Als Nath eruit gestemd gaat worden zal het programma wel een zeer stuk saaier worden vrees ikquote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Nath krijgt steeds meer mensen tegen zin. Die gaat er binnenkort zonder problemen uitgestemd worden.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Nath krijgt steeds meer mensen tegen zin. Die gaat er binnenkort zonder problemen uitgestemd worden.
Beter dat dan dat stoere geboks en getrap van die andere boys.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Huub lijkt wel een wijf , hij doet alleen aan vrouwen dingen mee, nu weer een nagelstyliste, vanmorgen fitness-steps met de vrouwen.......zou het een mietje zijn?![]()
![]()
Mooi zo Huub doet zijn werk goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Van mij mag Nathanael eerst weg hoor. Want ik vind hem (Huub) wel leuk"
Ilona: "Ja, ik ook"
Volgens mij heeft hij het uitgevonden!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Huub lijkt wel een wijf , hij doet alleen aan vrouwen dingen mee, nu weer een nagelstyliste, vanmorgen fitness-steps met de vrouwen.......zou het een mietje zijn?![]()
![]()
Laat Huub maar schuiven.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het uitgevonden!![]()
Eenschhhhhquote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef Day het volgende:
[..]
Laat Huub maar schuiven.![]()
.Nl moet eruit!!!
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef Day het volgende:
[..]
Laat Huub maar schuiven.![]()
.Nl moet eruit!!!
Idd, dat zei ik al net, als NL eruitgaat wordt het een zwaar stuk saaier, wel leuk om zijn verontwaardigde reactie te zien perhaps als ie onverwachts wordt weggestemd maar daarna ben je wél wat kwijt qua spanning en sensatie in het spelquote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.
Maar speltechnisch gezien is hij wel een enorme aanwinst. Als je goed bekijkt is het bijna geen dag meer saai geweest sinds hij erin zit. En ja, ik wil wel wat te kijken en luisteren hebben als ik de streams aanzet. En volgens mij wordt er hier veel meer gepost de laatste tijd daardoor.
Op zich heb je gelijk, maar wat mij betreft is Nathanael té storend. Ik heb er al een paar keer de streams juist door uitgezet. Dan was zijn gezeik gewoon echt niet meer om aan te horen. Geldt ook voor Natasia. Die zet ik al tijden consequent uit op de streams. Die paar flitsen op tv kan ik nog wel verdragen, maar de streams echt niet meer. Nathanael gaat ook die kant op en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.
Maar speltechnisch gezien is hij wel een enorme aanwinst. Als je goed bekijkt is het bijna geen dag meer saai geweest sinds hij erin zit. En ja, ik wil wel wat te kijken en luisteren hebben als ik de streams aanzet. En volgens mij wordt er hier veel meer gepost de laatste tijd daardoor.
bofferdquote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Ene stream boksende typetjes..... andere stream Natasia...
Is altijd al zo, ook bij Big Brother. Stream 1 en 2 filmen altijd 1 situatie en stream 3 en 4 een andere. Daarbij is vaak stream 1 en 3 de close up en stream 2 en 4 de wide-shots.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:23 schreef petraa het volgende:
[..]
bofferd
grr 2 streams natasia en 2 streams boksende kerels. Weinig variatie waarom hebben we 4 streams ????
edit: pfff nu gaat ze nog zingen ook
Dan geldt dat ook voor Natasia natuurlijk, maar die kan ik inmiddels ook niet meer zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn volslagen gestoord als je Nathanael eruit wil hebben.![]()
IK wil eerst Natasia eruit hebben hoor, dus ik hoor toch niet bij de gestoorden ???quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Maar Huub pakt het slim aan, door het gat te vullen waar Nathanael niet zo sterk in is: leuk omgaan met vrouwen. Dat levert hem nu al een hoop goodwill op.
nu lopen jou streams achterquote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef D.Rose het volgende:
Die nagelstyliste mag wel dubbel uitbetaald krijgen, Natasia heeft d'r zangboekje erbij gepakt
AAAAAAAAAAAAAAAAAH ... Ik heb het geluid even 5 seconden aangehad..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef D.Rose het volgende:
Die nagelstyliste mag wel dubbel uitbetaald krijgen, Natasia heeft d'r zangboekje erbij gepakt
Denk het wel, want ook Natasia maakt de gouden kooi.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wil eerst Natasia eruit hebben hoor, dus ik hoor toch niet bij de gestoorden ???
neuh oke was het maar waar, maar ze was al min. 10 aan het zingenquote:
Maakt mij niet uit! Ik wi die zelfingenomen smoel zien als hij eruit vliegt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind dat wel minder worden hoor. Maar ik moet wel zeggen ze is voor mij wel de grootste bron van ergenis van de gouden kooiquote:Op woensdag 13 december 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel, want ook Natasia maakt de gouden kooi.
ja, en ik ben bang als het straks om stemmen gaat, kennen de mannen absoluut geen scrupules .En zijn ze makkelijk door de vrouwen over te halen om NL eruit te stemmen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Maar Huub pakt het slim aan, door het gat te vullen waar Nathanael niet zo sterk in is: leuk omgaan met vrouwen. Dat levert hem nu al een hoop goodwill op.
Dan is het toch recentquote:Op woensdag 13 december 2006 12:34 schreef petraa het volgende:
[..]
neuh oke was het maar waar, maar ze was al min. 10 aan het zingen![]()
Ze krijgt straks 2 UUR les!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAH ... Ik heb het geluid even 5 seconden aangehad..
Daar gaat het om. Iedereen heeft het over haar en op die manier blijft het programma boeien, denkt JdM.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat wel minder worden hoor. Maar ik moet wel zeggen ze is voor mij wel de grootste bron van ergenis van de gouden kooi
Voor de bewoners is het helemaal zaak Nathanael zo snel mogelijk eruit te stemmen. Doen ze dat niet, dan lijkt hij me wel een grote kanshebber.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, en ik ben bang als het straks om stemmen gaat, kennen de mannen absoluut geen scrupules .En zijn ze makkelijk door de vrouwen over te halen om NL eruit te stemmen.
Huub wordt ook niet als bedreiging gezien, dus ik denk inderdaad dat Brian en Bart zullen meehelpen om eerst NL te lozen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, en ik ben bang als het straks om stemmen gaat, kennen de mannen absoluut geen scrupules .En zijn ze makkelijk door de vrouwen over te halen om NL eruit te stemmen.
Nu gaan de bewoners misschien zelf de meest onsympathieke bewoners eruit stemmen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:40 schreef Gert het volgende:
Ik ben trouwens blij dat dit geen Big Brother is. Het blijkt wel weer gezien de posts hierboven: de meest onsympathieke deelnemers zouden er onmiddelijk worden uitgestemd, met een slaapverwekkend programma als resultaat.
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Iedereen heeft het over haar en op die manier blijft het programma boeien, denkt JdM.
Wat mij betreft gaat dat al lang niet meer op, want streams waar Natasia aan het woord is gaan uit. Ik luister en kijk liever naar groeiende plantjes op andere streams dan dat ik naar Natasia luister. Wat mij betreft is Natasia in de villa dus alles behalve een aanwinst.
Ze doen het dus welquote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Natasia NIET volgen aub.
Het zal er een keer van komen, onvermijdelijk. Maar als kijkers hadden mogen sms'en, dan waren niet achtereenvolgens Angelique en Stefan er uitgestemd, maar had Nataasia al lang weer thuis bij 'Wilgo en de kindjes' gezeten.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu gaan de bewoners misschien zelf de meest onsympathieke bewoners eruit stemmen.
Nee hoor... ook daar zou ik flauw van worden. De twee uurtjes per dag is precies genoeg nu. Er moeten ook absoluut types in zoals Nathanael en Natasia, maar dit tweetal is dan net weer enorm over the top. Ze zijn gewoon té erg. Een graadje minder en ze waren wat mij betreft perfect voor het programma.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
jij zou mss ook de hele dag streams kunnen kijken met bart en lesley, en dat lijkt mij nou niks.
![]()
Wat dacht jij dan?quote:
Klinkt wel een beetje zo ja. En er moet een nieuwe ontwikkeling in de Bart/Lesley relatie, ook daar heb je gelijk. Zoals het nu gaat is té perfect, té rooskleurig. Er moeten wat donkere wolken boven hun relatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef Day het volgende:
Ik ben overigens de Bart&Lesley-gesprekjes wel zat.
En de eeuwige strategie-gesprekjes van Bart en .NL komen ook m'n neus uit.
Hmmm, misschien ben ik wel DGK-moe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |