jullie hebben nog nooit van sarcasme gehoord, natuurlijk is dit niet serieus , ik bedoel alleen maar te zeggen hoe debiel sommige celebs zijn en de meest belachelijke methoden aangrijpen om er mooier op te worden. Botox is ook een ernstig gevaarlijke bacterie toch spuiten veel mensen het in hun lichaam in veel te grote hoeveelheden.quote:
Ze lijkt alleen maar ouder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:25 schreef Hillstone het volgende:
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_9308d.jpg]afbeelding][/URL]
Christina Applegate
Hoe KON ze!
Zo zonde..![]()
gatverdammequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam willen dat je mond er als een ontstoken vagina uitziet? Ik weet niet wie dit zijn maar de foto is van een of andere Hollywood-party.
[afbeelding]
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:47 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jullie hebben nog nooit van sarcasme gehoord, natuurlijk is dit niet serieus , ik bedoel alleen maar te zeggen hoe debiel sommige celebs zijn en de meest belachelijke methoden aangrijpen om er mooier op te worden. Botox is ook een ernstig gevaarlijke bacterie toch spuiten veel mensen het in hun lichaam in veel te grote hoeveelheden.
ik ben geen dom wijf ik ben n sarcastisch wijf![]()
Ergo, redelijk lomp om Kylie Minogue hier tussen te zetten omdat ze niet door plastische chirurgie verspookt is. Kanker, Chemo en alle bijkomende zooi heeft behoorlijk wat invloed op je uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor.
Celebs doen alles om er zogenaamd beter uit te zien.
Na haar chemo ziet Kylie er beter uit.
--> celebs zouden zelfs chemo ondergaan om er beter uit te zien.
thanx!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor.
Celebs doen alles om er zogenaamd beter uit te zien.
Na haar chemo ziet Kylie er beter uit.
--> celebs zouden zelfs chemo ondergaan om er beter uit te zien.
Ik snapte hem ook, maar ik vond het gewoon een lompe opmerkingquote:
Whehe, jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:15 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Beckham en haar eigen voetballen.
[afbeelding]
quote:Britten verbazen zich over Beckhams borsten
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 5 juli 2007 @ 15:52
ShowbizzHeel Groot-Brittannië is van slag wegens de boezemmaat van Spice Girl Victoria Beckham. Heeft ze nou maatje 70 B, zoals ze zelf beweert, of zijn ze groter? De Engelsen zijn er in rep en roer over, beweert De Telegraaf althans.
Velen vermoeden dat de 33-jarige Beckham haar borsten flink heeft laten opvullen. Ze verscheen in kleding waarbij haar bolle borsten bijna uit haar strakke topje plopten.
''Als zij maatje B heeft, ben ik David Beckhams tweelingbroer'', ''Ze zijn gewoon enorm opgepusht'' en ''Ze kiepert bijna voorover''. Deze reacties stonden te lezen in een Britse krant. Boze tongen beweren overigens dat de borsten van Posh Spice al in 1999, na de geboorte van haar eerste zoon, onder het mes zijn gegaan.
Ah, u is ook slachtoffer van een mislukte plastische ingreep?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:29 schreef Stabdogg het volgende:
hahahaha wtf als deze foto's niet gefotoshopt zijn dan is dit ZIEK.
ZIEK ZIEK ZIEK.
Wat een aardslelijke gedrochten, mijn zak hangt op dit moment bij mijn knieën.
Onbegrijpelijk. En dan staat ze thuis bijvoorbeeld zo'n foto te bekijken, en wat denkt ze dan? Ah, wat zie ik er goed uit? Haar borsten zien er zo toch helemaal niet meer als borsten uit. Het is gewoon lelijk. Maar zij zal er dan toch wel anders over denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:15 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Beckham en haar eigen voetballen.
[afbeelding]
Daar is een psychologische term voor, dat je jezelf niet zo ziet als anderen je zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. En dan staat ze thuis bijvoorbeeld zo'n foto te bekijken, en wat denkt ze dan? Ah, wat zie ik er goed uit? Haar borsten zien er zo toch helemaal niet meer als borsten uit. Het is gewoon lelijk. Maar zij zal er dan toch wel anders over denken![]()
Ziende blind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar is een psychologische term voor, dat je jezelf niet zo ziet als anderen je zien![]()
Zijn dat niet Donnatella en dochter Versace?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam willen dat je mond er als een ontstoken vagina uitziet? Ik weet niet wie dit zijn maar de foto is van een of andere Hollywood-party.
[afbeelding]
Nee Donna heeft een veel oudere kop en dr dochter is (nog) niet verbouwdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zijn dat niet Donnatella en dochter Versace?
Deze is ook iewlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Donna heeft een veel oudere kop en dr dochter is (nog) niet verbouwdZe heeft of had alleen wel anorexia.
[afbeelding]
Nog een leukequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:24 schreef Malahide het volgende:
Misschien is ze al eens langsgekomen maar dit is toch ook wel![]()
![]()
Victoria Principal als Pamela Ewing in Dallas
[afbeelding]
Victoria Principal een paar jaartjes later
[afbeelding]
Dat kun je geen normaal oud worden meer noemen, da's knip- en plakwerk.
57... ze lijkt minstens 10 jaar ouder i.m.o.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
die was toch ooit getrouwd met een plastisch chirurg?
t is in elk geval wel te zien dat hij flink op dr geoefend heeft.
wat een gedrocht
hoe oud is ze nu eigenlijk?
Nog meer 'Iehwl'-materiaal:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is ook iewl
[afbeelding]
Achterlijke wereld, die modewereld..
Jezus wat een vogelbekdierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Er zijn engere van Priscilla...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef SEMTEX het volgende:
Priscella Presley en de tand des tijds.
[afbeelding]
Haar hand verraad hoe oud ze echt is...
Jenna Jameson gaat aardig richting de eerste dame...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef cinnamongirl het volgende:
dacht ik ook,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Dat is een vent toch
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Amanda LePore is niet menselijk meer.
[afbeelding]
Ik dacht serieus dat hij op die tweede foto naast een opblaaspop stond!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gene Simmons (zanger Amerikaanse hardrockband KISS) voor en na zijn oogoperatie met Amanda Lepore.
Bij hem is de operatie geslaagd, bij 'het' duidelijk niet...
is die bovenste, feestende meisjes, wel echt!!????quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jenna Jameson gaat aardig richting de eerste dame...
[afbeelding]
Van alle mislukkingen vind ik haar er nog het minst mislukt uitzien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Silvstedt gaat de kant van Amanda Lepore op...
[afbeelding]
ook haar hand verraadt hoe oud ze werkelijk is...
[afbeelding]
Kijk naar haar handen, ZO lelijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amanda Lepore is inderdaad een omgebouwde vent. Volledig omgebouwd dan he, ook het zaakje eraf gehaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Dat is een vent toch
Ziehier...quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Amanda Lepore is inderdaad een omgebouwde vent. Volledig omgebouwd dan he, ook het zaakje eraf gehakt
Bizarquote:
Tuurlijk niet typisch. Ze is toch als man geboren, en daar horen mannelijke gezichtstrekken bij: kaken, langer hoofd enz. Dat kun je lang niet altijd verbouwen met plastische chirurgie.quote:Op zondag 9 september 2007 13:48 schreef Samson het volgende:
[..]
BizarTypisch dat je trouwens gewoon altijd blijft zien dat het eigenlijk een man is
![]()
Volgens Wiki is ze 32?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van IMDBquote:Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef Aventura het volgende:
Of jullie kunnen niet rekenen of ik zie iets over het hoofd. Ik zie nergens een geboortejaar eerder dan 1974 of 1975 volgens andere bronnen.
We hadden het over miss Silvstedtquote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Van IMDB
Date of Birth
5 December 1967, Cedar Grove, New Jersey, USA
Birth Name
Armand Lepore
Trivia
Acclaimed photographer David LaChapelle calls Amanda his "muse". Amanda's photos with David have appeared in magazines all over the world. Is an omni-present NYC night-club personality. Is transgendered.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
We hadden het over miss Silvstedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |