Als Nath eruit gestemd gaat worden zal het programma wel een zeer stuk saaier worden vrees ikquote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Nath krijgt steeds meer mensen tegen zin. Die gaat er binnenkort zonder problemen uitgestemd worden.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Nath krijgt steeds meer mensen tegen zin. Die gaat er binnenkort zonder problemen uitgestemd worden.
Beter dat dan dat stoere geboks en getrap van die andere boys.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Huub lijkt wel een wijf , hij doet alleen aan vrouwen dingen mee, nu weer een nagelstyliste, vanmorgen fitness-steps met de vrouwen.......zou het een mietje zijn?![]()
![]()
Mooi zo Huub doet zijn werk goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Van mij mag Nathanael eerst weg hoor. Want ik vind hem (Huub) wel leuk"
Ilona: "Ja, ik ook"
Volgens mij heeft hij het uitgevonden!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Huub lijkt wel een wijf , hij doet alleen aan vrouwen dingen mee, nu weer een nagelstyliste, vanmorgen fitness-steps met de vrouwen.......zou het een mietje zijn?![]()
![]()
Laat Huub maar schuiven.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het uitgevonden!![]()
Eenschhhhhquote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef Day het volgende:
[..]
Laat Huub maar schuiven.![]()
.Nl moet eruit!!!
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef Day het volgende:
[..]
Laat Huub maar schuiven.![]()
.Nl moet eruit!!!
Idd, dat zei ik al net, als NL eruitgaat wordt het een zwaar stuk saaier, wel leuk om zijn verontwaardigde reactie te zien perhaps als ie onverwachts wordt weggestemd maar daarna ben je wél wat kwijt qua spanning en sensatie in het spelquote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.
Maar speltechnisch gezien is hij wel een enorme aanwinst. Als je goed bekijkt is het bijna geen dag meer saai geweest sinds hij erin zit. En ja, ik wil wel wat te kijken en luisteren hebben als ik de streams aanzet. En volgens mij wordt er hier veel meer gepost de laatste tijd daardoor.
Op zich heb je gelijk, maar wat mij betreft is Nathanael té storend. Ik heb er al een paar keer de streams juist door uitgezet. Dan was zijn gezeik gewoon echt niet meer om aan te horen. Geldt ook voor Natasia. Die zet ik al tijden consequent uit op de streams. Die paar flitsen op tv kan ik nog wel verdragen, maar de streams echt niet meer. Nathanael gaat ook die kant op en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb daar toch gemengde gevoelens over; uit menselijk oogpunt deugt NL op een bepaalde manier niet.
Maar speltechnisch gezien is hij wel een enorme aanwinst. Als je goed bekijkt is het bijna geen dag meer saai geweest sinds hij erin zit. En ja, ik wil wel wat te kijken en luisteren hebben als ik de streams aanzet. En volgens mij wordt er hier veel meer gepost de laatste tijd daardoor.
bofferdquote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Ene stream boksende typetjes..... andere stream Natasia...
Is altijd al zo, ook bij Big Brother. Stream 1 en 2 filmen altijd 1 situatie en stream 3 en 4 een andere. Daarbij is vaak stream 1 en 3 de close up en stream 2 en 4 de wide-shots.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:23 schreef petraa het volgende:
[..]
bofferd
grr 2 streams natasia en 2 streams boksende kerels. Weinig variatie waarom hebben we 4 streams ????
edit: pfff nu gaat ze nog zingen ook
Dan geldt dat ook voor Natasia natuurlijk, maar die kan ik inmiddels ook niet meer zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn volslagen gestoord als je Nathanael eruit wil hebben.![]()
IK wil eerst Natasia eruit hebben hoor, dus ik hoor toch niet bij de gestoorden ???quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn volslagen gestoord als je Nathanael eruit wil hebben.![]()
Maar Huub pakt het slim aan, door het gat te vullen waar Nathanael niet zo sterk in is: leuk omgaan met vrouwen. Dat levert hem nu al een hoop goodwill op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |