LOL, het retejong is zich aan het voorbereiden op de komst van NL (letterlijk als zowel figuurlijk!)quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou van Bart komt niets meer want die is zojuist naar bed gegaan en denk dat NL zeer snel volgt
Staat bart daar, met z'n pot vaseline...quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
En jahoor, NL gaat nu ook slapen (zonder Bart nog te bezoeken)
Ik was al bang dat zoiets ging gebeurenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Heeft NL het bestand van Huub zitten lezen?
Die vent wordt met de dag lager!
Volgens de KvK bestaat het bedrijfje ook nog steeds.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef Darklight het volgende:
Dit is ook van hem, Upcult Records
Upcult Records is owned by Nathanael Heres
Heb je muziek gevonden ergens van Upcult Records ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef Darklight het volgende:
Dit is ook van hem, Upcult Records
Upcult Records is owned by Nathanael Heres
eerder frodo van lord of the ringsquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub lijkt soms wel op dat ventje die Spiderman speelde.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef Veulen het volgende:
weggedraait waarom?
Zouden ze het niet over weblogs mogen hebben?quote:
Zou kunnen, maar eerlijk gezegd vraag ik me af waarom niet ?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zouden ze het niet over weblogs mogen hebben?
(Regent daar trouwens behoorlijk)
Ik zou ook niet weten waaarom. Maar das het enige wat nog een beetje logisch is.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Zou kunnen, maar eerlijk gezegd vraag ik me af waarom niet ?
Is idd een lekker buitje daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |