OK, toch een quartz horloge dus, maar wel een met een bijzondere onconventionele aandrijving.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Quartz spreekt totaal niet tot de verbeelding. Seiko is er wat mij betreft voor het eerst in geslaagd een 'quartz' horloge te maken dat een technische emotie oproept.
Een bijzonder onconvetioneel innovatief horloge met een beetje quartz techniekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
OK, toch een quartz horloge dus, maar wel een met een bijzondere onconventionele aandrijving.
Vrede dan maar?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een bijzonder onconvetioneel innovatief horloge met een beetje quartz techniek
Wat vinden jullie kenners eigenlijk van mijn klokkie? Ik post hem niet voor niets hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook mijn nieuwe even showen. Gekregen van mijn baas, omdat het resultaat goed was.
[afbeelding]
Ja, seiko sportura. Leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat vinden jullie kenners eigenlijk van mijn klokkie? Ik post hem niet voor niets hoor.![]()
Doen ze dat gratis? In dat geval ga ik morgen even langs, ik ken er wel een in de buurt die volgensmij ook Seiko verkoopt. Heb alleen het horloge daar niet gekocht, die komt uit Australië via Ebay aangezien het dan iets minder dan 100euro kostte inc. verzenden terwijl de prijs in Nederland rond de 140euro ligt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Meestal een pennetje eruit drukken, maar dat kan erg zwaar gaan en is eigenlijk iets wat een juwelier/horlogemaker of in ieder geval iemand met ervaring moet doen. Anders kan je namlijk je band beschadigen.
Kost je misschien een paar euro, is echt zo gebeurt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef Patrick87 het volgende:
[..]
Doen ze dat gratis? In dat geval ga ik morgen even langs, ik ken er wel een in de buurt die volgensmij ook Seiko verkoopt. Heb alleen het horloge daar niet gekocht, die komt uit Australië via Ebay aangezien het dan iets minder dan 100euro kostte inc. verzenden terwijl de prijs in Nederland rond de 140euro ligt.
Nee natuurlijk niet. Jij koopt lekker goedkoop een horloge via internet en die juwelier moet service verlenen?quote:
Dat zeg ik.quote:In dat geval ga ik morgen even langs, ik ken er wel een in de buurt die volgensmij ook Seiko verkoopt. Heb alleen het horloge daar niet gekocht, die komt uit Australië via Ebay aangezien het dan iets minder dan 100euro kostte inc. verzenden terwijl de prijs in Nederland rond de 140euro ligt.
bump?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef fraQture het volgende:
[afbeelding]
Deze is een paar deeltjes terug gepost door Dizer. Ik vind 'em behoorlijk vetmaar wie weet welk horloge dit is?
Had ik dus nog niet eens gezienquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:30 schreef K-mail het volgende:
Als je goed kijkt is het een DKNY, staat links onderaan op het horloge, zoek maar eens op hun site dan
strakke watch! hebben!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef fraQture het volgende:
[afbeelding]
Deze is een paar deeltjes terug gepost door Dizer. Ik vind 'em behoorlijk vetmaar wie weet welk horloge dit is?
mooi dinkie vooral op de foto van je pols!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef timlol het volgende:
Mijn nieuwe zeer mooie (vind ik) Stowa Marine Automatic:
[afbeelding]
Weet je hoeveel keus je hierin hebt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef voorpagina het volgende:
Ik zoekt een leuk nieuw horloge. Ik zoek een 'stoer','mannelijk' horloge, eenvoudig uurwerk (geen 10000 wijzertjes en drukke wijzerplaat) en ABSOLUUT geen goud. Budget; 600 eurie's. Iemand een tip?
En ohja, niet digitaal natuurlijk. En leren polsband. (Metaal kan ik slecht tegen)
Mooie horloge, stijlvol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef timlol het volgende:
[afbeelding]
http://www.tagheuer.com/t(...).lbl?w=CL111A.FT6000quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Weet je hoeveel keus je hierin hebt.
Misschien voorbeelden van eventueel duurdere modellen die je mooi vind. Kun je kijken of er ook iets in de 600 euro catagorie is.
Wat spreekt je aan in het model? Ik bedoel de vorm van de kast en de bezel hebben veel weg van een submariner, maar die heeft niet de chrono en zeker niet de kleurtjes bv.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar onderstaande Zenith.
Dit model wordt jammer genoeg niet meer gemaakt, en zo vaak zie ik ze niet te koop staan.
Iemand nog suggesties voor eventuele alternatieven?
[afbeelding]
Zeker prachtig ja, ik heb hem op DZVL ook al voorbij zien komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef timlol het volgende:
[afbeelding]
Zeer mooi herenhorloge !quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef timlol het volgende:
[afbeelding]
Mooi ding!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef timlol het volgende:
[afbeelding]
zit in die oude zenith chronograven geen rolex daytona uurwerk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Hyperdude het volgende:
Die kleuren en Fly-back automatische chronograaf bv. Ik vind het een geinig ontwerp, en een mooi kaliber. Huidige Zenith vind ik niet zo mooi, en deze is betaalbaarder.Doen ongeveer 2200-2500 op Duitse ebay. Maar ik koop zo'n ding alleen maar als ik 'm eerst echt gezien heb, dus liever bij een "gewone" tweedehands handelaar of van verzamelaar.
@Swetsenegger; weet je toevallig of dat Zenith kaliber een beetje robuust is?
Meer info+ foto's hiero: http://monsite.wanadoo.fr/zenithelprimero/page7.html
Daarom vind ik een Zenith dus wel geinig; het is nl. net andersom.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef commander het volgende:
[..]
zit in die oude zenith chronograven geen rolex daytona uurwerk?
In dat doosje van je he, die middelste, met lichtbruine band, welk horloge is dat? Zou graag 't merk willen weten.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:46 schreef Adsum het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst, de Seiko Samurai (bedankt Jackal_Omega):
[afbeelding]
[afbeelding]
Kast met prachtige hoeken
[afbeelding]
En de collectie:
[afbeelding]
Doosje is bijna vol:
[afbeelding]
Is een Laco,quote:Op zondag 28 januari 2007 17:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
In dat doosje van je he, die middelste, met lichtbruine band, welk horloge is dat? Zou graag 't merk willen weten.
Mannenhorloges kunnen tegenwoordig ook prima door vrouwen gedragen worden!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Lief-visje het volgende:
dat 2e horloge vind ik ook mooi !
Dan is het toch weer jammer dat ik een vrouw ben.
Uiteraard, ik draag volgens Adsum ook dameshorloges (qua maat dan)quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mannenhorloges kunnen tegenwoordig ook prima door vrouwen gedragen worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |