dacht ik ook,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Dat is een vent toch
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Amanda LePore is niet menselijk meer.
[afbeelding]
Ik dacht serieus dat hij op die tweede foto naast een opblaaspop stond!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gene Simmons (zanger Amerikaanse hardrockband KISS) voor en na zijn oogoperatie met Amanda Lepore.
Bij hem is de operatie geslaagd, bij 'het' duidelijk niet...
is die bovenste, feestende meisjes, wel echt!!????quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jenna Jameson gaat aardig richting de eerste dame...
[afbeelding]
Van alle mislukkingen vind ik haar er nog het minst mislukt uitzien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Silvstedt gaat de kant van Amanda Lepore op...
[afbeelding]
ook haar hand verraadt hoe oud ze werkelijk is...
[afbeelding]
Kijk naar haar handen, ZO lelijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amanda Lepore is inderdaad een omgebouwde vent. Volledig omgebouwd dan he, ook het zaakje eraf gehaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Dat is een vent toch
Ziehier...quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Amanda Lepore is inderdaad een omgebouwde vent. Volledig omgebouwd dan he, ook het zaakje eraf gehakt
Bizarquote:
Tuurlijk niet typisch. Ze is toch als man geboren, en daar horen mannelijke gezichtstrekken bij: kaken, langer hoofd enz. Dat kun je lang niet altijd verbouwen met plastische chirurgie.quote:Op zondag 9 september 2007 13:48 schreef Samson het volgende:
[..]
BizarTypisch dat je trouwens gewoon altijd blijft zien dat het eigenlijk een man is
![]()
Volgens Wiki is ze 32?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van IMDBquote:Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef Aventura het volgende:
Of jullie kunnen niet rekenen of ik zie iets over het hoofd. Ik zie nergens een geboortejaar eerder dan 1974 of 1975 volgens andere bronnen.
We hadden het over miss Silvstedtquote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Van IMDB
Date of Birth
5 December 1967, Cedar Grove, New Jersey, USA
Birth Name
Armand Lepore
Trivia
Acclaimed photographer David LaChapelle calls Amanda his "muse". Amanda's photos with David have appeared in magazines all over the world. Is an omni-present NYC night-club personality. Is transgendered.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
We hadden het over miss Silvstedt
je ziet niet iets vreemds aan haar ogen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb een hekel aan plastisch, maar wat is er mis met Sharon Stone? Ze ziet er prachtig uit!
Waar zie jij een tattooquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Empathologica het volgende:
Wat staat er nu op d'r tattoo?
Ik lees iets als 'I'm not afval'
* Empathologica zet bril op.
"i'm not afraid"... dat maak ik er van. Of het ook klopt, weet ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Empathologica het volgende:
Wat staat er nu op d'r tattoo?
Ik lees iets als 'I'm not afval'
* Empathologica zet bril op.
Edit; gaat dus over die tattoo van Jenna Jameson, zat per ongeluk op pagina 5
Oh mijn god, die rechter, die KAN gewoon niet echt zijn.quote:
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[afbeelding]
Lijkt op die pamela peaks.![]()
Het is trouwens leah remini, van king of queens.
Wow Sh*t! Die wil je ook niet in het donker tegenkomen op straat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:34 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pamela Peaks
[afbeelding]
Houston
Pr0n 'sterren'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |