Jawel, maar niet voor zwaarder dan 10 watt. Hooguit 20.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb ook nog een 10W versterker staan, kan ik daar de speaker uitslopen (wat ik liever niet doe)
of die op een andere manier gebruiken?
Wat is eigenlijk precies het verschil? Ik had daar laatst een discussie met iemand over, die zei dat het niks uitmaakte. Maar dat klopt volgens mij niet..quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
Niet alle speakers zijn er geschikt voor. Voor een goed geluid moet je gitaar/PA speakers hebben, geen HI-fi speakers.
Gitaar/PA speakers hebben een hoger rendement en kunnen meer vermogen aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies het verschil? Ik had daar laatst een discussie met iemand over, die zei dat het niks uitmaakte. Maar dat klopt volgens mij niet..
Die canon rocks verdienen te sterven.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
The NEW Canon Rock!
Geen Jerry C deze keer, een andere. Met een handvatgitaar![]()
En dat hoofd![]()
Nee, klopt, dat heb ik wel eens gehoord, maar ik dacht dat dat vooral kwam door de hifi-versterker, en niet zozeer door de speakers. Maar een 30 watt hi-fi speaker is dus niet hetzelfde als een 30 watt PA / gitaarspeaker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gitaar/PA speakers hebben een hoger rendement en kunnen meer vermogen aan.
Ook kwa sound is het heel anders. Jank bijvoorbeeld je gitaar maar eens via je stereo
Gewoon niet geschikt voor.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:13 schreef ibaneX het volgende:
een pa speaker heefd een stuggere ophanging , omdat bij gitaar en bas sterker volume vershillen zijn kan een hifi(slappe ophanging) scheuren
Wow. Net toen ik dacht dat dat canongebeuren me de strot uit kwam. Prachtige techniek en het is daadwerkelijk origineel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
The NEW Canon Rock!
Geen Jerry C deze keer, een andere. Met een handvatgitaar![]()
En dat hoofd![]()
Dat deed het bij mij al ten tijden van Vader Jacob (met uiteraard alle respect aan de vaste poster van die naam).quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Net toen ik dacht dat dat canongebeuren me de strot uit kwam.
Hij heeft wel talent voor een sjonnie van 13.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wow. Net toen ik dacht dat dat canongebeuren me de strot uit kwam. Prachtige techniek en het is daadwerkelijk origineel.
Maare. Wat een sjonnie
LOL in de reacties: "Give it another year, you'll be better than Herman Li." Deze gozer speelt Herman Li er tien keer uit. Herman Li zuigt.
Ik kan het niet en ik denk dat ik niet de enige hier ben die het niet kanquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft wel talent voor een sjonnie van 13.![]()
Haha wtf.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=f2qY_Rn_qKs
Herman Li
(het gerucht gaat dat ze dronken waren)
Doe maar niet ook, is niet goed voor je zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga lekker die filmpjes helemaal niet kijken.
ik weet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Doe maar niet ook, is niet goed voor je zelfvertrouwen![]()
Nu wel...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |