72% nitraat, 24% koolstof en 4% zwavel.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor ontsteking gebruik je?
De eerste vraag die gesteld moet worden is natuurlijk: waarom wil je deze aarde verlaten?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef JAM het volgende:
Ik probeer nu al drie uur een ruimteschip te bouwen om van deze planeet af te komen, maar 't wil niet echt vlotten. Tips?
Of mythbusters... het is immers een technisch plan dat ik heb bedacht.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef dwerg het volgende:
Scrapheap Challenge met JAM.
Waar kijken we naar?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Lienekien het volgende:
Dwerg kijkt alleen maar voor de meiskes.
Maar niet origineel.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:34 schreef JAM het volgende:
Nu net las ik ergens anders: "En ik kakte, uit mijn eigenste reet, een grote drol van stront." Dat vind ik dan wel weer aardig gevonden.
Nee, dat weet ik. Dat is toch van dat Sinterklaasverhaal?quote:
Van Gerard Reve.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Dat is toch van dat Sinterklaasverhaal?
Weet jij nog wat het eerste boek was dat je uit eigen beweging hebt gelezen, Lienekien? Zeg maar, zonder dat je dat werd aangeraden of opgedrongen?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben ermee grootgebracht, JAM.
Dat eet ik nog steeds. Die fruitpotjes zijn gewoon verdomd lekker.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef dwerg het volgende:
Ik kreeg Olvarit.
Ik heb pijn in mijn zij van het lachen, dwerg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef dwerg het volgende:
Ik kreeg Olvarit.
Nee, dat weet ik niet. Ik kan wel doen alsof ik het wel weet en dan een interessante titel noemen, maar ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Weet jij nog wat het eerste boek was dat je uit eigen beweging hebt gelezen, Lienekien? Zeg maar, zonder dat je dat werd aangeraden of opgedrongen?
Ik hoop dat ik cynisme bespeur. Anders sorry.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb pijn in mijn zij van het lachen, dwerg.
Die moest ik drie keer lezen. En ik snap het nog niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik cynisme bespeur. Anders sorry.
Zoals dat voor veel dingen in het leven geldt!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef dwerg het volgende:
Bedankt.
't Is een kwestie van veel afkijken bij anderen en blijven oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |