Dat denk ik dus ook. Hij wil zich alleen niet op deze manier voor schut laten zetten en zegt dus maar dat hij geen Linda kent. Daarna gooit hij demonstratief de brief in de prullebak.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
NL is echt gepikeerd! Geloof mij hij weet dondersgoed waar het over gaat!
Subtiele overgang naar een streamlock zo lijkt hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Stream en audiolock ?????? WTF, regie ??
Hebben de anderen nog iets gereageerd op het woord "sadistisch"?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook ja.
Het was ook geen vleiende brief, er worden behoorlijk 'klapjes' uitgedeeld en meneer hoort daar niet zo van.
Maar waarom ???quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Subtiele overgang naar een streamlock zo lijkt het
Mss om ons te plagenquote:
Of zoiets als de DBK, maar hier dan de testimonials. Bart is ook niet meer in de huiskamer, dus dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
S1+2 weer ontsloten, 3+4 blijven nog hangen op een audiolock, schijnbaar is dat ook een "bug" van het streamlocksysteem net als dat weleens bij BB gebeurde
Ilona niet, denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Ilona erachter kwam over de briefplannen voor Ilona (van Stephan), en dat ze zelf ook iets van plan was en daar over prette met Nena en volgens mij Evelien...
Hmmm, Evelien....
Ook een optie...
ja maar het was al net na de videobooschap en toen was iedereen nog vrolijk op de bankquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of zoiets als de DBK, maar hier dan de testimonials. Bart is ook niet meer in de huiskamer, dus dat zou kunnen.
Misschien Nena...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ilona niet, denk ik.
Zij zat namenlijk zo te popelen om hem te lezen en ik vermoed dat als zij hem had geschreven zij zich wel wat meer op de achtergrond had gehouden.
Iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja maar het was al net na de videobooschap en toen was iedereen nog vrolijk op de bank
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ah ik hoor nu dat de soundlock eindelijk eraf is
De regie van vanavond is niet al te best helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
OK dan, NL moet info hebben...
Als d estreams dan ook mee gaan is het ook nog te volgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |