wansmaak? we hebben tenminste niks te compenseren met "stoere" "true" metalgitaren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef imported_sphinx het volgende:
man, wat een wansmaak hebben jullie(en nee, niet zeuren over zwarte puntige gitaren. daar staan tenminste geen bloemetjes op)
True that.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:04 schreef Maaark het volgende:
[..]
wansmaak? we hebben tenminste niks te compenseren met "stoere" "true" metalgitaren.![]()
ik compenseer er niks mee, en het gaat er ook niet om of het true is. maar blauwe bloemetjes strats zijn gewoon fout, maar dan niet fout op een manier die het grappig maakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:04 schreef Maaark het volgende:
[..]
wansmaak? we hebben tenminste niks te compenseren met "stoere" "true" metalgitaren.![]()
Een kammeraad van me heeft diequote:
Hmm, is dat postitef?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Omg TeleluvR, je adres, NU. (ik ga vanavond inbreken)
Ech wel! Wees niet zo bang om je mannelijkheid te laten zien!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik compenseer er niks mee, en het gaat er ook niet om of het true is. maar blauwe bloemetjes strats zijn gewoon fout, maar dan niet fout op een manier die het grappig maakt.
dude!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik compenseer er niks mee, en het gaat er ook niet om of het true is. maar blauwe bloemetjes strats zijn gewoon fout, maar dan niet fout op een manier die het grappig maakt.
Zeg, is oproepen tot exhibitionisme echt een goed idee?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ech wel! Wees niet zo bang om je mannelijkheid te laten zien!!!
Knap hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wow. Net toen ik dacht dat dat canongebeuren me de strot uit kwam. Prachtige techniek en het is daadwerkelijk origineel.
Maare. Wat een sjonnie
LOL in de reacties: "Give it another year, you'll be better than Herman Li." Deze gozer speelt Herman Li er tien keer uit. Herman Li zuigt.
Wat er speciaal aan is? Ik zou zeggen; Ga het nummer maar eens spelenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Knap hoor
Maar wat is er zo speciaal aan? Moeilijk stuk waarbij zo'n beetje alle technieken zoniet tegelijkertijd gebruikt worden?
Dat zie je helemaal goed!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een zwarte gitaar is mooi, maar zie ik dat goed? Zijn dat vleermuizen op de tonen?![]()
Mooi hé!quote:
Mwaquote:
prutserquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:15 schreef Shedfire het volgende:
Jan Akkerman
Fender Stratocasterquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben meer van de 'klassieke' elektrische gitaren.
zoals strats?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben meer van de 'klassieke' elektrische gitaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |