijn dagen zijn er, volgens de Franse krant L'Equipe, geteld. “Terugkeren naar Anderlecht? Waarom niet?", reageert Christian Wilhelmsson”
"Het hoeft nu niet, het kan ook binnen drie of vier jaar. Anderlecht is de ploeg van mijn hart. Ik zou bereid zijn in te leveren op mijn loon om er opnieuw te gaan spelen. Maar voor alle duidelijkheid: er zijn nog geen contacten geweest, neen.'' Wilhelmsson had bij Nantes één van de zwaarste contracten, toch sprokkelde het maar 13 punten in 17 matchen.
Wilhelmsson: “In verschillende gesprekken die ik met de club heb gehad, heb ik nog niet letterlijk te horen gekregen dat ik moet vertrekken. Het is de club die over mijn lot beslist, maar ik hou alle mogelijkheden open."
Met Gyan als gebedsleider?quote:
boer dat je dat bereiktquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, Konterman. Heeft toch niks te doen daar bij TV Oost![]()
juistquote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef BiMeWet het volgende:
Nieuw stadion
Lees maar twee topics terug, de kuip kan nog mee tot 2050.
Nieuw stadion
niemand, stadion komt er gewoon.. maar relaxt joh...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
juist
alleen wie gaat ze dat aan het verstand brengen?
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.
wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.
Wat heb jij gesnoven mafkees?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
Ja, geld hebben we genoeg. Net als status... Fuck het nieuwe stadion!
Hersenloze. De Kuip is sterk aan het verouderen tov andere stadion, b]het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.[/b] Hierdoor minder aanzien, minder sponsoren, minder geld.
Ga je vanavond niet dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga écht niet in een half leeg stadion zitten
Oke, ik ga niet elke twee weken in een halfleeg stadion zitten. Zeker niet als er eeen stadion is waar dat niet hoeft, wat bij de club hoort.quote:
Na 3 wedstrijden.quote:Léonard mag weg bij Feyenoord
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 13 december om 09:20
In verklaringen aan Sporza heeft Philippe Léonard aangegeven zo snel mogelijk bij Feyenoord te willen vertrekken. De 32-jarige linksback werd in augustus aangetrokken door de Rotterdammers, maar kwam niet verder dan twee competitieduels en één optreden in het toernooi om de UEFA Cup.
"Sportief directeur Peter Bosz heeft me nu toestemming gegeven om een andere club te zoeken. De tactiek van Feyenoord ligt me niet”, bevestigt Léonard. “Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking”, aldus de 26-voudig Belgisch international.
Léonard wil bovendien niet dat zijn interlandcarrière gevaar loopt. “Mijn toekomst als Rode Duivel hangt aan een zijden draadje, maar ik zou graag in beeld blijven.”
De verdediger stond in het verleden op de loonlijst bij Standard Luik, AS Monaco en Olympique Nice. Voor de ploeg uit Luik, zijn geboortestad, kwam hij in totaal zes seizoenen uit.
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......quote:
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef Steve_I. het volgende:
Iknog steeds op het idee van een nieuw stadion in ruil voor
De Kuip
![]()
Maar als het dan 'moet', is een Cabrio-dak wel mooi, mits het in principe altijd open blijft, ook bij slecht weer. Bied je alleen wel de extra zekerheid tijdens andere evenementen waar de organisatoren mogelijkheid tot droog zitten eisen. Het zou ook wel vernieuwend zijn, net alsDe Kuip
was....
hij heeft wel gelijk nuquote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!
Wiie herinnert zichKuijt
nog, die in de stromende regen nog urenlang handtekeningen uitdeelde? Dát is Feyenoord.
Ik wil geen ranzig kenkerdak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |