Mja, soms wel soms niet, ligt er net aan welke ploeg er dienst heeft om de regie voor de streams te verzorgen, was het gisteravond de techniek die faalde, vanavond is dat helaas de regiequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Sonique het volgende:
In vergelijking met BB dit jaar, is BB 100 keer beter.
ja vanmiddag zat hij gewoon in Word een heel dagboek over gister bij te houden. Tijdje later had .NL het door en volgens mij ook gelezen jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:31 schreef Gert het volgende:
Op de Talpa-site staat dat Huub een dagboek bijhoudt en daar vandaag in heeft geschreven, maar dat hij dit niet goed afgeschermd heeft op de PC. Nathanael heeft er al in zitten lezen stiekem...
Had hij het niet beveiligd dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja vanmiddag zat hij gewoon in Word een heel dagboek over gister bij te houden. Tijdje later had .NL het door en volgens mij ook gelezen ja
Ik was er al bang voor dat NL het zou gaan lezen, het is immers "zijn" PC (hij zit meestal op dezelfde namelijk) en Huub had er beter ff een password op zijn document kunnen knallen (ervanuitgaande dat hij niet wilde dat anderen zomaar zijn documenten kan lezen)quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja vanmiddag zat hij gewoon in Word een heel dagboek over gister bij te houden. Tijdje later had .NL het door en volgens mij ook gelezen ja
NL is een IT'er dus zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
schijnbaar niet of NL weet meer van hacken
misschien wilde hij het wel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat NL het zou gaan lezen, het is immers "zijn" PC (hij zit meestal op dezelfde namelijk) en Huub had er beter ff een password op zijn document kunnen knallen (ervanuitgaande dat hij niet wilde dat anderen zomaar zijn documenten kan lezen)
Vooralsnog geeft Huub niet de indruk dat hij een dergelijke gelaagdheid bezit.quote:
Mooi zo.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef demins het volgende:
Andere real-life-soap streams worden ook spannender!
Rita begint vanavond nog met uitzettingen!![]()
[afbeelding]
True...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooralsnog geeft Huub niet de indruk dat hij een dergelijke gelaagdheid bezit.
Bart lijkt niet zo vrolijk vandaag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen is blijkbaar nu TV aan het kijken, zie Bart ook zitten
Ja mischien zijn ze wel verliefd aan het worden.....komt mooi uit, wie er ook wint ze kunnen dan in de villa blijven wonen......quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef Sonique het volgende:
En hoe Bart en NL steeds naar elkaar kijken.
Om de zoveel minuten moetenze even naar elkaar kijken.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja mischien zijn ze wel verliefd aan het worden.....komt mooi uit, wie er ook wint ze kunnen dan in de villa blijven wonen......
De Bitch is weer moe....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |