Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 13 december 2006 01:32 schreef Veulen het volgende:
weggedraait waarom?
Zouden ze het niet over weblogs mogen hebben?quote:
Zou kunnen, maar eerlijk gezegd vraag ik me af waarom niet ?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zouden ze het niet over weblogs mogen hebben?
(Regent daar trouwens behoorlijk)
Ik zou ook niet weten waaarom. Maar das het enige wat nog een beetje logisch is.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Zou kunnen, maar eerlijk gezegd vraag ik me af waarom niet ?
Is idd een lekker buitje daar
Ze liggen op een oor,zouden wij ook moeten doenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
ja goddommeheb ik eindelijk weer eens tijd om te streamen, is er geen zak te zien....
Watjes, dat zijn hetquote:Op woensdag 13 december 2006 03:08 schreef vronie het volgende:
[..]
Ze liggen op een oor,zouden wij ook moeten doen![]()
Op de vlucht geslagen?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Tamaartje het volgende:
Bart vind dat hij Huub nog niet heeft afgekraakt
Er is Bart ook gevraagd wat aardiger te doen, maar dat doet hij niet.
En Nathanael denkt echt dat hij nu helemaal binnen is nu Huub er is..
Nena denkt dat Huub best een spontane jongen kan zijn maar hij heeft volgens haar gewoon teveel eigendunk.. maar ze zegt wel dat hij nu al een beetje veranderd..
-sorry dat ik steeds alleen zit te posten maar waar zijn jullie-
Te druk om te streamen nu, dus blijf vooral posten!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Tamaartje het volgende:
LOLquote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
Op de vlucht geslagen?![]()
Wat ik me nog afvroeg: konden de dolfijnen zijn poezie wel waarderen?
Brian reageerde echt heel enthousiastquote:Op woensdag 13 december 2006 10:06 schreef Tamaartje het volgende:
Huub wil graag mee gaan doen met Tai-boksen
Nou.. idd... hij moet eerst maar even kennis maken met de leraar..quote:Op woensdag 13 december 2006 10:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian reageerde echt heel enthousiast![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Tamaartje het volgende:
Bart vind dat hij Huub nog niet heeft afgekraakt
Er is Bart ook gevraagd wat aardiger te doen, maar dat doet hij niet.
En Nathanael denkt echt dat hij nu helemaal binnen is nu Huub er is..
Nena denkt dat Huub best een spontane jongen kan zijn maar hij heeft volgens haar gewoon teveel eigendunk.. maar ze zegt wel dat hij nu al een beetje veranderd..
Van die dichter natuurlijk!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
LOL![]()
ik heb net gedouched maar ben nog niet helemaal wakker denk... wie zijn poezie?
Heeft iemand kaarsen bij zich?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef demins het volgende:
Heeft iemand kaarten bij zich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |