Kalm. Dat komt vanzelf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ze heeft nog 0 keer antwoord op een vraag gegeven..![]()
Dus dat vind je normaal?quote:
Ik denk dat het aftellen is..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Ze heeft antwoord gegeven![]()
Ze gaat vanaf morgen weer uitzetten..
Motie van wantrouwen?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Motie van wantrouwen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef Gimmick het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak 'pas op de plaats' in 2 uur tijd gehoord, vrees ik ...
Ja toch? Volgens mij is dit kabinet door het volk gekozen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik ga gewoon weer over tot..
Wat een democrate.
Is? Nee, was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij is dit kabinet door het volk gekozen?
Volgens mij wordt het parlement gekozen door het volk en het parlement geeft vervolgens vertrouwen aan het kabinet. Dat is een belangrijk verschil, zeker nu we een minderheidsregering hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een kabinet wordt nooit door het volk gekozen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik m'n schoolgeld terugvragen. Heb jij een kabinet gekozen? Ooit? Zelfs maar een stem op mogen uitbrengen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het is een demissionair minderheidskabinet. De kamer is door het volk gekozen en die is voor een stopzetting van uitzettingen. Dat is democratie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ok. Maar een stem op het CDA of VVD is vrijwel gelijk aan een recht kabinet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik m'n schoolgeld terugvragen. Heb jij een kabinet gekozen? Ooit? Zelfs maar een stem op mogen uitbrengen?
dat moet een nieuw kabinet dan beslissen, een demissionair kabinet wijzigt geen beleid en blijft gewoon haar huidige beleid verder uitvoeren. period.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Momitsu het volgende:
[..]
Het is een demissionair minderheidskabinet. De kamer is door het volk gekozen en die is voor een stopzetting van uitzettingen. Dat is democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |